דף הבית » מידע מקצועי » 4 הרפואה הטבעית הטובה ביותר לכוויות

4 הרפואה הטבעית הטובה ביותר לכוויות

שורף בשתן תרופות טבעיות

כוויות הן בעיה נפוצה מאוד עבור אנשים. הם יכולים להיגרם על ידי עור יבש, כוויות שמש, כוויות כימיות וכו’.

התרופות הביתיות הבאות מומלצות, התפקיד העיקרי של עזרה ראשונה לכוויות הוא למנוע את התפשטות הזיהום.

1.) זה מתחיל בניקוי אזור הכוויה ומריחת קומפרס קר. אם זה לא עוצר את התפשטות הזיהום, רוקנו נוזלים מחתך או חתך (אם אפשר), ולאחר מכן מרחו שקיות קרח, טינקטורה או חומר קירור אחר על אזור הכוויה לפי הצורך. ניתן להניח חבישות על אזורים שרופים למשך שבועיים או עד שהנפיחות מופחתת. שחרר בהדרגה את השמלה האלה מבצעים בזהירות, מורחים חבישה כל יום. חשוב לא להסיר את התחבושת או לשטוף את אזור הכוויה שכן הדבר עלול לגרום ליותר זיהום וכאב.

2.) ראשית, נקו את כל הפצעים הפתוחים ומרחו דחיסה חמה, ולאחר מכן תמיסת או שקית קרח מורחים על האזור הפגוע. אם יש שלפוחיות על העור שלך לעשות לא למשוך אותם. נקו ומרחו קרם אנטי בקטריאלי או חבילה חמה. אם השלפוחיות לא קרסו לחלוטין, המשך למרוח חבילות חמות (לא חבילות קרח) למשך שבועיים או עד שהסימפטומים יפסיקו. אם הכוויה אכן נדבקת, ניתן להשתמש באשלגן יודיד כדי למנוע זיהום (נקודות פעולה). מוות תאי אנדותל מוגבר על ידי ירידה בזלוף, אשר מופחת על ידי דלקת וניתן למנוע על ידי מריחת תמיסת ציפוי או חבילה קרה על האזור הפגוע מיד לאחר מכן.

3.) למרוח אלוורה

אלוורה מכונה לעתים קרובות “צמח הכוויות”, ומחקרים הראו כי הוא מסוגל לטפל בכוויות מדרגה ראשונה עד שניה. לאלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות, משפרת את זרימת הדם ומונעת צמיחת חיידקים. יש למרוח ג’ל אלוורה טהור המופק מעלה של צמח אלוורה ישירות על האזור הפגוע. ודא שהאלוורה קיימת בכמויות גדולות אם אתה מקבל אותה בחנות. הימנע מפריטים המכילים תוספים, במיוחד כאלה עם צבע או ריחות.

4.) השתמש בדבש

כאשר נמרח באופן מקומי על כוויה קלה, דבש עשוי לסייע בריפוי. לדבש יש תכונות נוגדות דלקת, אנטיבקטריאליות ואנטי פטרייתיות.

תרופות ביתיות אלו לכוויות הן ספציפיות לסוג העור שלך וניתן ליישם אותן מהר מאוד. היישום קל מאוד, אפילו למתחילים.

מה לעשות אחרי שנשרפים מהשמש

השמש היא מקור חזק לאנרגיה. זה יכול להיות גם מקור לנזק אם אינך משתמש בקרם הגנה ומגן על העור שלך מפני הקרניים המזיקות. של השמש. אם אתה באמת רוצה להגן על העור שלך ולהימנע מנזק, עליך להשתמש בקרם הגנה בעל ספקטרום רחב — כלומר, יש לו מספיק הגנה לקרני UVA ו-UVB כאחד. עם זאת, אם אתה כבר סובל מכווית שמש נסה את התרופות הביתיות הבאות:

1.) דחיסה קרה. השתמש במגבת או מגבת קרה טריים ונטולי מוך מספר פעמים ביום למשך 10 עד 15 דקות.

2.) ניתן למצוא תרכובות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות באלוורה. כדי להקל על כוויות השמש שלך, ודא שהפריטים שבהם אתה משתמש הם 100% אלוורה.

3.) השתמשו בשמן קוקוס. שמן רב-תכליתי זה עשיר בשומנים טבעיים כמו חומצות לינולאית ולאורית, בעלי מאפייני לחות ואנטי-בקטריאליים, הוא גם די תכליתי. שמירה על לחות העור היא אידיאלית להמשך תהליך הריפוי.

4.) הירקות האופנתיים הללו פועלים כמשכך כאבים ונוגד חמצון טבעי (משכך כאבים). ניתן לקרר מלפפונים לפני מועכים בבלנדר ולמרוח על העור כמשחה.

5.) אנטי דלקתי טבעי, שיבולת שועל. אתה יכול להוסיף שיבולת שועל לאמבטיה קרירה ולהשרות בה, או שאתה יכול לערבב משחה עם חלב קר ולמרוח אותה על העור שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן