דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: תרופות שנבדקו בזמן לשיעול וגרון כואב

סבתא יודעת הכי טוב: תרופות שנבדקו בזמן לשיעול וגרון כואב

הסעדים של סבתא לשיעול וגרון כואב

ככל שמזג האוויר מתקרר יותר והימים מתקצרים, זה בלתי נמנע שעונת הקרה והשפעת תהיה עלינו.שיעול וגרונות כאב הם כמה מהתסמינים הנפוצים ביותר של הצטננות, ובעוד שרובנו פונים לתרופות ללא מרשם כדי להקל על אי הנוחות, לסבתותינו היו תרופות משלהן שהיו יעילות באותה מידה.

הסעדים של סבתא אולי אינם מדעיים, אך הם בהחלט הוכחו במהלך השנים כדי לבצע את העבודה.להלן כמה מהתרופות המנוסות והמאמינות לשיעול וגרון כואב שייתכן שסבתא שלך עברה לך:

דבש ולימון

דבש ולימון הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לשיעול וגרונות כואבות, ולא בכדי.השילוב של השניים יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.להכנת תה דבש ולימון, פשוט הוסיפו כפית דבש אחת ומיץ חצי לימון לכוס מים רותחים.מערבבים עד להמסת הדבש, ואז לוגמים לאט עד שנעלמה.

ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ידוע בזכות תכונות הריפוי שלו, ובשילוב עם דבש זה יכול להוות תרופה עוצמתית לגרונות וכאבות כואבים.להכנת תה ג’ינג’ר ודבש, פשוט גרד כפית אחת של ג’ינג’ר טרי והוסף אותו לכוס מים רותחים.תן לג’ינג’ר תלול למשך 5 דקות, ואז להוסיף כפית דבש אחת ומערבבים עד להמסה.שתו את התה לאט ותיהנו מהאפקטים המרגיעים.

טיפ מועיל

בעת ביצוע כל תה אלה, הקפד להשתמש במים מסוננים או מזוקקים כדי להבטיח שהתה נקי מכל זיהום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לגרונות וכאבות.החומציות של החומץ מסייעת להפחתת דלקת ויכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון.כדי להכין טוניק חומץ תפוחים, פשוט הוסף כף אחת של חומץ תפוחים לכוס מים חמים.ללגום לאט עד שנעלמה.

שום ודבש

שום ידוע היטב בזכות תכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות, ובשילוב עם דבש זה יכול להיות תרופה עוצמתית לשיעול וגרון כאב.כדי להכין סירופ שום ודבש, פשוט מגרד שן שום אחד והוסף אותו לכוס מים רותחים.תן לשום תלול למשך 5 דקות, ואז להוסיף כפית דבש אחת ומערבבים עד להמסה.שתו את הסירופ לאט ותיהנו מהאפקטים המרגיעים.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ועם זאת יעילה לכאבי גרון ושיעול.פשוט מלא קערה במים חמים, מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.הקיטור עוזר לפתוח את דרכי הנשימה, מה שמסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את כאב הגרון.

מסקנה

הסעדים של סבתא לשיעול וגרון כואב אולי אינם מדעיים, אך הם בהחלט הוכחו כיעילים במהלך השנים.על ידי שילוב של כמה מהמרכיבים הפשוטים הללו, אתה יכול להכין תרופות משלך וליהנות מהאפקטים המרגיעים.רק הקפד להשתמש במים מסוננים או מזוקקים כדי להבטיח שהתה או הסירופ הם נקיים מכל זיהום.
הסעדים של סבתא לשיעול וגרון כואב כוללים לעתים קרובות שימוש בצמחי מרפא ומוצרים טבעיים אחרים לטיפול בתסמינים.ניתן להשתמש בתה צמחי מרפא, תאים, סירופים ואפילו גרגים כדי להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את חומרת השיעול.

תרופה נפוצה אחת לכאבי גרון היא גרגר מים מלוחים חם.להכנת הגרגר, שלב 1/2 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים.לשטוף את התערובת בפה מספר פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת והכאב.אפשרות נוספת היא להכין תה באמצעות ג’ינג’ר, דבש ולימון.תערובת זו יכולה לשמש גם כגרגר או פשוט שיכור כתה כדי לעזור להפחית דלקת ולהקל על כאב גרון.

תמידי צמחים הם אפשרות נוספת לטיפול בשיעול.חלק מהתנופים הנפוצים יותר כוללים Echinacea, Eldderberry ושורש מרשמלו.ניתן ליטול תמיכים אלה דרך הפה או להוסיף לתה או לגרגר כדי להפחית דלקת וP מצמצם את חומרת השיעול.

סירופים הם תרופה פופולרית נוספת לשיעול וגרון כאב.רוב הסירופים מיוצרים באמצעות דבש, לימון ועשבי תיבול אחרים.דבש ידוע בתכונותיו האנטי -מיקרוביאליות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.בנוסף, לימון ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את חומרת השיעול.

תרופות ביתיות לשיעול וגרון כואב

הסעדים של סבתא לשיעול וגרון כואב כוללים לעתים קרובות שימוש בתרופות ביתיות לטיפול בתסמינים.חלק מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות שאיפת קיטור, קומפרסים חמים ושתיית שפע נוזלים.

שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית דלקת בגרון ובחזה.לשם כך, הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך מספר דקות.

ניתן להשתמש בקומפרסים חמים גם להפחתת דלקת ולהקל על כאב גרון.כדי להכין דחיסה, הרטבו מטלית כביסה עם מים חמים והניחו על גרונכם למשך מספר דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.

שתיית שפע נוזלים חשובה גם בעת התמודדות עם שיעול או כאב גרון.זה יעזור לשמור על גרון לחות ולהפחית את הדלקת.בנוסף, שתיית נוזלים חמים כמו תה או מרק יכולה להועיל מכיוון שהם יכולים לעזור לשחרר ריר ולהפחית את הגודש.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות של סבתא נפוצה לשיעול וגרון כואב?

הסעדים של סבתא נפוצה לשיעול וגרון כואב כוללים גרגרי מי מלח חמים, תה צמחים, תמידי, סירופים, שאיפת אדים, קומפרסים חמים ושתיית שפע נוזלים.

האם הסעדים של סבתא לשיעול וכאבי גרון בטוחים?

הסעדים של סבתא לשיעול וגרון כואב הם בדרך כלל בטוחים כאשר משתמשים בהם נכון.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו שכן חלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או שיש להם תופעות לוואי.

לסיכום, הסעדים של סבתא לשיעול וגרון כאב הם דרך נהדרת להקל על הסימפטומים של שיעול וכאבי גרון באופן טבעי.תה צמחי מרפא, תנאים, סירופים, שאיפת קיטור, קומפרסים חמים ושתיית שפע נוזלים הם כולם תרופות טבעיות ויעילות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על הסימפטומים של שיעול או כאב גרון. התרופות של סבתא לשיעול וגרון הם דרך נהדרת להקל על התסמינים ללא השימוש בתרופות.ו

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן