דף הבית » מידע מקצועי » השתמש בתרופות טבעיות אלה להורדת כולסטרול

השתמש בתרופות טבעיות אלה להורדת כולסטרול

תרופות טבעיות להורדת כולסטרול

כולסטרול גבוה הוא אחד מגורמי המוות העיקריים. זוהי בעיה בריאותית מרכזית עבור אנשים בכל רחבי העולם, והיא גם גורם מרכזי למחלות לב.

רוב האנשים מנסים להוריד את הכולסטרול שלהם על ידי אכילת יותר פירות וירקות, פעילות גופנית, הימנעות מעישון ושתיית מים מרובה. למרות שאלו דרכים מצוינות לשמור על שליטה על הכולסטרול שלך, יש הרבה מקום לשיפור. הסיבה הגדולה ביותר לכך היא שהרגלי התזונה הנפוצים ביותר אינם אלו שהכי גורמים לך להרגיש בריא.

ר מתארם דרך חדשה לבישול הכוללת שימוש במזונות עם כמויות גבוהות של נוגדי חמצון במקום שומנים. זה עוזר לך להפחית את הסיכון למחלות לב ושבץ ב-30%.

תפריט דיאטה להורדת כולסטרול ושומנים בדם

תפריט דיאטה להורדת כולסטרול ושומנים בדם היה נושא לעניין רב בעשורים האחרונים. הסיבה לכך היא שלא מדובר רק בהפחתת קלוריות ואכילת פחות, אלא גם בהפחתת כמות הכולסטרול בדם שלנו.

לתזונה מאוזנת להורדת כולסטרול ושומנים בדם יש את המאפיינים הבאים: הפריט הראשון הוא התזונה המאוזנת, אותה ניתן לחלק לשלוש קטגוריות: תזונה דלת שומן (מזון דל שומן), תזונה מעורבת בשומנים ודיאטה עתירת שומן. מתכון דל שומן להפחתת כולסטרול הוא למשל חביתת חלבון ביצה, משקה חלב מרוכך או חלבון חלב או אספרגוס עם חמאה. מתכון משומנים מעורבים להפחתת כולסטרול הוא, למשל, סלמון עם רוטב שמנת. בקטגוריה השנייה דיאטה דלת שומן היא זו שהופכת את כמות השומן הכוללת לפחות מ-30% מכלל צריכת האנרגיה (למשל, לחם דגנים). מתכון להפחתת כולסטרול הוא קונדיטוריה או דגנים. מתכון משומנים מעורבים להפחתת כולסטרול הוא מנת אורז או פאי. מתכון מעורב, פחמימות הוא אותו דגני בוקר או קונדיטוריה. מתכון מעורב של שומן ופחמימות הוא חלב או ארוחת דגנים. 24-6-c הכמות הכוללת של סך השומן והחלבון הנצרך צריכה להיות שווה לפחות לזו של פחמימות (יש לתת חלבון פחות מפחמן – מה שהופך את כמות הפחמנים הכוללת לפחות מ- פַּחמֵימָה). כמות הפחמימות הכוללת צריכה להיות שווה לפחות לזו של חלבון. שומן וחלבון הם המרכיבים הדומיננטיים במזון. פחמימות מתקבלות מדגנים, ירקות, פירות וחלב. מחסור בשומן נגרם ממחסור במזון או מעט מדי מזון, מה שמוביל לרעב.

אבוקדו כולסטרול

כולסטרול הוא אחד ממרכיבי התזונה החשובים ביותר בגופנו והוא ממלא תפקיד מכריע בבריאותנו. הוא נמצא בכל חלקי הגוף, אך ישנם שני סוגים של כולסטרול – טוב ורע.

כולסטרול טוב נחוץ ליצירת תאים בריאים. כולסטרול רע נחוץ לייצור חומרים מזיקים כמו כולסטרול LDL (רע) וכולסטרול HDL (טוב). התפקיד העיקרי של שני סוגי הכולסטרול הללו הוא להעביר שומנים מחלק אחד למשנהו – מכלי דם לאיברים אחרים כמו שרירים ומוח.

על מנת למנוע מחלות לב, עלינו לשמור על רמת ה-LDL בשליטה על ידי צריכת פחות שומנים רעים כמו שומן מן החי, שומני טרנס, מזון מטוגן וכו’, תוך שמירה על רמת HDL מעל 40 מ”ג/ד”ל. אם רמות ה-LDL גבוהות,

אבוקדו הוא פרי עשיר בשומן חד בלתי רווי. זהו אחד הפירות הפופולריים ביותר בעולם, ויש לו יתרונות בריאותיים רבים.

דיאטה דלת כולסטרול

החשיבות של דיאטה דלת כולסטרול עולה. נראה שעתיד מחלות לב וכלי דם יהיה קשור קשר הדוק לרמות הכולסטרול.

אנחנו צריכים לאכול פחות ולהתאמן יותר. זה רעיון נפוץ מאוד, אבל לאנשים רבים אין את הזמן לצאת לריצה או להתאמן באופן קבוע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן