דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות לליחה: עצות חשובות ומקוריות

תרופות טבעיות לליחה: עצות חשובות ומקוריות

תרופות טבעיות לליחה

ליחה היא בעיה נפוצה עבור אנשים. ליחה היא חומר המגיע מהריאות וגורם לגירוי של הגרון, האף והריאות. אנשים הסובלים מליחה חווים לעיתים קרובות יובש בגרון, באף ובריאות

ליחה היא תוצאה של הפרשת ריר ומרה. זה יכול להיות בעיה גדולה עבור רוב האנשים כאשר הוא צץ, במיוחד בעונת החורף. זה נמצא בדרך כלל בגרון, באף או בגב.

דבש וג’ינג’ר משמשים באופן מסורתי לטיפול בליחה. אבל מחקרים אחרונים מראים שדבש וג’ינג’ר עשויים לעבוד גם כתרופה לשיעול.

תרופת שיעול של סבתא

שיעול הוא מחלה שכיחה שכל אחד חווה בשלב מסוים בחייו. זה יכול להיגרם ממספר דברים שונים. יש אנשים שיש להם אלרגיות, יש כאלה שיש להם אסטמה ויש כאלה שיש להם שפעת. אבל יש גם מקרים שבהם זה יכול להיות ממחלה חמורה יותר כמו דלקת ריאות או ברונכיטיס.

ישנן תרופות ביתיות רבות לשיעול אך לא כולן עובדות עבור כולם. אנשים מסוימים עלולים לפתח אלרגיה לתרופה שהם נוטלים ואחרים לא יוכלו לסבול אותה כלל. אז מה אתה אמור לעשות?

תרופה ביתית לשיעול מבוססת על מרכיבים טבעיים כמו דבש ותמצית שורש ג’ינג’ר אשר יסייעו בגירוי המערכת החיסונית שלכם על מנת להיפטר מהשיעול במהירות וביעילות מבלי לגרום לתופעות לוואי או תגובות אלרגיות. B ניתן ליטול מזון עם מים, משקאות קלים או תה. מומלץ לקחת שני חרוזים כל יום לפחות שלושה ימים כדי להיפטר מהשיעול. הזמן הטוב ביותר להתחיל את המנות היומיות שלך הוא לאחר ארוחה או תוך 24 שעות מהתעוררות ראשונה בבוקר.

איך להיפטר ממליחות

מליחות בגוף היא תוצר לוואי של מאבק הגוף נגד איבוד מים. התגובה הטבעית של הגוף לבעיה זו היא לייצר ליחה, שהיא חומר לבן, דביק וצמיג במיוחד.

אמנם זה נכון ששליחה יכולה להיות תוצר לוואי של דברים רבים, אבל אין לבלבל אותה עם הסיבה האמיתית. זה יכול לקרות כאשר ישנם מצבים רפואיים מסוימים כגון חום גבוה או ברונכיטיס שבהם ייצור הריר עולה.

ליחה ברורה

ליחה שקופה היא בעיה שכיחה המשפיעה על איכות החיים של אנשים רבים. זה מאופיין בהיעדר אוויר בריאות ובגרון.

הסימפטומים מתוארים לעתים קרובות כ”תחושה יבשה, גרוסית, מתפוררת”, שעלולה להיות מלווה בשיעול, חנק והקאות.

דבש ובצל לשיעול

ברפואה, שיעול הוא סימפטום שכיח של מחלות רבות. הגורמים השכיחים ביותר הם זיהומים ויראליים וכמה מחלות קשות.

דבש ובצל הם חומרים אנטי דלקתיים, אנטי ויראליים ואנטי מיקרוביאליים. הם פועלים כחומרי חיטוי ומסייעים להפחית את ייצור הריר בריאות, בגרון ובמעברי הסימפונות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן