דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות מובילות לאסטמה

תרופות טבעיות מובילות לאסטמה

תרופות טבעיות לאסטמה

אסטמה היא מחלה כרונית המשפיעה על ה אחרים ושאר חלקי הגוף. זה נגרם על ידי דלקת של דרכי הנשימה בריאות ובחלקים אחרים של הגוף. זה יכול להשפיע על אנשים מכל תחומי החיים, אבל זה נפוץ ביותר בקרב ילדים. מתחת לגיל 14. התקפי אסטמה מאופיינים בסדרה של בעיות נשימה שעלולות להרגיש לא בנוח ועלולות להקשות על הנשימה. ההתקפות נשלטות על ידי תגובת הגוף לגורם גירוי באוויר הנקרא תגובתיות יתר, הגורם לדרכי הנשימה להתדלק. אין תרופה לאסטמה והיא נמשכת בדרך כלל לתקופות ארוכות.

תרופות ביתיות לאסטמה הן הדרך הטובה ביותר לטפל בה. הם בטוחים, יעילים וזולים. חלק מהתרופות הביתיות כוללות: שמנים אתריים – שמנים אתריים הם תרכובות אורגניות שנעשו לאחרונה בשימוש נרחב בשל יכולתן לשפר את בריאותם של אנשים ובעלי חיים. יש הרבה מתכונים שונים של שמנים אתריים זמינים באינטרנט. עם זאת, כמה טובים לאסטמה כוללים לבנדר ונענע, שהוא שילוב של ריח מתוק וחריף. כמו כן מומלץ שמן אתרי רוזמרין לאנשים עם אסטמה. שילוב של שני שמנים אתריים יותר. טיפוליםאדם עם תסמינים

ברונכיטיס תרופות סבתא

ברונכיטיס היא מחלה נפוצה הפוגעת באנשים בכל הגילאים. זה מאופיין בדלקת של דרכי הנשימה והריריות. זה יכול להיגרם על ידי זיהומים ויראליים, אלרגיות או אסטמה, וזה יכול להיגרם גם על ידי מצבים רפואיים אחרים כגון סוכרת או מחלות לב.

תרופה ביתית לברונכיטיס היא נטילת נוזל איכותי עם ריכוז גבוה של ויטמין C. זה יעזור לגוף להילחם בזיהום ודלקות בדרכי הנשימה ובריריות. יש ליטול את הנוזל פעמיים ביום על מנת למנוע תופעות לוואי כמו בחילות, הקאות או שלשולים.

אסטמה טיפול טבעי

על מנת לשלוט באסתמה, צריך לדאוג לנשימה של החולה. אפשר לעשות זאת באמצעות תרופות טבעיות כגון עשבי תיבול. עם זאת, אנשים רבים אינם מכירים את רפואת הצמחים ולכן הם פונים לתרופות מרשם.

התקף אסטמה טיפול

אסטמה היא מצב חמור וניתן לטפל בה באמצעות תרופות ביתיות. כאן, נדון בתרופות הביתיות הפופולריות ביותר להתקף אסטמה.

תרופות ביתיות להתקף אסטמה:

1) שום: זוהי תרופה צמחית לטיפול בהתקף אסטמה. זה עוזר להפחית את החזקת מים בריאות ומפחית דלקת בדרכי הנשימה. זה גם עוזר לשלוט בצפצופים, שיעול, קוצר נשימה ולחץ בחזה.

2) דבש: דבש הוא חומר משתן טבעי המסייע בהוצאת עודפי מים מהגוף באמצעות מתן שתן ובעל תכונות נוגדות עוויתות המסייעות בשליטה על התקפי אסטמה. זה גם עוזר להרפיית השרירים ולהפחית עוויתות שיעול.

3) ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות והוא פועל גם כמרחיב סימפונות זה גם מפחית התקפי אסטמה ושיעול על ידי מתן הקלה לכיווץ הסימפונות.

4) גזר: ירק זה שימושי מכיוון שהוא נלחם נגד ייצור יתר של בלוטות ריר (אלוואלי). זה עוזר בשמירה על דרכי הנשימה ומונע חסימת דרכי הנשימה כאשר יש שיעול.

5) כורכום: לתבלין זה תכונות אנטי דלקתיות חזקות המסייעות להקלה מהתקפי אסטמה והתכווצות הסימפונות.

6) בזיליקום: תרופה זו מועילה לטיפול בגודש בחזה, שיעול וצפצופים. זה גם מפחית דלקת בדרכי הנשימה אשר מסייע להפחית צפצופים.

7) תה: נטילת תה צמחים כגון תה ירוק מסייעת להרפיית השרירים מרגיעה התכווצויות שרירים ומפחיתה התכווצויות שיעול

8) שוקולד: שוקולד הוא מקור עשיר של נוגדי חמצון, המסייע בהגברת ייצור הריר והפחתת הדלקת.

9) ג’ינג’ר: השתמש בתרופה זו בכל פעם שאתה מרגיש גודש בחזה, קוצר נשימה או צפצופים

10) תה צמחים: שימוש בתרופות צמחיות מסייע בהפחתת תסמיני אסתמה.

קוצר נשימה

קוצר נשימה הוא סימפטום לבעיות לב. זה יכול להיגרם על ידי דברים רבים כגון לחץ דם גבוה, סוכרת וכולסטרול גבוה. על מנת לטפל בבעיה זו בצורה יעילה, עליך להתייעץ עם הרופא שלך ולדון איתו בסימפטומים שלך.

קושי לנשום עמוק

הקושי לנשום עמוק יכול להיות מקור לחרדה עבור אנשים רבים. זה קשור ללחץ, חרדה ודיכאון.

כולנו מודעים לחשיבות של נשימה עמוקה. אבל לעתים קרובות אנחנו לא יודעים איך לעשות את זה כמו שצריך.

הקושי בנשימה עמוקה הוא בעיה שכיחה לרוב האנשים. זוהי בעיה פיזית, שניתן להתגבר עליה באמצעות טכניקות נשימה נכונות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן