דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות לאי ספיקת לב – כל מה שחשוב לדעת

תרופות טבעיות לאי ספיקת לב – כל מה שחשוב לדעת

תרופות טבעיות לאי ספיקת לב

אין כדורי קסם לריפוי אי ספיקת לב. יש רק תרופות טבעיות שיכולות לעזור אם יש לך את הסוג הנכון של מחלת לב. החדשות הטובות הן שניתן למנוע את רוב התקפי הלב באמצעות תזונה בריאה, תזונה נכונה ופעילות גופנית סדירה.

מחלת לב היא בעיה בריאותית חמורה הפוגעת במיליוני אנשים מדי שנה. כאשר הוא מכה, אי ספיקת לב יכולה להיות מצב קטלני שבו שריר הלב מתחיל להיסגר וזרימת הדם לגוף אינה מספיקה כדי לקיים חיים. עבור אנשים מסוימים, זה לא רק בעיה זמנית עם הלב שלהם שהם מרגישים טוב יותר כשהם מפסיקים לקחת תרופות. זה יכול להיקרא “אוטם” במונחים רפואיים או פשוט אירוע שגורם לגוף שלך להפסיק להגיב ללב שלך.

יתר על כן, הלב יכול להינזק הרבה לפני שהוא הופך להיות בלתי מסוגל לחלוטין לשאוב דם. הנזק הזה עשוי להתחיל עוד לפני שיש לך התקף לב, ואולי אפילו לא תבחין בו עד שהתסמינים יתחמירו. במילים אחרות, רקמת החיבור AC שנוצרת בין הריאות וכלי הדם שלך יכולה להתקלקל ללא אזהרה או לגרום לבעיות חמורות כשהן מתרחשות. נוסף על כך, אנשים עם סוגים מסוימים של בעיות בריאות קרדיווסקולריות קיימות נמצאים בסיכון גבוה יותר של התקף לב, גם אם לא היה להם לאחרונה. מאמר זה ידון בגורמים השונים שעלולים להפוך אותך לפגיע יותר להתקף לב ומה אתה יכול לעשות כדי לעצור אותו לפני שהוא קורה. גורמי סיכון אפשריים ללב בסיכון: מחלות לב הן חלק מתהליך ההזדקנות הרגיל, ולכן רוב האנשים מזדקנים מבלי לפתח תסמינים או סיבוכים.

דרכים למניעת אי ספיקת לב

העולם השתנה מאז המאה הקודמת. תוחלת החיים של אנשים עלתה באופן דרמטי ומספר אנשים עם תרופות לב גדל.

מהי הסיבה לכך היא שאורח החיים הנוכחי הוא כזה שבו אנחנו אוכלים יותר בשר, אנחנו עושים פחות אלכוהול, ואנחנו עושים פחות פעילות גופנית. כל אלה הם דברים שמגבירים את הסיכון שלך למחלות לב.

אני ספיקת לב היא בעיה רצינית המשפיעה על מיליוני אנשים בעולם. זהו גורם המוות מבקרים בארצות הברית וברחבי העולם. להלן כמה דרכים למנוע זאת:

1.) צרכו תזונה מזינה ומאוזנת. מומלץ לאכול תזונה דלת שומן ועתירת סיבים העשירה בדגנים מלאים, חמש חתיכות ביום של פירות וירקות טריים וחומרי תזונה נוספים.

2.) הגדל את רמת הפעילות הגופנית שלך. השיטה הקלה ביותר לשמור על משקל תקין היא לשלב תזונה מזינה עם פעילות גופנית תכופה. הסיכון שלך ללקות בלחץ דם גבוה מופחת על ידי שמירה על משקל תקין. פעילות גופנית סדירה תוריד את הכולסטרול שלך, תשפר את יעילות הלב ומחזור הדם שלך ותשמור על רמה בריאה של לחץ דם.

3.) להפסיק לעשן. אם אתה מעשן, הפסקה תפחית את הסיכון ל-CHD. גורם סיכון משמעותי לטרשת עורקים הוא עישון (פרווה של העורקים). מרבית מקרי הפקקת הכליליים אצל מתחת לגיל 50 נגרמים גם על ידי זה.

4.) אם אתה שותה, הגביל את צריכתך לרמות המקסימליות המוצעות. לגברים ולנשים מומלץ לא לצרוך באופן עקבי יותר מ-14 יחידות אלכוהול בכל שבוע. אם אתם צורכים עד 14 יחידות בכל שבוע, חלקו את השתייה שלכם ל-3 ימים או יותר.

5.) שמרו על רמת לחץ דם בריאה. על ידי הקפדה על תזונה בריאה ודלת שומן רווי, פעילות גופנית סדירה, ובמידת הצורך נטילת תרופות ללחץ דם, תוכל לשמור על לחץ הדם שלך בשליטה.

זוהי בעיה נפוצה שאיננו מבינים עד כמה אנו יכולים למנוע אי ספיקת לב כשאנחנו צעירים. עלינו להיות מודעים יותר לסיכונים ולנקוט צעדים כדי להימנע מהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן