דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: 5 תרופות טבעיות שיעזרו להקל על הצטננות בתינוקות

סבתא יודעת הכי טוב: 5 תרופות טבעיות שיעזרו להקל על הצטננות בתינוקות

מה הצטננות בקרב תינוקות?

הצטננות היא זיהום נגיפי שכיח המשפיע על תינוקות בכל הגילאים.זה בדרך כלל קל ובדרך כלל נעלם ללא טיפול, אך זה יכול להיות לא נוח לתינוקות ויכול לגרום לסיבוכים חמורים במקרים מסוימים.תסמינים של הצטננות אצל תינוקות יכולים לכלול אף נזלת או מחניק, עיטוש, שיעול וכאבי גרון.תינוקות עשויים להיות בעלי חום ולהיות עצבניים או להתקשים לישון.

הסעדים של סבתא להצטננות אצל תינוקות

סבתות מטפלות בהצטננות אצל תינוקות במשך דורות, ורבים מהתרופות שלהן עדיין פופולריות כיום.כולם מכוונים לעזור להקל על התסמינים ולהפוך את התינוקות לנוחים יותר, ורבים מהם הועברו מדור לדור.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא להצטננות אצל תינוקות.

1.Steam

אחת הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא להצטננות אצל תינוקות היא קיטור.תינוקות יכולים להיחשף לאדים מאמבטיה או מקלחת חמה, או על ידי ישיבה בחדר אמבטיה מהביל עם הדלת סגורה.הקיטור עוזר לשחרר ריר בדרכי הנשימה ולהקל על התינוקות לנשום.

2.טיפות מלח

תרופה פופולרית נוספת להצטננות אצל תינוקות היא טיפות מלח, אשר ניתן להשתמש בהן כדי לעזור לשחרר ריר באף ולהקל על התינוקות לנשום.ניתן לרכוש טיפות מלח ללא מרשם ברוב בתי המרקחת, או שתוכלו ליצור פיתרון משלכם בבית.כדי להכין טיפות מלח משלך, ערבב כפית של כפית מלח עם כוס מים חמים והפיל את הפיתרון לנחיריים של התינוק שלך.

3.קומפרס חם

סבתות המליצו לעתים קרובות גם על קומפרס חם להצטננות אצל תינוקות.ניתן להשתמש בדחיסה חמה כדי לסייע בהפחתת דלקת וגודש באף ובסינוסים.כדי להכין דחיסה חמה, משרים מטלית נקייה במים חמים ולהסתובב.הניחו את הדחיסה על פניו ומצחו של תינוקכם, והשאירו אותו במקום עד 15 דקות.

4.דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה ביתית להצטננות אצל תינוקות.זה נראה שהוא מסוגל לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובדרכי הנשימה, וניתן להשתמש בו כדי לצבוע את הגרון ולהפחית את הגירוי הנגרם כתוצאה משיעול.אין לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל אחד, מכיוון שהוא יכול להגביר את הסיכון לבוטוליזם של תינוקות.

5.מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול לעזור להוסיף לחות לאוויר, שיכול לעזור להפחית את העומס ולהקל על התינוקות לנשום.הקפד לנקות את מכשיר האדים שלך באופן קבוע כדי למנוע הצטברות של חיידקים ועובש.

טיפ ייחודי ומועיל

אם התינוק שלך מתקשה לישון בגלל הצטננות, נסה להשתמש בדחיסה חמה על החזה כדי לעזור להרפות את שרירי החזה.זה יכול לעזור להפחית את השיעול ולהקל על התינוק שלך לישון.

כיצד להשתמש בתרופות של סבתא להצטננות בתינוקות

הסעדים של סבתא הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שההורים מחפשים דרכים להרגיע את תינוקותיהם בעונה הקרה.ישנם תרופות ביתיות רבות שהועברו לאורך דורות, ורבים מהם עדיין עובדים כיום.להלן מבט על כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לטיפול בהצטננות אצל תינוקות, וכיצד להשתמש בהם בבטחה וביעילות.

טיפות האף מלח

טיפות באף מלח הן תרופה פופולרית לתינוקות עם הצטננות.הם יכולים לעזור להרגיע את האף העמוס של התינוק ולהקל עליהם לנשום.כדי להשתמש בטיפות באף מלח, השתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות לכל נחיריים.המתן מספר דקות, ואז השתמש ברקמה רכה כדי למחוק כל עודף נוזל.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בהצטננות אצל תינוקות.זה יכול לעזור לשחרר את העומס ולהקל על התינוקות לנשום.כדי לבצע שאיפת אדים, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס.לאחר מכן, הניחו את הקערה על השולחן והניחו מגבת מעל ראשו של התינוק שלכם.תן לתינוק שלך לנשום את הקיטור פנימה למשך מספר דקות.הקפד לפקוח מקרוב על התינוק שלך במהלך התהליך.

תה צמחי מרפא

שֶׁלָהתה BAL הם דרך נהדרת להרגיע את שיעול התינוק ולהפחית את הגודש.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לטיפול בהצטננות אצל תינוקות כוללים קמומיל, שומר וג’ינג’ר.להכנת תה צמחים, תלול כפית העשב בכוס מים חמים למשך 10 דקות.תן לתה להתקרר לפני שתתן אותו לתינוק שלך.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון לתה כדי להפוך אותו ליותר טעים לתינוק שלך.

משחות מרגיעות ומנחות

משחות ומרגיעות מרגיעות הם דרך נהדרת לספק הקלה לתינוק הצטננות.מוצרים אלה עשויים לרוב מרכיבים טבעיים כמו שעוות דבורים, חמאת שיאה ושמנים אתרים.לפני שמריחת משחה או מזור על תינוקך, הקפידו לבדוק כמות קטנה על עורם כדי לוודא שאין להם תגובה אלרגית.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות לטיפול בהצטננות אצל תינוקות?

כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לטיפול בהצטננות אצל תינוקות כוללים טיפות באף מלח, שאיפת קיטור, תה צמחים, ומשחות ומרגיעות מרגיעות.

האם הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש על תינוקות?

כן, הסעדים של סבתא רבים בטוחים לשימוש על תינוקות.עם זאת, חשוב לבצע את המחקר שלך לפני שתנסה כל תרופה חדשה על התינוק שלך.הקפד להתייעץ עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה חדשה.

לסיכום, הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לספק הקלה לתינוקות הצטננות.טיפות באף מלח, שאיפת קיטור, תה צמחים ומשחות ומרגיעות מרגיעות הם כולם תרופות פופולריות ויעילות.עם זאת, חשוב לבצע את המחקר שלך ולהתייעץ עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה חדשה.הצטננות אצל תינוקות יכולים להיות לא נעימים, אך עם הסעדים הנכונים ניתן לנהל אותם בבטחה וביעילות.

תרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל הצטננות בתינוקות.בעוד שרבים מהתרופות הללו עדיין יעילות כיום, חשוב לבצע את המחקר שלך ולהתייעץ עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה חדשה.עם הסעדים הנכונים, ניתן לנהל הצטננות בתינוקות בבטחה וביעילות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן