דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות להפחתת חומציות: טיפים יעילים

תרופות טבעיות להפחתת חומציות: טיפים יעילים

תרופות טבעיות להורדת חומציות

חומציות היא בעיה שרבים מאיתנו נאלצים להתמודד איתה. לא רק הבריאות האישית שלך סובלת מכך אלא גם איכות העבודה שלך.

חומציות היא בעיה שנגרמת מיותר מדי מזון, יותר מדי מים ויותר מדי אנרגיה.

חומציות היא תופעה טבעית המתרחשת כאשר ה-pH של רקמות הגוף נמוך מ-7. גם רמת ה-pH בדם, המהווה חוצץ בין הרקמות, נמוכה מ-7. בנקודת זמן זו, גופנו חומצי וגופנו. אין תרופות יעילות להפחתת החומציות.

אתה יכול להפחית את החומציות שלך על ידי הקפדה שלא תצרוך יותר מדי סוכר ומלח. כדאי גם להימנע מאכילת יותר מדי מזונות מטוגנים ומשתייה מרובה של אלכוהול. . וכמובן, אם את בהריון או מניקה, אל תצרכו מוצרי חלב. הרעיון הוא להעלות את ה-pH בגוף. ככל שה-pH בדם שלך יהיה גבוה יותר (מוריד אותו), כך הדם שלך יהיה פחות חומצי. כתוצאה מכך, תהיה לך יותר אנרגיה ובריאות טובה יותר! .

איך להוריד חומציות בקיבה

כיצד להוריד את חומציות הקיבה הוא נושא שאנשים רבים נאבקים בו. זה משהו שאתה יכול לעשות בקלות מבלי להיעזר בתרופות או בניתוח. . הצגת תזונה נוזלית של אצות ואצות אחרות, כמו גם צריכת מוצרי חלב דלי שומן יסייעו לשפר את העיכול שלך. מוצרי חלב דלי שומן עשירים בסידן, שהוא מרכיב מרכזי במבנה התאי של הגוף. מזונות כגון חלב דל שומן, יוגורט וגבינות, בתוספת חלבון צמחי המצוי בשעועית הם גם עשירים בסידן. הגוף שלך יצטרך לעבוד קשה יותר כדי לעבד את מוצר החלב מאשר מקור חלבון כמו בשר בקר או עוף. אתה יכול לנסות להכין מזון דל שומן משלך, אבל יש כמה דברים בסיסיים שאתה צריך לזכור. -קנו תמיד מרכיבים שאינם מכילים חומרים משמרים או צבעים וטעמים מלאכותיים (למשל, , דגים שומניים) ועליכם להימנע ממוצרים שחוממו או נחשפו לחום. -הימנע ממזונות מעובדים כמו מרקים משומרים, פירות ומיצים משומרים, פחזניות גבינה קפואות, קינוחים וכריכים מוכנים מראש. -אם מוצר מסומן “הכל טבעי”, היזהרו ממנו כי המרכיבים עלולים להכיל מרכיבים סינתטיים כגון חומרים משמרים וצבעים. ל מזון לעיכול הטוב ביותר, חשוב לעקוב אחר מה שהגוף רוצה. מבלי להקפיד על תזונה טבעית, הגוף שלך ירגיש לא בנוח וחולה. בעזרת טיפים אלו תוכלו להוריד את חומציות הקיבה ולשפר את בריאותכם. •

ך להוריד חומציות בקיבה מזונות חומציים

מזון חומצי יכול לגרום לך להרגיש בחילה. הגורם העיקרי לחומציות הקיבה הוא רמת הסוכר הגבוהה בתזונה שלך.

ישנן דרכים רבות להורדת חומציות הקיבה – למשל, אכילת יותר סיבים ופחות סוכר, פעילות גופנית, שתיית מים מרובה, שינה מספקת ואי שתיית אלכוהול.

דיכאון.

קיבה חומצית מה לאכול

1) יוגורט זוהי התרופה הביתית הבסיסית לריפלוקס חומצי. זה נחשב לתרופה טובה מכיוון שהוא מכיל את כל המרכיבים הטבעיים. אז, אתה לא צריך שום מרכיבים כימיים ומלאכותיים. אתה יכול להשתמש במוצר זה אם אתה רוצה להרגיש טוב יותר תוך זמן קצר.

2) שום אחת התרופות הטובות ביותר לחומצה . שום הוא גם תרופה טובה לריפלוקס חומצי. זה מועיל כי זה עוזר בהסרת עודף של חומצת קיבה ומפחית את הסימפטומים של צרבת.

3) בדוק את הסרטון הזה כדי לבדוק איך אתה יכול להכין מרק ברוקולי שירפא את ריפלוקס החומצה שלך:

4) אכלו אננס במצב זה. אננס מכיל אנזים הפועל להקלה על כל סוג שהוא של ריפלוקס. האננס עשיר גם בויטמין C ואשלגן, המסייע בטיפול בריפלוקס חומצי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן