דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: ביטול נעילת הסוד לשפתיים רכות וגמישות עם הסעדים של סבתא לשפתיים יבשות!

סבתא יודעת הכי טוב: ביטול נעילת הסוד לשפתיים רכות וגמישות עם הסעדים של סבתא לשפתיים יבשות!

שפתיים יבשות: גורמים ומניעה

שפתיים יבשות יכולות להיות מצב לא נוח ומכוער.הם יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל מזג אוויר קר, חשיפה לשמש, התייבשות ואפילו אלרגיות.למרבה המזל, ישנם כמה צעדים פשוטים שתוכלו לנקוט בכדי להקל על הבעיה.

השלב הראשון למניעת שפתיים יבשות הוא להישאר לחות.שתיית מים רבים לאורך היום תעזור לשמור על לחות בשפתיים.אתה יכול גם למרוח שפתון או קרם לחות על השפתיים שלך כדי לעזור להם להתייבש.

השלב הבא הוא להגביל את החשיפה שלך לאלמנטים.נסה להימנע מחשיפה ממושכת לשמש, לטמפרטורות קרות ולרוח.כל אלה יכולים לייבש מאוד את העור שלך, כולל השפתיים שלך.אם אתה חייב להיות בחוץ, הקפד לחבוש כובע ולהשתמש בקרם הגנה על שפתייך כדי להגן עליהם מפני קרני השמש המזיקות.

לבסוף, הקפידו להימנע ממוצרים קשים.שפתיים רבות וקוסמטיקה מכילות מרכיבים ייבוש שיכולים להפוך את השפתיים שלך ליבשות עוד יותר.בחר מוצרים המיועדים במיוחד לעור רגיש, והימנע משימוש במוצרים המכילים ניחוחות או צבעים.

הסעדים של סבתא לשפתיים יבשות

הסעדים של סבתא לשפתיים יבשות עמדו במבחן הזמן.התרופות הטבעיות והביתיות הללו הן עדינות ויעילות, ויכולות לעזור להרגיע ולהרטיב שפתיים יבשות.

אחד התרופות הפופולריות ביותר הוא למרוח תערובת של ג’לי דבש ונפט על שפתייך לפני שאתה הולך לישון.הדבש יעזור להרגיע את היובש, ואילו ג’לי הנפט יינעל בלחות.

תרופה נוספת היא למרוח כמות קטנה של שמן זית על השפתיים לפני השינה.שמן הזית יעזור לחות ולהגן על שפתייך.

אם יש לך שפתיים יבשות במיוחד, אתה יכול לנסות לשפשף כדור כותנה ספוג במי ורדים על השפתיים.מי ורדים הם חיטוי טבעי ויכולים לעזור להרגיע ולתקן שפתיים יבשות וסדוקות.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם מחפשים תרופה טבעית לשפתיים יבשות, נסו להשתמש בתערובת של דבש ושמן קוקוס.כל שעליך לעשות הוא לשלב חלקים שווים של כל אחד מהם, ומרחי על השפתיים שלך לפני השינה.הדבש יעזור להרגיע את היובש, בעוד ששמן הקוקוס יספק לחות והגנה.

תרופות ביתיות נפוצות לשפתיים יבשות

שפתיים יבשות וסדוקות יכולות להיות בעיה נפוצה עבור אנשים רבים ויכולים להיגרם על ידי גורמים רבים ושונים.למרבה המזל, יש מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הבעיה.להלן כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר שניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את השפתיים היבשות.

דבש

דבש הוא תרופה נהדרת לשפתיים יבשות שכן הוא חומר הומסנט טבעי, כלומר הוא עוזר לנעול לחות ולשמור על שפתיים לחות.הוא מכיל גם תכונות חיטוי, אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בדבש כתרופה לשפתיים יבשות, פשוט מרחי שכבה של דבש ישירות על השפתיים והשאיר אותו דולק למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת נוספת לשפתיים יבשות מכיוון שהוא לחות מאוד ומסייע בנעילת לחות.יש לו גם תכונות אנטי-מיקרוביאליות, אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש בשמן קוקוס לשפתיים יבשות, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות לשפתיים והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

שמן זית

שמן זית הוא חומר טבעי טבעי המסייע לרכך ולהתייבש את השפתיים.זה גם גבוה בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי.כדי להשתמש בשמן זית לשפתיים יבשות, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן זית ישירות לשפתיים והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

אלוורה

אלוורה היא תרופה נהדרת לשפתיים יבשות מכיוון שהיא לחות מאוד ומסייעת לנעול לחות.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות, אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש באלוורה לשפתיים יבשות, פשוט מרחי שכבה דקה של אלוורהג’ל ישירות לשפתיים ולהשאיר אותו במשך 15 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

הסעדים של סבתא לשפתיים יבשות

הסעדים של סבתא לשפתיים יבשות הן דרך נהדרת להרגיע את השפתיים הסדוקות.תרופות אלה טבעיות וניתן להשתמש בהן בבטחה וביעילות כדי להחזיר את הלחות לשפתיים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע שפתיים יבשות.

חלב ודבש

חלב ודבש הם תרופה נהדרת לשפתיים יבשות שכן השילוב של שני המרכיבים עוזר לנעול לחות ולהרגיע את הגירוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים יחד חלקים שווים של דבש גולמי וחלב שומן מלא ואז מרחו על השפתיים.השאירו את התערובת במשך 15 דקות לפני שטיפה אותה במים פושרים.

שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה נהדרת לשפתיים יבשות מכיוון שהוא מסייע בנעילת לחות ובעל תכונות אנטי דלקתיות, אנטי-פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש בשמן קיק לשפתיים יבשות, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קיק ישירות לשפתיים והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת לשפתיים יבשות שכן הוא מסייע לחיבוש השפתיים ובעל תכונות אנטי -פטרייתיות, אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש במיץ לימון לשפתיים יבשות, פשוט מרחו שכבה דקה של מיץ לימון סחוט טרי ישירות לשפתיים והשאירו אותו במשך 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא תרופה נהדרת לשפתיים יבשות שכן היא מסייעת לנעול לחות ולהרגיע גירוי.כדי להשתמש בג’לי נפט לשפתיים יבשות, פשוט מרחו שכבה דקה של ג’לי נפט ישירות על השפתיים והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

הסעדים של סבתא לשפתיים יבשות הן דרך יעילה וטבעית להרגיע ולייבש שפתיים סדוקות.בין אם תבחר להשתמש בדבש, שמן קוקוס, שמן זית, אלוורה, חלב ודבש, שמן קיק, מיץ לימון או ג’לי נפט, תרופות אלה יכולות לעזור להחזיר את הלחות ולהפחתת אדמומיות וגירוי.

שאלות נפוצות

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן