דף הבית » כללי » סוגי בוטוקס – המדריך המלא לסוגים של בוטוקס

סוגי בוטוקס – המדריך המלא לסוגים של בוטוקס

סוגי בוטוקס

בוטוקס הוא טיפול קוסמטי פופולרי המשמש להפחתת קמטים וקמטוטים בפנים. הבוטוקס פועל על ידי הרפיית השרירים בפנים, מה שמחליק את העור ומונע מהקמטים להיווצר. עם זאת, ישנם סוגים שונים של בוטוקס, כאשר כל אחד עם מאפיינים ושימושים ייחודיים משלו. במאמר זה נספק מדריך מלא של סוגי בוטוקס בהם נעשה שימוש היום.

בוטוקס קוסמטי

בוטוקס קוסמטי הוא הסוג הנפוץ ביותר של בוטוקס אשר משמש למטרות קוסמטיות. הוא מאושר על ידי ה-FDA ומשמש להפחתת הופעת קמטים וקמטוטים במצח, מסביב לעיניים ובין הגבות. הטיפול מתבצע בהליך מהיר וללא כאבים, עם תוצאות שנמשכות בדרך כלל בין 3-6 חודשים.

דיספורט

דיספורט הוא סוג של בוטוקס המשמש להפחתת הופעת קמטים וקמטוטים במצח, בין הגבות ומסביב לעיניים. הוא פועל באופן דומה לבוטוקס קוסמטי, אבל ההשפעות שלו נוטות להופיע מהר יותר והוא מחזיק זמן רב יותר. Dysport גם הוא מאושר על ידי ה-FDA לשימוש קוסמטי.

Xeomin

Xeomin הוא סוג נוסף של בוטוקס המאושר על ידי ה-FDA לשימוש קוסמטי. Xeomin שונה מסוגים אחרים של בוטוקס בכך שהוא לא מכיל תוספים. בזכות כך, סוג זה מלווה בסיכוי מופחת לתגובה אלרגית.

Jeuveau

Jeuveau הוא בין סוגי בוטוקס חדשים יחסית ומאושר על ידי ה-FDA לשימוש קוסמטי. הוא משמש להפחתת המראה של קמטים וקמטוטים במצח. Jeuveau פועל על ידי הרפיית השרירים במצח, ובכך מחליק קמטים וקמטוטים. מדובר בהליך מהיר עם תוצאות שנמשכות בדרך כלל בין 3-6 חודשים.

טיפולי בוטוקס Theraputic

Botox Therapeutic הוא סוג של בוטוקס המשמש למטרות רפואיות, כגון טיפולים בעוויתות של שרירים, מיגרנות כרוניות והזעת יתר. החומר עובד על ידי חסימת האותות העצביים שגורמים לשרירים להתכווץ. Botox Therapeutic מאושר על ידי ה-FDA לשימושים רבים ומסייע למגוון מצבים בריאותיים.

לסיכום

בוטוקס הוא טיפול קוסמטי פופולרי שקיים כבר עשרות שנים ומשמש להפחתת הופעתם של קמטים וקמטוטים בפנים. עם זאת, ישנם סוגים שונים של בוטוקס, כל אחד עם מאפיינים ושימושים ייחודיים משלו. בין אם אתם מחפשים להפחית את הופעת הקמטים בפנים ובין אם אתם זקוקים לטיפול איכותי במצב רפואי, חשוב לדבר עם איש מקצוע רפואי מוסמך ומנוסה שיעזור לכם לבחור את סוג הבוטוקס המתאים לצרכים שלכם. בעזרת טיפול נכון ניתן להגיע למראה צעיר ורענן יותר, וליהנות מהיתרונות הרבים שיש לבוטוקס להציע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן