דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: חשיפת הסודות של סבתא לטיפול בפטריית כפות רגליים

סבתא יודעת הכי טוב: חשיפת הסודות של סבתא לטיפול בפטריית כפות רגליים

מה זה פטריית כף הרגל?

פטריית כף הרגל היא זיהום בעור הנגרם על ידי פטרייה.זה יכול להשפיע על כל חלק בגוף, אך הוא הנפוץ ביותר בכפות הרגליים.פטריית כף הרגל עלולה לגרום לגירוד, אדמומיות, פיצוח והתקלפות של העור.זה יכול גם להוביל להתפתחות שלפוחיות ונגעי עור אחרים.

הסעדים של סבתא לפטריית כפות רגליים

הסעדים של סבתא לפטריית כף הרגל הם דרכים טבעיות ויעילות לטיפול בזיהום.רבים מהתרופות הללו זמינות בחנויות או שניתן להכין אותם בקלות בבית.להלן כמה מהתרופות של סבתא לפטריית כף הרגל:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרוג את הפטרייה ולהפחית דלקת.מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים והשרגו את כפות הרגליים בתמיסה למשך 15 דקות.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי להיפטר מהזיהום.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להיפטר מהזיהום.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי להיפטר מהזיהום.

3.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להיפטר מהזיהום.אכלו שתיים עד שלוש שיני שום ביום כדי לעזור להילחם בזיהום.אתה יכול גם למרוח שום ישירות על האזור המושפע.הכינו משחה בעזרת שום ומים והמרחו אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

4.מי מלח משרים

הספיגה של מי מלח יכולים לעזור להרוג את הפטרייה ולהפחית את הדלקת.מלאו אגן במים חמים והוסיפו חופן מלח.משרים את כפות הרגליים שלך למשך 15-20 דקות.עשו זאת פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי להיפטר מהזיהום.

טיפ:

חשוב לשמור על כפות הרגליים נקיות ויבשות.ללבוש גרבי כותנה נקיים והימנע מנעול נעליים העשויות מחומרים סינתטיים.שנה את הגרביים שלך כל יום והימנע מנעולת אותו זוג נעליים ליום אחד.

מסקנה

הסעדים של סבתא לפטריית כף הרגל הם דרכים טבעיות ויעילות לטיפול בזיהום.אם אתם סובלים מפטריית כף הרגל, נסו אחד מהתרופות הללו להיפטר מהזיהום.עם זאת, אם הזיהום נמשך, התייעץ עם הרופא שלך לקבלת טיפול נוסף.

סוגים שונים של תרופות סבתא לפטריות כף הרגל

הסעדים של סבתא לפטריות כף הרגל מבוססים לרוב על מרכיבים ושיטות טבעיות ששימשו במשך דורות לטיפול במצבי עור שונים.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות:

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה יעילה לפטריית כף הרגל, מכיוון שהיא מכילה תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרוג כל נבגים פטרייתיים הקיימים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים וספגו את כפות הרגליים בתמיסה למשך כרבע שעה.לאחר השרייה, שטפו את הרגליים עם סבון ומים וייבשו אותם היטב.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריות ברגליים.יש לו תכונות אנטי -פטריות, אנטי -ויראליות ואנטי -חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאר אותו כ -15 דקות לפני שטיפת הרגליים עם סבון ומים.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריות ברגליים.התכונות נגד פטריות שנמצאות בשום יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה כ -15 דקות לפני שטיפת כפות הרגליים עם סבון ומים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריות ברגליים.התכונות החומציות שנמצאות במיץ לימון יכולות לעזור ל- Rלהקים את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים וספגו את כפות הרגליים בתמיסה למשך כרבע שעה.לאחר השרייה, שטפו את הרגליים עם סבון ומים וייבשו אותם היטב.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בפטריות כפות רגליים?

ת: הדרך הטובה ביותר לטפל בפטריות ברגליים היא להתייעץ עם הרופא שלך לקבלת תוכנית אבחון וטיפול נאותים.עם זאת, ניתן להשתמש גם בתרופות טבעיות, כמו חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שום ומיץ לימון כדי להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות של סבתא לפטריית כפות רגליים?

ת: יש להשתמש בתרופות של סבתא לפטריית כפות רגליים לעתים קרובות כפי שמומלץ על ידי הרופא שלך.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי מקצועי.

הסעדים של סבתא לפטריית כפות רגליים שימשו במשך דורות לטיפול במצבי עור שונים.חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שום ומיץ לימון הם כולם תרופות יעילות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית כף הרגל.עם זאת, חשוב לקבל תכנית אבחון וטיפול נאותים מרופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.בנוסף, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי מקצועי. תרופות של סבתא לפטריות כף הרגל יכולות להיות דרך נהדרת לטפל באופן טבעי בפטריות ברגליים, אך חשוב לעשות זאתהשתמש בהם באחריות.

לסיכום, לסיכום, הסעדים של סבתא לפטרת כף הרגל שימשו במשך דורות לטיפול במצבי עור שונים.סעדים אלה יכולים להיות יעילים, אך חשוב להתייעץ עם רופא לפני השימוש בהם ולהשתמש בהם באחריות.בנוסף, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ רפואי מקצועי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן