דף הבית » תרופות סבתא » תרופה טבעית לבחילה בהריון: מה שאתה צריך לדעת

תרופה טבעית לבחילה בהריון: מה שאתה צריך לדעת

בחילה במהלך ההיריון היא חוויה נפוצה שיכולה להשפיע משמעותית על איכות חייה של האישה.נשים רבות מתקשות באכילה ושתייה, עלולות לרדת במשקל ולהרגיש עייפות קיצונית.למרבה המזל, ישנן גישות טבעיות המסייעות בניהול בחילה במהלך ההיריון.

ניהול בחילות באמצעות דיאטה

בחר דיאטה מאוזנת

כאשר בהריון, חשוב לבחור תזונה מאוזנת של מזונות מזינים העשירים בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים.בנוסף, חשוב להישאר לחות ולשתות שפע נוזלים לאורך כל היום.

אכלו ארוחות קטנות יותר לעיתים קרובות יותר

אכילת ארוחות קטנות יותר לאורך היום תעזור להימנע מעומס יתר על מערכת העיכול שלך ויכולה לעזור במניעת בחילות.גם אכילת חטיף קטן וקל לפני קם מהמיטה בבוקר יכולה להועיל.

הימנע ממזונות שמעוררים בחילה

חשוב להיות מודעים למזונות שעלולים לעורר בחילה במהלך ההיריון.אלה יכולים לכלול אוכל חריף או שמנוני, קפאין, אלכוהול ומזונות עם ריחות חזקים.חשוב גם להימנע מאכילת סוכר, מכיוון שהוא יכול לגרום לעלייה בתסמיני הבחילה.

טיפ: שמור על יומן מזון

שמירה על יומן מזון יכולה לעזור לזהות אילו מזונות גורמים לבחילה ויש להימנע ממנה.זה יכול להיות כלי מועיל לקביעת אילו מזונות עשויים לסבול טוב יותר.

ניהול בחילות עם תרופות טבעיות

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בבחילות והקאות.מחקרים הראו כי ג’ינג’ר יכול להיות יעיל בהפחתת תסמיני הבחילה במהלך ההיריון.ניתן לקחת ג’ינג’ר במגוון צורות, כמו תה, כמוסות, או אפילו כאבקה.

PEPPERMINT


מנטה היא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי לסייע בניהול בחילה.מנטה מכילה מנטול, שנמצא כמסייע בהפחתת הבחילה.ניתן לקחת מנטה בצורה של תה, כמוסות או שמן.

טיפ: ארומתרפיה

ניתן להשתמש בארומתרפיה גם כדי לסייע בניהול בחילה במהלך ההיריון.ארומתרפיה כוללת שימוש בשמנים אתרים, כמו מנטה, לבנדר או ג’ינג’ר, כדי לעזור להפחית בחילה.ניתן להוסיף את השמנים האתריים על מפזר או שניתן ליישם אותם ישירות על העור.

סיכום

בחילה במהלך ההיריון היא חוויה נפוצה שיכולה להשפיע משמעותית על איכות חייה של האישה.למרבה המזל, ישנן גישות טבעיות המסייעות בניהול בחילות במהלך ההיריון, כמו בחירת תזונה מאוזנת, אכילת ארוחות קטנות יותר לעתים קרובות יותר, הימנעות ממזונות המפעילים בחילה, ושימוש בתרופות טבעיות כמו ג’ינג’ר ופפרמינט.ניתן להשתמש בארומתרפיה גם כדי לסייע בניהול בחילה במהלך ההיריון.על ידי נקיטת צעדים אלה, נשים יכולות למצוא הקלה מהבחילה והקאות במהלך ההיריון.

מהן תרופות טבעיות לבחילה בהריון?

בחילה במהלך ההיריון היא סימפטום שכיח של מחלת בוקר.זה יכול להיות קל עד חמור ויכול להימשך לאורך כל ההיריון.למרות שאין תרופה למחלת בוקר, ישנם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על הסימפטומים.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן דרך נהדרת להפחית את הבחילות בהריון.כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר למטרה זו כוללים ג’ינג’ר, מנטה, קמומיל ולימון.נמצא כי כל עשבי התיבול הללו יעילים בהקלה על בחילות וניתן לקחת אותם בצורה תה או במפזר שמן אתרי.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי להקל על בחילה במהלך ההיריון.דיקור סיני כרוך בהכנסת מחטים דקים מאוד לנקודות ספציפיות בגוף.על פי ההערכה, מחטים אלה מעוררות את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף ועוזרים להפחתת בחילות.

דיאטה ותזונה

אכילת תזונה מאוזנת במהלך ההיריון יכולה גם לעזור להפחית את הבחילה.אכילת ארוחות קטנות ותכופות לאורך היום יכולה לעזור לשמור על בחילות במפרץ.חשוב להימנע ממזונות עשירים בשומן או בסוכר, מכיוון שאלו יכולים להחמיר את הסימפטומים.אכילת מזונות עשירים בחלבון, כזהS ביצים ואגוזים, יכולים גם לעזור להקל על בחילות.

בטיחות התרופות הטבעיות לבחילה בהריון

חשוב לדבר עם רופא או מיילדת לפני שאתה לוקח תרופות טבעיות לבחילה במהלך ההיריון.סעדים מסוימים עשויים שלא להיות בטוחים עבור נשים בהריון ועלולות לגרום נזק לתינוק.חשוב גם לבדוק עם רופא אם בחילה נמשכת מכיוון שהיא יכולה להיות סימן למצב חמור יותר.

שאלות נפוצות

  • האם תרופות טבעיות בטוחות לטיפול בבחילה בהריון?
    חשוב להתייעץ עם רופא או מיילדת לפני שלקחת תרופות טבעיות לבחילה במהלך ההיריון, מכיוון שתרופות מסוימות עלולות שלא להיות בטוחות לנשים בהריון ועלולות לגרום נזק לתינוק.
  • מהם עשבי התיבול הנפוצים ביותר לטיפול בבחילה בהריון?
    עשבי התיבול הנפוצים ביותר לטיפול בבחילה בהריון כוללים ג’ינג’ר, מנטה, קמומיל ולימון.נראה כי כל עשבי התיבול הללו יעילים בהקלה על בחילות וניתן לקחת אותם בצורה תה או במפזר שמן אתרי.

בחילה במהלך ההיריון היא סימפטום שכיח של מחלת בוקר ויכולה להיות קלה עד חמורה.אמנם אין תרופה למחלת בוקר, אך ישנם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומים.תרופות צמחיות, דיקור סיני ושינויים תזונתיים הם כל תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית בחילות בהריון.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא או מיילדת לפני שנטילת תרופות טבעיות, מכיוון שחלקם עשויים שלא להיות בטוחים לנשים בהריון ועלולות לגרום נזק לתינוק.עם התרופות הטבעיות הנכונות, בחילה במהלך ההיריון ניתן לנהל ולהקל.

לסיכום, ניתן להשתמש בתרופות טבעיות כדי לעזור להקל על בחילות במהלך ההיריון.תרופות צמחיות, דיקור סיני ושינויים תזונתיים יכולים להועיל בהפחתת בחילות.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא או מיילדת לפני שלקחת תרופות טבעיות כלשהן, מכיוון שחלקם עשויים שלא להיות בטוחים לנשים בהריון ועלולות לגרום נזק לתינוק.עם התרופות הטבעיות הנכונות, בחילה במהלך ההיריון ניתן לנהל ולהקל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן