דף הבית » מידע מקצועי » !100% תרופות טבעיות יעילות לאוסטאופורוזיס

!100% תרופות טבעיות יעילות לאוסטאופורוזיס

תרופות טבעיות לאוסטאופורוזיס

אוסטאופורוזיס היא בעיה בריאותית רצינית המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. זה נגרם מהיחלשות של עצמות, מה שגורם להן להישבר.

להלן כמה דוגמאות לתרופות טבעיות לאוסטאופורוזיס: התרופות הטבעיות הבאות מומלצות על ידי רופאים בתחום הטיפול באוסטיאופורוזיס: -גלוקוזאמין הוא חומר טבעי שנמצא בעצמות ובמפרקים של בעלי חיים. זה עוזר לתקן עצמות ומפרקים פגומים, וגם עוזר לנרמל את חילוף החומרים בגוף. – חומצות שומן אומגה 3 הן קבוצה של תרכובות פעילות מאוד הידועות בשם חומצות שומן רב בלתי רוויות החיוניות לתפקודי גוף רבים. יש להם תפקיד חשוב בהגנה ותפקודי מערכת החיסון. – ויטמין D הוא ויטמין החיוני לעצמות, לשרירים ולעור. זה עוזר בפיתוח של סידן בגופך על ידי חסימת ספיגת הסידן מהתזונה שלך. – תוספי סידן משמשים לעתים קרובות למניעת אוסטאופורוזיס ולהגברת צפיפות העצם. ישנם זנים רבים ושונים של תוספי סידן הזמינים בשוק כיום, כולל צורות נוזליות, טבליות ואבקות. סלניום הוא מינרל קורט חיוני הדרוש לגוף למספר פונקציות מטבוליות. הוא נמצא בקרקע, במים ובמקורות מזון. –

איך לשפר את צפיפות העצם

כדי לשפר את צפיפות העצם, צריך לדאוג לתזונה ולפעילות גופנית.

כולנו מודעים לכך שצפיפות העצם היא אחד הגורמים הקובעים העיקריים לקביעת מידת היציבות של העצמות שלנו. זה גם אחד הנושאים החשובים ביותר עבור אנשים בכל הקשור לשמירה על משקל בריא. המטרה העיקרית של מאמר זה היא להציג בפניכם 3 סוגי דיאטה ופעילות גופנית שיעזרו לכם לשמור על גוף בריא ולהישאר בכושר לצמיתות. . אוקיי, בואו נתחיל מהברור ביותר. תזונה בריאה היא כזו הכוללת הרבה פירות וירקות, דגני בוקר מלאים, בשר ועוף רזה (רצוי אורגני), דגים (רצוי בר או חקלאיים), אגוזים וזרעים. והדבר הכי טוב הוא שכל המאכלים האלה טעימים!

הבה נסתכל על השלושה הבאים: 1) אל תכניס את הגוף שלך למצב של רעב על ידי אכילת יותר מדי. אל תאכלו יותר מ-500-1000 קלוריות ביום . זה יגרום לגוף שלך להפוך לשומן. 2) אל תאכל מהר מדי. כאשר אתם אוכלים מאכלים חמים, חריפים, מלוחים ומתוקים, לוקח יותר זמן עד שהמזון מגיע לקיבה מאשר כאשר אתם אוכלים מאכלים שאין בהם אף אחד מהמרכיבים הללו. אז נסה לאכול קערה גדולה של גלידה במקום לאכול שקית שלמה בבת אחת . 3) זכור כי אתה חייב לשתות הרבה מים. שתו 8-10 כוסות מים כל יום. 4) נסה לישון יותר ממה שהגוף שלך צריך. הגוף זקוק לפחות ל-7 שעות שינה, אך רוב האנשים זקוקים ל-8-9 ואף ל-10 שעות, בהתאם לגילם ולגורמים נוספים כמו עבודה ואחריות משפחתית.

אוסטאופורוזיס טיפול

הטיפול באוסטיאופורוזיס הוא תחום הולך וגדל ברפואה. הסיבה העיקרית היא מחסור בסידן. אוסטאופורוזיס היא מחלה המאופיינת באובדן מסת עצם וחוזק וניתן לטפל בה על ידי הגברת צריכת הסידן, הפחתת צריכת השומן בתזונה או נטילת תוספי מזון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן