דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות דלקת גרון

תרופות טבעיות דלקת גרון

תרופות טבעיות דלקת גרון

אם אתם סובלים מכאב גרון, אין צורך ליטול תרופות מרשם. ישנן תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור לך להיפטר מכאבי הגרון. חלק מהתרופות לכאבי גרון ניתן למצוא בבית:

1. הוסף מי מלח בכוס מים אחת ואז השתמש בהם כדי לגרגר.

למרות שאולי לא תרגיש טוב יותר מיד, שימוש במי מלח כדי להשמיד חיידקים, לשחרר ריר ולהפחית כאב הוא עדיין טיפול מצוין. לגרגר עם 8 אונקיות מים חמים לאחר הוספת חצי כפית מלח לזה.

2. דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות המאפשרות לו לשמש כמרפא פצעים, המספק הקלה מהירה בכאב תוך הפחתת דלקת, מה שהופך אותו לאחת התרופות הטובות ביותר לכאב גרון. בנוסף, דבש יכול לעזור למנוע זיהומים ויראליים ולהרוס חיידקים. דבש עשוי לעבוד היטב כמדכא שיעול אם יש לך שיעול מתמשך בנוסף לכאב גרון. יש לערבב היטב כוס מים או תה חמים לאחר הוספת שתי כפות דבש. חשוב לציין שאסור לתת דבש לילדים מתחת לגיל שנה. שתו מספר פעמים ביום לפי הצורך.

3. לימון

לימונים מצוינים לכאבי גרון מכיוון שהם יכולים לעזור לפרק ריריות ולהקל על כאבים, בדומה למי מלח ודבש. הלימונים מכילים גם הרבה ויטמין C, שיכול לחזק את המערכת החיסונית שלך ולעזור לה להילחם בזיהומים. להקלה מיידית, הוסף כפית אחת של מיץ לימון לכוס מים חמימים.

4. כדי להקל על הכאב, נסו רוטב חריף

למרות שזה אולי נראה מוזר להשתמש ברוטב חריף כדי להרגיע גרון בוער, זה הוכח כיעיל לעשות זאת. פלפלים עם הרבה קפסאיצין משמשים להכנת רוטב חריף, בעל תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים. לכן, גרגור עם כמה טיפות של רוטב חריף בכוס מים חמימה עשוי להיות הטיפול הטוב ביותר לכאב הגרון שלך, למרות שהוא עלול לשרוף בהתחלה.

5. שתו תה

אתה יכול להתנסות עם מגוון של תה צמחים להקלה מיידית על כאבי גרון. גם לתה ירוק וגם לתה ציפורן יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות המסייעות במניעת זיהומים תוך מתן נוחות. תה כולל פטל, קמומיל ונענע מצוינים להקלת אי נוחות ולהורדת דלקת. האלטרנטיבה הטובה ביותר עבורך עשויה להיות תה קמומיל אם הקול שלך צרוד ואתה מתקשה לדבר מכיוון שהוא יכול לשמש גם כחומר סיכה טבעי.

ניתן לרפא כאב גרון באמצעות תרופות טבעיות. ריריות הגרון מלאות בחיידקים, אותם ניתן להסיר בקלות באמצעות תרופות טבעיות.

דלקת גרון לתינוק

לכל תינוק יש כאב גרון. זה נגרם על ידי זיהום של השקדים של התינוק. ישנם סוגים שונים של כאבי גרון וניתן לרפא אותם באמצעות תרופות שונות. התרופות הנפוצות ביותר המשמשות לריפוי כאבי גרון הן אנטיביוטיקה ותרופות אנטי-ויראליות.

גרון יבש בלילה

בעיות גרון שכיחות במהלך הלילה. זה יכול להיות בגלל אוויר יבש, אוויר קר או אפילו אלרגיות. ניתן לטפל בהם באמצעות מכשיר אדים או מכשיר אדים בעל פונקציית אדים אוטומטית.

יובש בגרון בלילה הוא תופעה שכיחה. זה נגרם מהצטברות של רירית בגרון ויכול להפוך לכרוני. הסיבה השכיחה ביותר היא הצטננות או שפעת, אך היא יכולה לנבוע גם ממצבים רפואיים אחרים כגון אסטמה או אלרגיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן