דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות לסבוריאה

תרופות טבעיות לסבוריאה

תרופות טבעיות לסבוריאה

סבוריאה היא מצב המתרחש כאשר בלוטות החלב נסתמות ונחסמות. זה נגרם על ידי עודף של חלב, אשר מיוצר על ידי בלוטות החלב של העור. הסבוריאה פוגעת בבלוטות החלב בעור אשר מפרישות חלב, חומר המסייע בשמירה על הלחות של העור. זה ידוע גם בשם קשקשים וזו בעיה נפוצה עבור אנשים רבים.

יש הרבה תרופות ביתיות לסבוריאה. עם זאת, חלקם אינם יעילים. חלקם עלולים אפילו לגרום נזק לעור. לכן, חשוב לדעת אילו עובדים ואלו לא. . תרופות ביתיות לסבוריאה כוללות:

1. סודה לשתייה זוהי אחת התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לסבוריאה, אך יש לה כמה תופעות לוואי חמורות ויש להימנע ממנה. סודה לשתייה משחררת הרבה מאוד מים ועלולה לגרום לזיהומים בעור. בנוסף, סודה לשתייה לא טובה לעור רגיש כימית מכיוון שהוא יכול לגרות ולגרום לכוויות.

2. שמן עץ התה שמן עץ התה הוא אנטי בקטריאלי טבעי, אנטי פטרייתי ומשכך כאבים. למרבה הצער, יעילותו בטיפול בסבוריאה תלויה ביישור זקיקי השיער שנחסמים עקב גילוח תכוף (גזירה). לכן, זה צריך להיות מיושם סביב האזור שבו אתה גילוח, עד להסרת שערה. עם זאת, יש להשתמש בו בזהירות מכיוון שהוא עלול לגרום לגירויים בעור ולכוויות עבור אנשים מעל גיל 65.

3. אלכוהול זוהי אחת התרופות הביתיות הגרועות ביותר לסבוריאה; עם זאת, זה יכול לעזור לזיהומי עור על ידי ייבוש בלוטות החלב המייצרות חלב (שכבה עבה של שמן על העור). הוזהר, זה יכול לגרום לנפיחות ואדמומיות של האזור הפגוע.

4. שיבולת שועל למרות שזו גם אנטי בקטריאלית טבעית, אנטי פטרייתי וחטאת, היא יכולה לעזור לנקות את מצב העור במקרה של התפרצויות אקנה. זה טוב לאנשים עם רוזציאה אבל אל תשתמש בו על שבור או עור מודלק.

5. בננות חומצה סליצילית וחומצת לימון בקליפה עוזרות להסיר עודפי שומן מהעור מבלי לייבש אותו, וזה שימושי אם תמיד היית שומני למדי על הפנים שלך.

פצעים בקרקפת

פצעי הקרקפת הם אחד ממחלות העור השכיחות ביותר. ניתן לטפל בהם באמצעות קרמים וקרמים מקומיים. עם זאת, הם יכולים להיגרם גם מגורמים אחרים כגון מתח, הזדקנות או חשיפה לשמש.

תרופת סבתא לקשקשים

אחת הבעיות הנפוצות ביותר שיש לאנשים היא קשקשים. ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו הופך יבש יותר ויותר, מה שגורם לנו לגירוד ולקשקשים מגרדים. זו יכולה להיות בעיה מכיוון שהיא יכולה להוביל לבעיות עור אחרות כמו אקזמה. ופסוריאזיס. זה נגרם בדרך כלל מאיזון בסביבה ובתזונה שלנו. אם יש לך קשקשים, הנה כמה הצעות שעשויות לעזור:

1) נקה את הקרקפת עם שמפו פעם בשבוע או לפי המלצת רופא העור שלך. אל תשתמש במרכך על השיער או הקרקפת שלך מכיוון שהוא יסתום את הנקבוביות שלך ויגרום לקשקשים .

2) אכלו תזונה בריאה וקחו דג טונה, שמן כבד בקלה, תרד, חלמונים וכו’.

3) השתמשו בשמפו עדין ובטוח לשיער.

קרקפת מתקלפת

קרקפת מתקלפת היא סוג של בעיה בקרקפת שיכולה לקרות לכל אחד. הבעיה היא שזקיקי השיער לא עובדים כמו שצריך ואין צמיחת שיער.

גירודים בקרקפת

“מגרדת בקרקפת” היא בעיה שכיחה מאוד עבור רוב האנשים. זה יכול להיגרם מסיבות רבות, אבל הנפוצה שבהן היא שעור הקרקפת יבש מדי. ניתן למנוע בעיה זו על ידי מריחת מעט לחות על הקרקפת ושמירה עליה לחה במים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן