דף הבית » מדריך לרפואה טבעית » תרופות הרגעה טבעיות שעוזרות – המדריך המלא

תרופות הרגעה טבעיות שעוזרות – המדריך המלא

תרופות הרגעה טבעיות שעוזרות

תרופות הרגעה טבעיות יכולות לעזור לך להירגע ולישון. הם יכולים לשפר את מצב הרוח שלך ולהפחית מתח.

להלן כמה מתרופות ההרגעה הטבעיות שיכולות לעזור לך להירגע ולישון טוב יותר:

1.) יליד אסיה ואירופה כאחד הוא שורש הוולריאן. השורש שלו משמש לעתים קרובות כתרופה צמחית לחרדה, עצב ותסמיני גיל המעבר. בארה”ב ובאירופה, שורש ולריאן הוא גם אחד מתוספי הצמחים הפופולריים ביותר לעידוד שינה.

2.) כמעט בכל יבשת שוכן צמח הלבנדר. כאשר נשמר, לפריחה הסגולה שלו יש מגוון של מטרות ביתיות. בנוסף, הריח המרגיע של הלבנדר נחשב כמשפר את השינה.

3.) תרופה צמחית אהובה לנדודי שינה היא פסיפלורה, המכונה בדרך כלל מייפופ או פסיפלורה אינקרנטה. מחקרים בבעלי חיים הוכיחו שפסיפלורה עוזרת לאנשים לישון. עם זאת, נראה כי ההשפעות שלו על אנשים משתנות בהתאם לצורה הננקטת.

השתמש בתרופות שלך הרגעה טבעיות, אתה יכול לשמור על הנפש והגוף רגועים וממוקדים.

כדורי הרגעה טבעיים

ידוע שאורח חיים בריא ופעילות גופנית סדירה חשובים לבריאותו של האדם. עם זאת, זה לא כל כך קל להשיג את המטרות הללו. זה דורש הרבה זמן, מאמץ ורצון רצון.

כדור הרגעה טבעי הוא תרופה צמחית אפשר לקחת על תסמיני המתח והחרדה. כדורי ההרגעה הטבעיים הקיימים בשוק לא יעילים במיוחד. הם פועלים כסם הרגעה קל ועוזרים לך להרגיש רגוע, נסה במקום זאת את התרופות הטבעיות האלה:

אין הרבה ראיות, אבל שימוש בקמומיל לטווח קצר נחשב בדרך כלל בטוח ויכול לעזור עם תסמיני חרדה. אבל כאשר נלקח יחד עם תרופות מדללות דם, קמומיל יכול להעלות את הסיכון לדימום. אנשים מסוימים שאלרגיים למשפחת הצמחים הכוללת קמומיל עשויים לחוות תגובות אלרגיות בעת שימוש בקמומיל. אחר הוא שימוש בלבנדר בארומתרפיה או נטילתו דרך הפה כדי להפחית את החרדה. עצירות וכאבי ראש עלולים לנבוע מבליעת לבנדר. זה עשוי גם לייצר לחץ דם נמוך, לעורר תיאבון ולהעצים את השפעות ההרגעה של תרופות אחרות ותוספי תזונה.

על פי מחקר ראשוני, מליסה יכולה להפחית כמה תסמיני חרדה כולל ריצוד והתרגשות. בדרך כלל נסבל היטב ונחשב בטוח לשימוש לטווח קצר, מליסה עלולה בכל זאת לייצר בחילות וכאבים במערכת העיכול. למרות שדיווחים על נזק חמור לכבד, אפילו בשימוש קצר טווח, גרמו למינהל המזון והתרופות להזהיר בנוגע לשימוש בתוספי תזונה המכילים קאווה, נראה שהצמח תחילה הוא טיפול פוטנציאלי לחרדה. למרות שתוקפם של דיווחים ראשוניים אלה על רעילות בכבד הוטל בספק, השתמש בזהירות נוספת והתייעץ עם הרופא שלך לפני השימוש במוצרים המכילים קאווה.

יוגה ומדיטציה לשינה טובה יותר

ישנם יתרונות רבים של יוגה ומדיטציה. ניתן להשתמש בהם כדי להפיג מתחים, להרגיע את הנפש ולשפר את הריכוז. מאמר זה יספק לכם כמה טיפים מעשיים למתחילים כיצד להתחיל לתרגל יוגה ומדיטציה. . מדיטציה קיימת כבר אלפי שנים. אומרים שאמנות זו התפתחה בהודו, סין, יפן וטיבט ושימשה את הפילוסופים העתיקים כמו אפלטון ואריסטו. מאמינים שניתן להשתמש בתרגול זה כדי לשפר את מצב הנפש שלך, להגביר את רמות האנרגיה שלך ולהבין טוב יותר את העולם סביבך. אנשים רבים אינם מבינים שמדיטציה היא דרך מצוינת לשפר את הריכוז. מצאו מקום שקט בו תוכלו לשבת בנוחות במשך 15-20 דקות יום ולהתחיל לעשות מדיטציה. הצעד הראשון הוא תרגול טכניקות הרפיה כגון תרגילי נשימה עמוקה, תנוחות יוגה, מדיטציה ו/או טכניקות הדמיה מודרכת. כל אחד יכול להשתמש בטכניקות אלו ללא קשר לגיל או לרמת הניסיון. חשבו על הבעיות שלכם לפחות 5 דקות לפני שאתם מתחילים לתרגל את הטכניקות הללו. תגלו שיהיה לכם סיכוי טוב יותר להתגבר על הבעיות הללו לאחר שתתרגל מדיטציה או טכניקות הרפיה אחרות בדרך זו.

יוגה ומדיטציה הן שתיים מהשיטות הפופולריות ביותר לשיפור השינה. הם עוזרים בריכוז, הרפיה, ניהול מתחים ועוד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן