דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: חשיפת הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים

סבתא יודעת הכי טוב: חשיפת הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים

רוב האנשים מכירים את הסעדים של סבתא למגוון מחלות.אבל האם ידעת שלסבתא יש כמה תרופות נהדרות גם לפטריית ציפורניים?פטריית ציפורניים היא מצב שכיח שיכול לגרום לציפורניים להיות צבעוניות, שבירות או מעצבים.זה יכול להיות מביך ולא נוח, אבל זה לא משהו שאתה צריך לחיות איתו.הסעדים של סבתא יכולים לעזור לך להיפטר מפטרת ציפורניים במהירות ובטבעיות.

פטריית ציפורניים – מה זה?

פטריית ציפורניים, הידועה גם בשם Onychomycosis, היא סוג של זיהום פטרייתי.זה נגרם על ידי מספר פטריות שונות, כולל דרמטופיטים ושמרים.פטריות אלה משגשגות בסביבות חמות ולחות, כמו בתוך נעל או סביב שולי ציפורן או ציפורן ציפורניים.ככל שהפטריות גדלות, הם גורמים לציפורן להיות צבע, שביר ומעצב.פטריית ציפורניים יכולה גם לגרום לכאב ואי נוחות.

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים

ישנם מספר סעדים ביתיים שסבתא נהגה לסייע בטיפול בפטריית ציפורניים.הפופולרי ביותר מבין התרופות הללו הוא השימוש בשמן עץ התה.שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.ניתן ליישם אותו ישירות על הציפורן הנגוע באמצעות ספוגית כותנה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מרחו את שמן עץ התה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

תרופה פופולרית נוספת היא השימוש בחומץ תפוחים.ידוע כי חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות נגד פטריות, וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים בקערה.משרים את כפות הרגליים או הידיים בתמיסה למשך 15 דקות, פעמיים ביום.

טיפ ייחודי:

אם אין לך גישה לשמן עץ התה או לחומץ תפוחים, אתה יכול להשתמש בשטיפת פה ליסטרין כתחליף.לליסטרין יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של ליסטרין ומים חמים בקערה.משרים את כפות הרגליים או הידיים בתמיסה למשך 15 דקות, פעמיים ביום.

תרופות טבעיות אחרות על כך שסבתא ממליצה כוללות השריית האזור המושפע בפתרון העשוי מחלקים שווים של מלחי אפסום ומים חמים.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן לבנדר או עץ התה לתמיסה לקבלת יתרונות נוספים.תרופה זו צריכה להיעשות פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

סבתא ממליצה גם לאכול מזונות העשירים בוויטמין E, כמו שקדים ותרד, כמו גם נטילת תוספי ויטמין E.הוכח כי ויטמין E עוזר להילחם בפטריית הציפורניים.

לבסוף, סבתא מציעה לשמור על ציפורניים נקייה ויבשה בכל עת.זה עוזר למנוע את הפטריות לצמוח והתפשטות.עליכם גם ללבוש גרביים ונעליים נושמים, ולשנות אותם באופן קבוע.

מסקנה

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים הם דרך נהדרת להיפטר מהמצב במהירות ובטבעיות.קל לבצע אותם ואינם דורשים תרופות או טיפולים יקרים.עם קצת התמדה, אתה יכול להיפטר מפטריית הציפורניים שלך תוך זמן קצר.

תרופות ביתיות לטיפול בפטריית הציפורניים

פטריית ציפורניים יכולה להיות מצב מביך, לא נוח ומסוכן.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור בטיפול ולמנוע את הזיהום.הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים יכולים להיות פשוטים ויעילים, ולעתים קרובות הם יקרים בהרבה מטיפולים ללא מרשם.

Apple Cider Vinearg Soaks

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל פטריית ציפורניים.השפה פשוטה בנוגדן פטרייתי טבעי זה יכולה לעזור להפחית את הזיהום.משרים את כפות הרגליים או הידיים שלך למשך 15 דקות ביום בחומץ תפוחים מדולל ומים.יש לדלל את החומץ במים של חלקים שווים, וכמות החומץ המשמשת יכולה להשתנות, תלוי עד כמה הזיהום גרוע.

שמן ויטמין E

החלת שמן ויטמין E ישירות על האזור המושפע יכול לעזור בטיפול בפטריות ציפורניים.שמן ויטמין E הוא אנטי פטרייתי טבעי, וניתן ליישם אותו ישירות על הציפורן מספר פעמים ביום.יש לאפשר לשמן לחדור לציפורן מספר דקות לפני שהוא נמחק.

שמנים אתרים

Essentשמנים IAL הם נוגדי פטריות חזקים, וניתן להשתמש בהם לטיפול בפטריות ציפורניים.שמן עץ התה הוא בחירה פופולרית, וניתן לערבב אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומוחל ישירות על הציפורניים הנגועות.שמנים אתרים אחרים שניתן להשתמש בהם כוללים שמן אורגנו, שמן לבנדר ושמן לימון.

שאלות נפוצות

האם הסעדים של סבתא לפטרת ציפורניים בטוחה?

כן, הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים הם בטוחים וטבעיים.חלק מהתרופות עלולות לגרום לגירוי בעור אצל אנשים מסוימים, ולכן חשוב לבדוק אזור קטן של עור לפני השימוש בהם.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות של סבתא לפטריית ציפורניים?

יש להשתמש בתרופות של סבתא לפטריית ציפורניים כפי שהכוונה.לדוגמה, יש לבצע ספיגה של חומץ תפוחים למשך 15 דקות ביום, ויש ליישם שמן ויטמין E מספר פעמים ביום.יש להשתמש בשמנים אתרים במשורה ועל פי ההוראות.

לסיכום, הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים יכולים להיות דרך יעילה ובמחיר סביר לטיפול ולמנוע פטריית ציפורניים.ניתן להשתמש בכולל חומץ תפוחים, שמן ויטמין E ושמנים אתרים כדי להפחית את הזיהום.כמו בכל תרופה ביתית, חשוב להתייעץ עם רופא אם הזיהום נמשך או מחמיר. יש להשתמש בתרופות של סבתא לפטריית ציפורניים , ויש להתייעץ עם רופא אם הזיהום יימשךאו מחמיר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן