דף הבית » מדריך לרפואה טבעית » כל מה שאתה צריך לדעת על תרופות אנטי דלקתיות טבעיות

כל מה שאתה צריך לדעת על תרופות אנטי דלקתיות טבעיות

תרופות אנטי דלקתיות טבעיות

דלקת היא אחת הבעיות הבריאותיות הנפוצות ביותר. זו לא רק בעיה פיזית אלא גם פסיכולוגית. זה יכול להיגרם על ידי גורמים רבים ושונים: מתח, חוסר שינה, תזונה לקויה, ואפילו גורמים סביבתיים.

דלקת היא מצב מורכב שיש לו סיבות ותסמינים רבים. ישנן תרופות ביתיות רבות לדלקת שניתן להשתמש בהן כדי לטפל בה. אחד הפופולריים שבהם הוא להשתמש בשמן זית כתרופה אנטי דלקתית.

ריכוז החומרים הדלקתיים בגופך נקבע לפי סוגי וכמות המזון שאתה אוכל. סוג אחד של מזון המהווה מקור עיקרי לחומרים הגורמים לדלקת הם פחמימות. מזונות נוספים שעשירים בחומרים הגורמים לדלקת הם שומנים וסוכרים, כמו גם קפאין וניקוטין. פחמימות מכילות גם סוכרים פשוטים כמו פרוקטוז, suc ורד, וגלוקוז. סוכרים אלו מתווספים למזונות כמו לחמים או ממתקים שאתם אוכלים. זה לא רעיון טוב מכיוון שהם עלולים לגרום לתגובה דלקתית בגופך, ובכך להגביר את הסיכון להשמנה, סוכרת ומחלות לב. ההשפעה על מערכת החיסון תהיה ירידה בהגנה מפני זיהומים. במילים אחרות, דלקת היא מספר אחת בגרימת מחלה, והדרך הטובה ביותר לטפל בה היא להפחית את צריכת השומנים, הסוכרים והפחמימות.

דלקת באצבע תרופות סבתא

הדלקת של האצבע יכולה להיגרם ממספר גורמים, כגון סוכרת, דלקת פרקים ומצבים אחרים. התרופה הביתית לדלקת באצבעות היא למרוח קרח על האזור הפגוע במשך כ-15 דקות בכל יום.

תזונה אנטי דלקתית

התזונה הפופולרית ביותר בעולם היא התזונה הים תיכונית. זה צובר פופולריות בשנים האחרונות. דיאטה זו מבוססת על צריכה מאוזנת של פירות, ירקות, דגים וקטניות. הוא כולל גם דגנים מלאים ועופות, שהם דלים בשומן ובכולסטרול.

הדיאטה האנטי דלקתית היא תזונה בריאה שיכולה לעזור לך לרדת במשקל ולהפחית את הסיכון למחלות לב.

איך להוריד דלקתיות בגוף

גוף האדם הוא מערכת מורכבת. הוא מורכב מחלקים ומערכות שונות. מערכת החיסון, מערכת העצבים, מערכת העיכול ועוד מערכות רבות הן חלק ממנה. המורכבות הזו היא מה שהופך אותו לנושא כל כך מרתק ללימוד.

איך להוריד דלקתיות בגוף

דלקת היא תהליך מורכב המתרחש כאשר מערכת החיסון של הגוף מופעלת. זה מוביל לתגובת יתר של הגוף עם אחת משתי תוצאות:

1. דלקת מובילה לחום, כאב גרון ותסמינים אחרים כמו כאבים במפרקים ובשרירים.

2. דלקת עלולה לגרום לנזק לאיברים כמו הכבד, הכליות והלב.

מזון אנטי דלקתי

“מזון אנטי דלקתי הוא דוגמה מושלמת למזון שאנשים צריכים לאכול ממנו יותר. הוכח שהוא מפחית דלקות בגוף והוא עמוס במגוון ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון וחומרים מזינים אחרים. למעשה, זה אחד המאכלים הבודדים שיכולים למעשה להוריד את לחץ הדם שלך על ידי הפחתת לחץ הדם.” “מזונות המכילים חומץ עשירים בחומרים מזינים, ולכן הם נהדרים לבריאות שלך. תרכובות הטעם במזון הזה יתפרקו על ידי הגוף וישמשו לייצור תרכובות אחרות שיכולות להוריד כל לחץ דם שיש לך. אחת מהן. המזונות המפורסמים ביותר שהם צורכים בדרך כלל הוא קטשופ.” מזון אנטי דלקתי נוסף הוא שום.

דורבן ברגל תרופות סבתא

דורבן ברגל הוא מצב רפואי שכיח. זה מצב שבו הרגל מתחילה להתכופף. זה יכול להיגרם גם מפציעה או ניתוח. דורבן ברגל עלול לגרום לכאב ולנכות בהליכה, עמידה או ישיבה לפרקי זמן ארוכים. מצב זה מטופל כעת בתרופה הנקראת “דורבן” המכילה תמצית מהצמח בשם זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן