דף הבית » תרופות סבתא » עפעפיים נפוחים מדהימים סעדים סבתא כדי לעזור לך להרגיש טוב יותר מהר!

עפעפיים נפוחים מדהימים סעדים סבתא כדי לעזור לך להרגיש טוב יותר מהר!

עפעפיים נפוחים: הסעדים של סבתא

נפיחות של עפעפיים, או דלקת בלפריטיס, היא מצב עיניים שכיח שיכול להשפיע על אנשים בכל הגילאים.זה מאופיין באדמומיות ונפיחות של העפעפיים, ויכול להיגרם על ידי מספר דברים שונים, כולל אלרגיות, זיהום או גירוי.בעוד שבלפרריטיס יכול להיות לא נוח ולא מכוער, ישנם כמה תרופות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאי נוחות.כאן אנו מסתכלים על כמה מהתרופות שאולי סבתא שלך המליצה לעזור במצב זה.

קומפרס קרים

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לעפעפיים נפוחים הוא להשתמש בקומפרסים קרים.זוהי דרך פשוטה ועם זאת יעילה להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לדלקת בלפריטיס.כדי להשתמש בקומפרסים קרים, פשוט להשרות בד במים קרים ולהניח אותו מעל העין הפגועה למשך כרבע שעה.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת.

קומפרסים חמים

בנוסף לקומפרסים קרים, ניתן להשתמש בקומפרסים חמים גם כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים בד במים חמים והניחו אותו מעל העין המושפעת למשך כעשר דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.החום עוזר להרגיע את האזור ולהפחית את הנפיחות.

טיפות עיניים

טיפות עיניים הן אפשרות נוספת לטיפול בעפעפיים נפוחים.ניתן להשתמש בטיפות עיניים ללא מרשם כדי להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורה לדלקת בלפריטיס.טיפות עיניים אלה מכילות בדרך כלל תרופות אנטי דלקתיות המסייעות בהפחתת הנפיחות והאודם של העפעפיים.

פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה ביתית נוספת שיכולה לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי הקשורים לדלקת בבלפריטיס.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חתכו כמה פרוסות מלפפון והניחו אותם על האזור הנגוע למשך כעשר דקות.זה עוזר להרגיע את האזור ולהפחית את הנפיחות.

שקיות תה

שקיות תה הן גם תרופה טובה לעפעפיים נפוחים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות שקית תה במים חמים ואז הניחו אותו על האזור הפגוע למשך כעשר דקות.הטאנינים בתה עוזרים להפחתת הנפיחות והדלקת הקשורים לדלקת בבלפריטיס.

טיפ ייחודי ומועיל:

כדי להפחית את הנפיחות והאודם של העפעפיים הנפוחים, נסה למרוח תערובת של חומץ תפוחים ומים על האזור הפגוע.השתמש ביחס של חלק אחד של חומץ תפוחים על שני חלקים מים ואז מרחו את התערובת על העפעפיים בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרירים.זה עוזר להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לדלקת דלקת בלה.

עפעפיים נפוחים יכולים להיות מצב מעצבן ולא נוח, אך ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הנפיחות ולהקל על אי הנוחות.התרופות של סבתא כוללות לעתים קרובות מרכיבים טבעיים שניתן למצוא בבית, כמו שקיות תה קר, מלפפונים וקמומיל.

שקיות תה קר

אחד התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לעפעפיים נפוחים הוא השימוש בשקיות תה קר.תה מכיל טאנינים, שיכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט קח תיק תה קר והניח אותו על העפעף המושפע למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי.

מלפפונים

תרופה ביתית נוספת שניתן להשתמש בה להפחתת נפיחות העפעפיים היא מלפפונים.מלפפונים מכילים תרכובת הנקראת cucurbitacin, בעלת תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חותכים מלפפון לפרוסות דקות והניחו אותם על העפעפיים המושפעים למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי.

קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה להפחתת נפיחות העפעפיים.קמומיל מכיל תרכובות הנקראות פלבנואידים, שיכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, הכינו כוס תה קמומיל ואפשרו לו להתקרר.טבלו כדור כותנה בתה והניחו אותו על העפעפיים המושפעים למשך 10 מ ‘אינוטס.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי.

תרופות אחרות לעפעפיים נפוחים

בנוסף לתרופות הביתיות לעיל, ישנם מספר תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.תרופות אלה כוללות שימוש באלוורה, חומץ תפוחים ושמן קיק.אלוורה יכולה לעזור להפחית דלקת וגירוד, ואילו חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית נפיחות וגירוי.שמן קיק יכול גם לעזור להפחית דלקת ונפיחות.

אלוורה

אלוורה הוא צמח טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.ניתן ליישם את הג’ל מהמפעל ישירות על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי.

חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים גם כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.החומציות של החומץ יכולה לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, הספיקו כדור כותנה בחומץ תפוחים והניחו אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי.

שמן קיק

שמן קיק הוא שמן טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את נפיחות העפעפיים.ניתן ליישם את השמן ישירות על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי.

עפעפיים נפוחים יכולים להיות מצב מעצבן ולא נוח, אך ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הנפיחות ולהקל על אי הנוחות.הסעדים של סבתא כוללים לעתים קרובות מרכיבים טבעיים שניתן למצוא בבית, כמו שקיות תה קר, מלפפונים וקמומיל, כמו גם תרופות אחרות כמו אלוורה, חומץ תפוחים ושמן קיק.עם הטיפול הנכון, ניתן להפחית את נפיחות העפעפיים ולחזור להרגיש בנוח ובריא.

שאלות נפוצות

  • מהם הסעדים הביתיים לעפעפיים נפוחים?
    תרופות ביתיות לעפעפיים נפוחים כוללים שימוש בשקיות תה קר, מלפפונים, קמומיל, אלוורה, חומץ תפוחים ושמן קיק.
  • כיצד אוכל להשתמש בתרופות לעפעפיים נפוחים?
    כדי להשתמש בסעדים לעפעפיים נפוחים, פשוט החל את התרופה על האזור הנגוע והשאיר אותה למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי.

לסיכום, עפעפיים נפוחים יכולים להיות מצב מעצבן ולא נוח, אך ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הנפיחות ולהקל על אי הנוחות.הסעדים של סבתא כוללים לעתים קרובות מרכיבים טבעיים שניתן למצוא בבית, כמו גם תרופות אחרות כמו אלוורה, חומץ תפוחים ושמן קיק.עם הטיפול הנכון, ניתן להפחית את נפיחות העפעפיים ולחזור להרגיש בנוח ובריא

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן