דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: טיפול בדלקת גרון בתינוקות עם תרופות טבעיות

סבתא יודעת הכי טוב: טיפול בדלקת גרון בתינוקות עם תרופות טבעיות

מה זה דלקת גרון אצל תינוקות?

דלקת גרון היא דלקת של הגרון, החלק של הגרון המכיל את מיתרי הקול.זה יכול להתרחש אצל מבוגרים ובתינוקות כאחד, אך נפוץ יותר אצל תינוקות.תינוקות עשויים לחוות דלקת גרון כתוצאה מהצטננות, שפעת או זיהום נגיפי אחר.תסמינים של דלקת גרון אצל תינוקות כוללים צרידות, כאב גרון, שיעול וקושי נשימה.

הסעדים של סבתא לתינוקות עם דלקת גרון

ישנם כמה תרופות ביתיות שהועברו מסבתות כדי לסייע בטיפול בדלקת גרון אצל תינוקות.אמנם לא כל הסעדים הללו נתמכים על ידי עדויות רפואיות, אך הם עשויים לספק הקלה מסוימת לתינוקות הסובלים מדלקת גרון.

1.דבש

דבש הוא תרופה בשימוש נרחב לגרון כואב.יש לו תכונות אנטי-בקטריאליות, אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את הגירוי בגרון.ניתן לתת כפית דבש לתינוקות מעל 12 חודשים.

2.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ויכול גם לעזור להרגיע את כאב הגרון.כדי להכין את הגרגר, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ושיהיה איתה לגרגר התינוק.וודא שהתינוק יורק את המים, שכן בליעה שהם יכולים להיות מסוכנים.

3.Steam

נשימה בקיטור יכולה לסייע בהפחתת הדלקת בגרון ויכולה לעזור לנקות ריר ומגרים אחרים.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו סיר במים והניחו אותו מעל להבה נמוכה.שב עם התינוק בקיטור במשך 10 עד 15 דקות.וודא שהסיר לא חם מדי, מכיוון שהוא יכול להיות מסוכן.

4.קומפרסים חמים

שימוש בדחיסה חמה בגרון יכול לעזור להפחית דלקת ויכול לעזור להרגיע את הגרון.משרים מטלית במים חמים והניחו אותו על הגרון למשך 10 עד 15 דקות.וודאו שהמים אינם חמים מדי, מכיוון שהם יכולים להיות מסוכנים.

5.תה צמחים

תה צמחים יכול לעזור להפחית דלקת ויכול גם לעזור להרגיע את כאב הגרון.דוגמאות לעשבי תיבול שניתן להשתמש בהם כוללות קמומיל, ג’ינג’ר ולוש.ניתן לתת תה העשוי מעשבי תיבול אלה לתינוקות מעל 12 חודשים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב להיות מודעים לכך שבעוד שסעדים ביתיים יכולים לספק הקלה, הם אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי.אם התינוק שלך חווה דלקת גרון, חשוב לפנות לייעוץ וטיפול רפואי.

מה זה דלקת גרון אצל תינוקות?

דלקת גרון אצל תינוקות היא דלקת של הגרון, האיבר בגרון האחראי על הפקת צליל.זהו מצב שכיח, במיוחד אצל ילדים צעירים, ויכול לגרום לקול צרוד או עמום, שיעול וקשיי נשימה.זה בדרך כלל נגרם על ידי נגיף, אך יכול להיגרם גם כתוצאה מזיהום, אלרגיות או גירוי מעשן או מגרים אחרים.אצל תינוקות, דלקת הגרון נעלמת לעתים קרובות מעצמה בעוד מספר ימים, אך היא יכולה להחמיר ולדרוש טיפול רפואי.

תרופות לסבתא לדלקת גרון אצל תינוקות

תרופות סבתות לדלקת גרון אצל תינוקות יכולות להועיל לטיפול בתסמיני דלקת הגרון ולעזור לתינוק להתאושש.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות:

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.ניתן לעשות זאת על ידי הפעלת מקלחת חמה בחדר האמבטיה וישיבה בחדר עם התינוק במשך 10-15 דקות, או על ידי הרתחת סיר מים ושאיפת האדים.

דבש ולימון

דבש ולימון יכולים לעזור להפחית את הגירוי ולהרגיע את הגרון.ניתן לערבב דבש עם מים חמים ולתת לתינוק לשתות, או כמה טיפות מיץ לימון ניתן להוסיף למים חמים ולתת לתינוק לשתייה.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.לשם כך, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ותנו לתינוק לגרגר איתו לכמה דקות.

שתיית נוזלים חמים

שתיית נוזלים חמים כמו תה חם ומרק חם יכולה לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.

מנוחה

מנוחה היא אימפוחלק מהתהליך ההחלמה, וחשוב לוודא שהתינוק יקבל הרבה מנוחה בזמן שהוא מתאושש מדלקת גרון.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הטובה ביותר לסבתא לדלקת גרון אצל תינוקות?

התרופה הטובה ביותר לסבתא לדלקת גרון אצל תינוקות היא לוודא שהתינוק יקבל הרבה מנוחה ושותה שפע של נוזלים חמים.שאיפת קיטור, גרגר עם מי מלח ושימוש בדבש ולימון יכול להועיל.

האם עלי לפנות לרופא?

אם הסימפטומים של התינוק מחמירים או לא משתפרים לאחר מספר ימים, חשוב לפנות לרופא.רופא יכול לאבחן את המצב ולספק את הטיפול המתאים.

מסקנה

דלקת גרון אצל תינוקות יכולה להיות מצב לא נוח ומדאיג, אך ישנם תרופות סבתא רבות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את תהליך ההחלמה.חשוב לעקוב אחר עצתו של רופא אם המצב מחמיר, אך ברוב המקרים דלקת גרון אצל תינוקות ייעלמו מעצמו. דלקת גרון בתינוקות היא מצב שכיח והידיעה על הסעדים הנכונים של סבתא יכולה לעזור להפחית את התסמינים ולהאיץ את תהליך ההחלמה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן