דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות לסוכרת – המדריך המלא

תרופות טבעיות לסוכרת – המדריך המלא

תרופות טבעיות לסוכרת

סוכרת היא מחלה נפוצה הפוגעת במיליוני אנשים ברחבי העולם. זהו הגורם המוביל למוות במדינות רבות וניתן למנוע או לשלוט בו באמצעות שינויים מתאימים באורח החיים. עבור אלה שאינם יכולים לשלוט בסוכרת שלהם, ישנן תרופות טבעיות שיכולות לעזור להם לשלוט במצב. . ישנם מספר עשבי תיבול ותבלינים ששימשו במשך מאות שנים שיכולים להיות טובים לשליטה בסוכרת. למעשה, יש עושר גדול של מזונות אשר עשירים בנוגדי חמצון, שזה השם שניתן לחומרים הטבעיים במזון שיכולים לסייע במניעת או אפילו בביטול סוכרת. יש גם גוף הולך וגדל של מחקרים שמראה את היכולת של מסוימים תרופות צמחיות המסייעות לאנשים עם סוכרת. סוגים שונים של סוכרת ותסמיניה: ישנם מספר סוגים של סוכרת, כולל סוג 1. הסוג הנפוץ ביותר נקרא סוכרת תלוית אינסולין או תלוית אינסולין (IDDM). בסוג זה של סוכרת, הלבלב מייצר יותר מדי אינסולין, הורמון שאחראי לשמירה על רמות הסוכר בדם. סוכרת מסוג 1 היא בעצם מחלה של מערכת החיסון של הגוף. זה יכול להתפתח בקלות כאשר יותר מדי סוכר נכנס לדם ופוגע בתאים המייצרים אינסולין. סוכרת מסוג 2 היא סוג אחר של סוכרת, אך כזו המופיעה אצל אנשים שאינם נשלטים היטב על ידי התזונה שלהם או על ידי תרופות.

לווסת את רמות הסוכר בדם. זהו מצב שניתן לנהל על ידי שליטה בצריכת המזון והרגלי הפעילות הגופנית.

תרופות ביתיות לסוכרת נמצאות בשימוש נרחב על מנת לשלוט ברמות הסוכר בדם. הפופולריים שבהם הם: קינמון, ג’ינג’ר, שומשום, שום ודבש.

תרופות לסוכרת

סוכרת היא מחלה מורכבת עם סיבות מרובות וטיפולים מורכבים. הדרך הטובה ביותר לטפל בה היא באמצעות תרופות שיכולות לסייע בשליטה על רמות הסוכר בדם, למנוע סיבוכים ולמנוע מחלות עתידיות. . לעידן האנטיביוטיקה הייתה השפעה רבה על הסוכרת. הם מובילים לפיתוח אינסולין, אשר בסופו של דבר פתר את בעיית הסוכרת. רופאים ומטופלים רבים משתמשים באינסולין זמן רב ללא תופעות לוואי, אך בשנים האחרונות אנו רואים שיפורים דרמטיים יותר בטיפול בסוכרת.

מזונות להורדת סוכר

סוכר הוא בעיה בעולם המודרני. אנחנו כל הזמן מופגזים בפרסומות שאומרים לנו שסוכר טוב לבריאות שלנו, אבל אנחנו לא יודעים מה לעשות בנידון.

הפתרון הוא לאכול מזונות בריאים דלי סוכר. הנה כמה מהם:

1. פירות שני סוגי פירות בריאים יותר מכל מזון אחר: תוצרת טרייה ומיץ טרי או סודה. אכל את הפירות שלך נא; המיצים יהיו מתוקים יותר כאשר אתה סוחט אותם לשתייה או לבישול. אם זה משומר, אכלו קודם את תמר השימורים, כי זה אומר לכם כמה זמן הוא יושב במקום חמים. . אם זה מיץ, שתו רגיל או הוסיפו קרח.

2. דגנים (במיוחד דגנים מלאים) אורז ופסטה הם הטובים ביותר לארוחת בוקר. לחם מדגנים מלאים הוא דרך מצוינת להתחיל את היום או כארוחה עיקרית. הקפד להשתמש בבייגל טרי כשיש לך זמן!

3. ירקות אין אוכל טוב יותר מירקות טריים מ . אוכלים אותם חיים, מקלפים ומסירים את הגבעול מהקישואים.

4. תה שתיית תה ירוק עשויה לעזור לך להרזות, אבל אם התזונה שלך מגבילה זאת, היצמד לסוגים שחורים או צמחיים.

איך למנוע סוכרת

סוכרת היא מחלה כרונית שניתן למנוע על ידי שמירה על אורח חיים בריא. זוהי אחת המחלות הנפוצות ביותר בעולם ונחזית שסוכרת תהפוך לאחד מגורמי המוות המובילים בעשורים הקרובים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן