דף הבית » תרופות סבתא » תרופות ביתיות לחניכיים הכואבות של סבתא – מצא הקלה לכאב של סבתא שלך עכשיו!

תרופות ביתיות לחניכיים הכואבות של סבתא – מצא הקלה לכאב של סבתא שלך עכשיו!

חניכיים פוגעות בתרופות סבתא: פתרונות טבעיים שיעזרו לך להרגיש טוב יותר

אף אחד לא אוהב לקבל חניכיים כואבות, במיוחד כאשר הם תוצאה של יום ארוך של אכילה או צחצוח.הסעדים של סבתא לחניכיים נפגעים יכולים להיות חלק מהטיפולים המנחמים והיעילים ביותר לבעיה שכיחה זו.

הסעדים של סבתא קיימים כבר זמן רב מאוד, אך לעיתים קרובות מתעלמים מהם לטובת טיפולים מודרניים יותר.למרבה המזל, ישנם פתרונות טבעיים רבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לחניכיים.להלן כמה מהתרופות הטובות ביותר שסבתא שלך נהגה לעזור לה להרגיש טוב יותר:

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן תרופה פופולרית לחניכיים כואבות.תמיסת מי המלח מסייעת להפחתת נפיחות ודלקת, תוך שהיא גם משיכה חיידקים וגירויים אחרים העלולים לגרום לאי נוחות נוספת.כדי להכין שטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך כמה דקות, ואז ירק אותה ושוטף במים קרירים.

שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה פופולרית נוספת לחניכיים כואבות.החומר הפעיל בשמן ציפורן, יוגנול, מסייע בהפחתת דלקת וכאב תוך הריגת חיידקים וגירויים אחרים.כדי להשתמש בשמן ציפורן, פשוט מרחו כמה טיפות על כדור כותנה והניחו אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו את הפה במים קרירים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטיספטיות והאנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לחניכיים כואבות.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות של השמן עם כפית שמן קוקוס ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו את הפה במים קרירים.

טיפ ייחודי:

תרופה מועילה נוספת לחניכיים כואבות היא להשתמש בדחיסה חמה.משרים מטלית נקייה במים חמים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.החום מסייע בהפחתת דלקת וכאב, תוך שהם גם מוציאים מגרים.השאירו את הדחיסה למשך 10-15 דקות ואז שטפו את הפה במים קרירים.

בנוסף לתרופות המפורטות לעיל, ישנם גם פתרונות טבעיים רבים אחרים שיכולים לעזור להרגיע את החניכיים.אכילת מזונות עשירים בוויטמין C, כמו תפוזים ופירות הדרים אחרים, יכולה לעזור בקידום ריפוי.גרגרי עם מי מלח חמים יכול גם לעזור להפחית את הדלקת והכאב.לבסוף, שתיית כוס תה קמומיל יכולה לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.

על ידי שילוב התרופות הטבעיות הללו בשגרה היומית שלך, אתה יכול לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים לחניכיים.אמנם סעדים אלה עשויים לא לרפא לחלוטין את הבעיה, אך הם יכולים לספק הקלה נחוצה.עם קצת טיפול וסבלנות, בקרוב תוכלו לחזור להרגיש כמו העצמי הישן שלכם.

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת לרפא מחלות נפוצות מבלי שתצטרך ללכת בדרך של תרופות יקרות.סבתא משתמשת בסעדים אלה במשך שנים ועברה אותם לאורך הדורות.בעוד שרבים מהתרופות הללו עמדו במבחן הזמן, חלקם אולי לא יעילים כיום כמו שהיו פעם.להלן כמה תרופות ביתיות לחניכיים פוגעות בתרופות לסבתא שעשויות לעזור לך לקבל הקלה מהחניכיים הכואבות שלך.

שטיפת מי מלח

שטיפה פשוטה של מי מלח היא תרופה נהדרת לחניכיים שפוגעות.כל מה שאתה צריך זה כפית מלח בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות, ואז ירק אותה החוצה.מי המלח יעזרו להפחית דלקת ולהרגיע את החניכיים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להרוג חיידקים בפה.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לחניכיים כואבות.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס או שמן זית.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות, ואז ירק אותה החוצה.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה hELP להילחם על חיידקים בפה.כדי להשתמש בו, פשוט טחון או מוחץ שיני שום או שניים של שום ומרחי את הדבק ישירות על החניכיים הכואבים.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפתו במים חמים.

אלוורה

אלוורה הוא צמח ששימש זה מכבר כתרופה טבעית לכאב ודלקת.כדי להשתמש בו, פשוט חתוך חתיכה מעלה אלוורה והחל את הג’ל ישירות על החניכיים הכואבים.השאירו אותו לכמה דקות לפני שטיפתו במים חמים.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות ביתיות אחרות לחניכיים פוגעות בתרופות סבתא?

תרופות ביתיות אחרות לחניכיים פוגעות בתרופות סבתא כוללות: שמן ציפורן, כורכום, דבש וסודה לשתייה.

האם יש סיכונים הקשורים לשימוש בתרופות ביתיות לחניכיים פוגעות בתרופות סבתות?

מרבית הסעדים הביתיים לחניכיים פוגעים בתרופות סבתא בטוחות ויש להם מעט סיכונים הקשורים אליהם.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא או רופא שיניים לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

מסקנה

חניכיים פוגעות בתרופות סבתות יכולות לספק הקלה מהכאב והדלקת הקשורים לחניכיים כואבות.בעוד שרוב הסעדים הללו בטוחים ויעילים, חשוב להתייעץ עם רופא או רופא שיניים לפני השימוש בהם.ניתן להשתמש בסעדים ביתיים כמו שטיפות מי מלח, שמן עץ התה, שום ואלוורה כדי לעזור להרגיע את החניכיים.עם זאת, אם הכאב נמשך, חשוב לפנות לטיפול רפואי. תרופות ביתיות יכולות להיות דרך נהדרת לסייע בטיפול במחלות נפוצות מבלי שנאלץ לפנות לתרופות יקרות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן