דף הבית » מידע מקצועי » כל מה שאתה צריך לדעת על תרופות טבעיות לטחורים

כל מה שאתה צריך לדעת על תרופות טבעיות לטחורים

תרופות טבעיות לטחורים

טחורים הם אחד המצבים הרפואיים הנפוצים ביותר. הם יכולים להיגרם ממגוון גורמים, כולל מתח, השמנת יתר, עישון וגורמים נוספים. . מכיוון שהם תוצאה של הרגלים ישנים, כאשר אתה מפסיק אותם, זה יכול להיות אתגר אמיתי להיפטר מהם.

מתח, הזדקנות ותזונה יכולים גם הם לגרום לטחורים. מתח, עלייה בטמפרטורת הגוף וסביבות חמות כמו בסאונה או בחדר אדים יכולים להגביר את זרימת הדם לפי הטבעת. שינוי בתזונה צריך להיות חלק מכל תוכנית טיפול שכן דיאטות לא מאוזנות כמו סוכרתיים וצמחונים עלולים לסבול גם מטחורים. צמצום במלח עשוי להפחית הסימפטומים של טחורים במהלך ההריון. שתיית אלכוהול עלולה לגרום להחמרת המצב.

אם אתה סובל מטחורים, אולי יעזור לדעת שישנן שיטות שונות לטיפול בטחורים. חלקם כוללים השקיה במעי הגס ועשבי תיבול כמו דקל מסור וליקוריץ. שיטות אחרות כוללות טיפולים טבעיים כגון מריחת שפשוף חיטוי והנחת תחבושת קטנה. שימוש בשילוב של שיטות אלו עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך.

טחורים נגרמים ממספר דברים שונים, אך התרופה הטובה ביותר עבורם היא עדיין בגדר תעלומה.

אמבטיה לטחורים

דרך חדשה לטיפול בטחורים התגלתה. זהו פתרון פשוט הכולל אמבטיה עם נוסחה מיוחדת. הפורמולה נועדה להעלים את הכאב והנפיחות שמגיעים עם טחורים. . האמבטיה גם עוזרת למנוע שחרור של יותר דם לטחורים. חשוב לציין כי ניתן להשתמש בפתרון זה על זכרים ונקבות כאחד. זה אומר שזה יכול לעזור להקל על כאבי מחזור ולעזור בריפוי עצמות שבורות. אנשים רבים מצאו שתרופה זו היא דרך יעילה לטפל במגוון בעיות עם הטחורים שלהם כולל הסרה של טחורים. הפתרון נקרא Peri-Hemorrhoeal Remedy עם סודה לשתייה ושמן עץ התה וניתן למצוא אותו לרכישה באמזון. טיפול בטחורים עם טחון קפה טחון קפה הוא דרך פופולרית להפחית את הדם במערכת העיכול. הם קלים להכנה ויעילים לנ.

תוך כמה זמן עוברים טחורים חיצוניים

על פי מחקר, לוקח כשבועיים עד לטחורים חיצוניים להיעלם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן