דף הבית » מידע מקצועי » כמה דברים שלא ידעת עליהם תרופות טבעיות לסכיזופרניה

כמה דברים שלא ידעת עליהם תרופות טבעיות לסכיזופרניה

תרופות טבעיות לסכיזופרניה

סכיזופרניה כרונית היא הפרעה נפשית קשה הפוגעת במוח. הוא מאופיין ברמת פעילות גבוהה באופן חריג בקליפת המוח הקדם-מצחית ובאיבוד שליטה מעכבת. התסמינים כוללים הזיות, אשליות, דיבור והתנהגות לא מאורגנים ופגיעה באינטראקציות חברתיות.

התסמינים השכיחים ביותר של סכיזופרניה הם אשליות והזיות. תסמינים אלו עשויים להיות קשורים לאישיותו, לסביבתו או למחלת הנפש של האדם. לעתים קרובות קשה לאבחן אדם סכיזופרני מכיוון שיכול להיות קשה להבחין בין שני סוגי הסכיזופרניה.

תרופה טבעית לסכיזופרניה היא תרופה צמחית בשם Stillingia officinalis, שנמצאת בשימוש במשך מאות שנים באירופה ובאסיה בשל יכולתה לטפל במחלות נפש כמו דיכאון, חרדה ונדודי שינה. . יש לו מספר תפקידים בגוף ובמערכת העצבים, כולל שיפור מצבים נפשיים כמו ריכוז או זיכרון. תרופות פרמצבטיות רבות אחרות משמשות לטיפול בסכיזופרניה. תרופות אנטי פסיכוטיות מעלות את רמות המוח של דופמין, סרוטונין ונוראפינפרין; עם זאת, תופעות הלוואי כוללות עלייה במשקל (ולכן קשר סביר לסוכרת), ועלייה בסיכון למחלות לב וכלי דם , שבץ וסרטן. טיפול עצמי באמצעות Stillingia יכול להפחית את תופעות הלוואי של תרופות אנטי פסיכוטיות ישנות יותר.

צמחי מרפא לסכיזופרניה

אנו עומדים בפני בעיה חמורה מאוד. מספר האנשים עם סכיזופרניה גדל באופן דרמטי. כיום מעריכים שיש יותר ממיליון אנשים הסובלים מהמצב בעולם.

אחד התסמינים העיקריים של סכיזופרניה הוא אשליות והזיות, שיכולות להיות די מפחידות עבור הסובל ממנה. אנשים החיים עם סכיזופרניה חווים לעיתים קרובות בעיות רגשיות והתנהגותיות חמורות, כולל דיכאון ופרנויה. . על מנת לעזור לאנשים עם סכיזופרניה והפרעות בריאות נפשיות אחרות, עלינו לעשות מחקר נוסף ולהבין טוב יותר את המחלה. חשוב שנעבוד יחד כדי למצוא תרופה למחלה המסתורית הזו.

קנאביס הוא תרופה רבת עוצמה שפועלת היטב בטיפול בסכיזופרניה. זה יכול לשמש לטיפול בסימפטומים של המצב. אבל, זה לא טיפול מתאים לכל המקרים של סכיזופרניה.

הוא משמש לשיכוך כאבים, הפרעות שינה, חרדה ודיכאון. יש לו מגוון רחב של השפעות מועילות על אנשים אבל יש לו גם כמה תופעות לוואי שיכולות להיות מאוד מסוכנות לפעמים. קנאביס נקשר לסכיזופרניה ומחלות נפש אחרות כמו אוטיזם והפרעות קשב וריכוז.

איך לדבר עם חולה סכיזופרניה

שקורה סביבו. ייתכן שיש להם גם הזיות ואשליות. לפעמים הם אפילו נמצאים במצב של הלם קטטוני שבו לא ניתן להזיז אותם על ידי שום כוח טבע.

לפעמים האנשים האלה לא כל כך קל לדבר איתם כי יש להם חוסר יכולת לבטא את עצמם בצורה ברורה או מתקשים להבין מה אתה מנסה להגיד. הם עשויים גם להיות מאוד עמידים בכל הנוגע לדבר על הבעיות שלהם, מה שיכול להקשות עליהם להבין את אסטרטגיות פתרון הבעיות שלך וכיצד אתה רוצה שהם יפתרו את הבעיה שלהם. בנוסף, לפעמים חולים לא רוצה לדבר על הבעיות שלהם ואולי תצטרך למצוא דרך להוציא אותם מהקליפה שלהם.

סכיזופרניה תורשה

זוהי מחלה קשה ומורכבת מאוד. זה נגרם על ידי גן לא תקין שיוצר סכיזופרניה. ישנם גורמים גנטיים רבים שיכולים לגרום למחלה זו, אך היא עדיין לא מובנת במלואה. הסיבה לכך שהמחלה מתפתחת אצל אנשים מסוימים היא בגלל הגנים שלהם. המשמעות היא שהם ייולדו עם המחלה והיא תעבור לילדיהם דרך הגנים שלהם. הדרך שבה הגן פועל היא כדלקמן: כאשר קוד ה-DNA של אדם מועתק, חלק קטן מהקוד הזה נמחק מהגנום (שמכיל את כל המידע הגנטי שלך). המחיקה גורמת להפקת שתי גרסאות שונות של DNA: אחת שכל המידע הגנטי שלך שלם ואחת עם החלק שנמחק בלבד. כדי שהאדם יוכל לרשת את שני העותקים, הוא צריך להחזיק בשני העותקים של החלק שנמחק של הגן. עם זאת, לחלק מהאנשים יש עותק נוסף של החלק שנמחק מה-DNA שלהם, והם נולדים ללא הגן הפגום שגורם לסכיזופרניה. לכן, הם לא מעבירים את הפגם הגנטי הזה לצאצאיהם (אין להם גנים סכיזופרניים). משמעות הדבר היא שילד שגדל ללא עותק חריג אינו צפוי לפתח סכיזופרניההגן . אדם זה יירש את המוטציה הגנטית הזו, אך לא סביר שהוא יפתח את המצב. המשמעות היא שהיסטוריה גנטית של סכיזופרניה ונולדת ללא המחלה יכולה לשמש כדרך לאבחון אדם שפיתח אותה ללא הגן הפגום. עם זאת, חשוב לציין כי ישנם מקרים רבים שבהם אנשים עם סכיזופרניה לוקים באחד כזה שתי גרסאות של הגן. אם לאדם יש את שני העותקים של החלק שנמחק של ה-DNA שלו, ואין לו סכיזופרניה, אז יש לו סבירות של 50% לפתח אותה לפחות מאחת מהסיבות הבאות: א) הם ירשו את זה ממישהו אחר שאכן היה לו סכיזופרניה. אם זה קרה במהלך ההריון או הלידה, אז יש סיכוי שהמוטציה הזו של הגן יכול היה לעבור לילד שלהם. ב) הביטוי שנמחק של הגן מוחק חתיכה זעירה של DNA, אשר לאחר מכן מושבתת. ג) יש להם גרסה שעברה מוטציה של החלק הזה שנמחק של DNA, שגורם להם לסבול מסכיזופרניה. חלק זה המוטציה חייב להיות גדול מספיק כדי לגרום לתסמינים של סכיזופרניה (אם כי ייתכן שזה לא מספיק).

סכיזופרניה ילדים

בעיית הסכיזופרניה היא בעיה רצינית. מדובר בהפרעה נפשית שיכולה להשפיע על כל אחד בכל גיל. עם זאת, הסימפטומים של סכיזופרניה שונים עבור כל אדם. אנשים מסוימים עשויים להיות מאובחנים עם סכיזופרניה כשהם רק ילדים, בעוד שאחרים עשויים לפתח אותה בשלב מאוחר יותר בחיים. אנשים מסוימים עלולים לפתח סכיזופרניה בשנות העשרים המאוחרות או המוקדמות של שנות השלושים לחייהם, ואחרים עשויים שלא לסבול מההפרעה עד שהם מבוגרים יותר. סכיזופרניה יכולה להתבטא בצורה שונה אצל אנשים שונים. זה מאובחן ברמה גבוהה של ודאות על ידי פסיכיאטרים כאשר הוא מתרחש לפני גיל עשרים, אך עדיין יכול להיות קשה לאבחן אם יש לך היסטוריה של בעיות פסיכיאטריות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן