דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: תרופות טבעיות לחניכיים כואבות

סבתא יודעת הכי טוב: תרופות טבעיות לחניכיים כואבות

הסעדים של סבתא לחניכיים כואבות

חניכיים כואבות יכולות להיות נושא כואב ולא נוח, אך למרבה המזל, ישנם תרופות פשוטות שהועברו לדורות מהסבתות שלנו שיכולות לעזור להקל על הגירוי והאי נוחות.ממרכיבים טבעיים לתרופות ביתיות, ישנן מספר דרכים לטפל בחניכיים הכואבות שלך.להלן כמה מהתרופות הנפוצות והיעילות ביותר עבור חניכיים כואבות שסבתותינו משתמשות כבר שנים.

שטיפת מי מלח

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לחניכיים כואבים הוא שטיפה של מי מלח.למי מלח יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בחניכיים.כדי לבצע שטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ושלטו אותו סביב הפה למשך כמה דקות.ירק את המים וחזור על תהליך זה פעמיים או שלוש ביום.

משיכת שמן

משיכת נפט היא תרופה פופולרית נוספת לחניכיים כואבות שהועברו מסבתותינו.משיכת שמן כוללת שמן שמן בפה במשך מספר דקות, בדרך כלל שמן חמניות או שמן קוקוס, כדי לשלוף רעלים וחיידקים העלולים לגרום לגירוי בחניכיים.כדי לבצע משיכת שמן, הכניסו כף שמן לפה ושלטו אותו בערך 10-15 דקות.הקפידו לירוק את השמן לאחר מכן ולשטוף את הפה במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אין לך שמן קוקוס או חמניות, אתה יכול גם להשתמש בשמן זית למשיכת שמן.שמן זית כולל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את דלקת החניכיים ולהילחם בחיידקים.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע באופן טבעי לחניכיים כואבות.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בחניכיים.כמה מעשבי התיבול היעילים ביותר לחניכיים כואבים הם קמומיל, מירר, ג’ינג’ר ומרווה.להכנת תה צמחים, תלול כפית של עשב לבחירתך בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני השתייה.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית נוספת לחניכיים כואבות ששימשו במשך דורות רבים.דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב בחניכיים.כדי להשתמש בדבש לחניכיים כואבות, מערבבים כפית דבש עם כפית מים חמים וסחפו אותו בפה למשך כמה דקות.ירק את הדבש ושטוף את הפה שלך במים חמים.

מסקנה

חניכיים כואבות יכולות להיות נושא כואב ולא נוח, אך למרבה המזל, ישנם תרופות פשוטות שסבתותינו משתמשות כבר שנים שיכולות לעזור להקל על הגירוי והאי נוחות.ממרכיבים טבעיים לתרופות ביתיות, ישנן מספר דרכים לטפל בחניכיים הכואבות שלך.שטיפות מי מלח, משיכת שמן, תה צמחים ודבש הם דרכים נהדרות להרגיע באופן טבעי לחניכיים כואבות.
בחלק 1 חקרנו כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא החניכיים.היום, בואו נסתכל על תרופות נוספות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ואי הנוחות של החניכיים הכואבות.

משיכת שמן

משיכת שמן היא תרגול הודי מסורתי הכרוך בהפחתת כף שמן בפה למשך 15-20 דקות.זה עוזר להסיר חיידקים ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.שמן קוקוס, שמן שומשום ושמן חמניות מומלצים כולם למשיכת שמן.

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן גם תרופה יעילה לחניכיים כואבות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים ולהשתמש בו כדי לשטוף את הפה שלך מספר פעמים ביום.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להרגיע את הכאב.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות יכולות לעזור גם להרגיע את החניכיים.ידוע כי מנטה, לבנדר וקמומיל ידועים כמי שיש להם תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות ויכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.פשוט תלול כפית של כל אחד מהעשבי התיבול הללו במים רותחים במשך 10 דקות, מסננים את התערובת והשתמשו בה כשפה שוטפים מספר פעמים ביום.

גאיינה פלפל

ידוע כי פלפל קאיין יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של פלפל קאיין בכוס מים חמים ולהשתמש בו כדי לשטוף את הפה שלך מספר פעמים ביום.

בסיכום

חניכיים כואבות יכולות להיות מצב כואב ולא נוח.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.החל משיכת שמן ושטיפות מי מלח לתרופות צמחי מרפא ופלפל קאיין, ישנן אפשרויות רבות שיש לקחת בחשבון.

שאלות נפוצות

  • ש: אילו תרופות טבעיות יכולות לעזור להרגיע את החניכיים?
  • א: משיכת שמן, שטיפות מי מלח, תרופות צמחי מרפא ופלפל קאיין ידועים כולם כמסייעים בהפחתת הכאב והדלקת של חניכיים כואבות.

ברפואה ההודית המסורתית, כואבים לחניכיים רפואה מסורתית שימשה לטיפול במגוון מחלות וגואסהסעדים של סבתא חניכיים מהווים עדות ליעילותן של פרקטיקות אלה.עם תרופות טבעיות כמו משיכת שמן, שטיפות מי מלח, תרופות צמחי מרפא ופלפל קאיין, ניתן להרגיע את החניכיים וניתן להפחית את הדלקת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן