דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות לדלקות בדרכי השתן: כל היסודות שאתה צריך לדעת.

תרופות טבעיות לדלקות בדרכי השתן: כל היסודות שאתה צריך לדעת.

תרופות טבעיות לדלקות בשתן

דלקות בדרכי השתן הן אחד הזיהומים הנפוצים ביותר בנשים. התסמינים העיקריים של UTIs הם צריבה עם מתן שתן, הטלת שתן תכופה וכאב במהלך מתן שתן.

תרופות טבעיות לדלקות בדרכי השתן כוללות חמוציות, מקלות קינמון, תה פטרוזיליה ועשבי תיבול ותבלינים אחרים. הם עוזרים להילחם בחיידקים בדרכי השתן ולמנוע הישנות הזיהום.

מיץ חמוציות משמש לעתים קרובות כתרופה טבעית מכיוון שיש בו רמות גבוהות של נוגדי חמצון שיכולים לסייע במניעת צמיחת חיידקים בדרכי השתן. יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב בזמן מתן שתן.

חמוציות שימשו במשך מאות שנים כתרופה עממית לטיפול בדלקות בדרכי השתן. חמוציות מכילות תרכובות הנקראות פרואנטוציאנידינים המעכבות מולקולות הידבקות בהן משתמשים חיידקים כדי להיצמד לתאים המצפים את דרכי השתן ולגרום לזיהום. הם מכילים גם אנתוציאנינים, בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומסייעים בהפחתת כאב הקשור ל- UTI.

תרופה ביתית להקלה מיידית של UTI

על מנת לקבל הקלה מיידית מ- UTI, אתה יכול לנסות את התרופות הביתיות הבאות:

– שתו הרבה נוזלים כדי לשטוף את הרעלים בגופכם

– תוכלו גם לאכול מזונות עשירים במגנזיום כמו בננות או עלים כהים

– קח מיץ חמוציות או טבליות חמוציות כדי לסייע במניעת UTI

– עשה אמבטיה חמה עם 2 כוסות מלח אפסום ו-1 כוס סודה לשתייה

דלקת בדרכי השתן היא זיהום חיידקי שכיח בדרכי השתן הנגרם על ידי חיידקים החודרים דרך השופכה. זה לא רק זיהום קל אלא יכול לגרום לבעיות חמורות אם לא מטפלים בו כראוי.

דלקות בדרכי השתן שכיחות יותר בנשים מאשר בגברים ונמשכות בדרך כלל מספר ימים. התסמינים השכיחים ביותר הם תחושת צריבה בעת מתן שתן, הטלת שתן תכופה ושתן עכור.

מהי האנטיביוטיקה הטבעית הטובה ביותר לדלקת בדרכי השתן?

אנטיביוטיקה עלולה לגרום לתופעות לוואי כגון שלשולים, בחילות, הקאות ופריחה. יש להם גם תופעות לוואי על גוף האדם. חלק מהאנטיביוטיקה נמצאה רעילה לבני אדם ובעלי חיים. אנטיביוטיקה טבעית בטוחה יותר עבור בני אדם ובעלי חיים בהשוואה לעמיתיהם הסינתטיים.

חלק מהאנטיביוטיקה הטבעית הללו כוללות תמצית חמוציות, שום, גדילן חלב וכורכום. עם זאת, עליך להתייעץ עם הרופא שלך לפני נטילת כל אחת מהתרופות הללו, שכן ייתכן שהן לא בטוחות עבורך לנטילתן ללא השגחת רופא.

עדיין אין אנטיביוטיקה טבעית אחת הטובה ביותר לדלקת בדרכי השתן מכיוון שאנשים שונים מגיבים בצורה שונה לצמחי מרפא או תוספי מזון שונים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן