דף הבית » מידע מקצועי » כל מה שאתה צריך לדעת על תרופות טבעיות לסרטן

כל מה שאתה צריך לדעת על תרופות טבעיות לסרטן

תרופות טבעיות לסרטן

כולנו מודעים לכך שסרטן היא מחלה קשה מאוד. זו מחלה שאין לה תרופה והיא יכולה להרוג אותך. אבל יש כמה תרופות טבעיות לסרטן, שיכולות לשמש כדי להילחם במחלה.

בחלק זה, נדון בסוגים השונים של תרופות טבעיות לסרטן. נדון גם בדרכים השונות בהן ניתן להשתמש בהן כדי להילחם בסרטן וכיצד הם פועלים נגדו. . מהן תרופות טבעיות לסרטן? ישנם מספר סוגים שונים של תרופות טבעיות לסרטן. לכל אחד יהיו יתרונות ושימושים ייחודיים. כמה מהפופולריים ביותר מפורטים להלן:

1) שמן עץ התה – כולנו יודעים מה הריח שלו, אבל מעטים האנשים יודעים שיש לו שימושים רבים ושונים. זוהי תרופה טבעית לסרטן לעור . זה יכול לשמש גם לטיפול באלרגיות עור. טיפול באלרגיות עור נפוץ למדי בצפון אמריקה, וזו הסיבה שהוא הפך פופולרי כתרופה טבעית לסרטן. עם זאת, זה לא עובד לטיפול בסרטן ראש וצוואר מכיוון שסוגי סרטן אלה נמצאים במקומות אחרים בגוף.

2) שום – שום ידוע גם מזה שנים רבות כיעיל מאוד נגד מספר סוגים שונים של סרטן. מאמינים שהוא פועל על ידי הרג תאי הסרטן, אך הוא משפיע גם על הצמיחה וההתפתחות הרגילה של התאים.

3) ויטמין C – ויטמין זה ידוע גם מזה שנים רבות כתרופה טבעית לסרטן. תפקידו העיקרי הוא לבנות את המערכת החיסונית של הגוף. זה גם עוזר למנוע זיהומים ומונע דחייה על ידי איברים אחרים .

4) גינקו בילובה – זהו אחד מצמחי המרפא הפופולריים ביותר ברפואה הסינית. זה שימש במשך שנים רבות כטיפול בסרטן, אך הוא אינו מוכר היטב מחוץ לאזור זה.

5) תמצית תות – זהו עשב ותיק מאוד, והאמינו שהוא יעיל נגד סוגים רבים של סרטן. כיום יש א מגוון רחב של יתרונות מתמצית תות, במיוחד כדי לסייע במניעת סרטן ושיקום הבריאות.

6) תמצית תה ירוק – זה מאוד בריא ועוזר להילחם בסוגים רבים של סרטן. עם זאת, לא כל התה הירוק זהה – זה מכיל הרבה נוגדי חמצון שעוזרים להאט את הצמיחה של תאים סרטניים, כמו גם להורדת לחץ דם גבוה ו כולסטרול.

7) תמרהינדי – זהו עוד עשב ותיק מאוד, האמין כיעיל נגד סוגים רבים של סרטן ומחלות לב. התמצית משמשת גם לטיפול בדלקת פרקים ובמצבים אחרים.

8) ג’ינג’ר – עשב זה נמצא בשימוש נרחב בשל תכונותיו האנטי דלקתיות, המסייעות בטיפול בסרטן ומונעות מחלות לב.

9) שורש שוש – זהו אחד מצמחי המרפא העתיקים ביותר, והוא נמצא בשימוש ברפואת הצמחים כבר אלפי שנים. זה עוזר לווסת את רמות הסוכר בדם. התמצית קשה למיצוי מכיוון שהיא מכילה טעם מר לא טעים.

10) מלפפון – עשב זה ידוע בתכונות האנטי דלקתיות שלו, ויכול לעזור להקל על כאבים ודלקות במצבים רבים כמו דלקת פרקים.

צמח מרפא סרטן

מהו צמח שמרפא סרטן?

הצמח “Cichorium intybus” הוא זן של צמח המייצר כימיקל אורגני בשם ציקטריצין. זה שימש לטיפול בסרטן בבני אדם במשך מאות שנים. זה שימש גם לריפוי מחלות עור כמו פסוריאזיס ואקזמה. הוא גדל באופן מסחרי בסין, הודו, אירופה וארצות הברית. מאמר זה יסביר כיצד צמח זה פועל וכיצד ניתן להשתמש בו כדי לרפא סרטן בבני אדם. . הכימיקל בצמח נקרא ציקטריצין והוא אנטיביוטיקה רבת עוצמה. בשנות ה-30, רופאים גילו שציקטריצין יכול להרוג תאים סרטניים בחיות מעבדה. עם זאת, רק בשנות ה-50 המדענים הבינו כיצד להשתמש בצמח זה לטיפול בסרטן אנושי. אירוע זה עזר לתדלק תרבות מדעית שבה חוקרים פיתח דרכים חדשות להשתמש בצמחים לטיפול במחלות. הטיפול הראשון המוצלח בסרטן אנושי היה בשנת 1958, כאשר שני מדענים פיתחו את הגרסה הראשונה של ציקטריצין שנעשתה בגסות מכרוב סיני מקומי. צמח זה משמש גם חקלאים בסין ובהודו להדברת עשבים שוטים, כמו עשבים שוטים. Cichorium intybus הוא יליד סין, , הודו ודרום מזרח מלזיה. בסין, צמח זה גדל בחוות הנקראות “צ’ורונג” ברחבי הארץ. לדברי חקלאי סיני אחד: “ציקטריצין הוא צמח טוב אם אתה רוצה להרוג עשבים שוטים, אבל גם עוזר לשמור על בריאות האדמה שלך”.

תזונה למניעת סרטן

ארגון הבריאות העולמי (WHO) המליץ לאנשים לאכול יותר פירות וירקות. הסיבה לכך היא שמזונות אלו מכילים תרכובות המונעות היווצרות של גידולים סרטניים.

ברזל ומגנזיום

ברזל ומגנזיום הם שני מינרלים החיוניים לחיי אדם. הם מצויים גם במזון, אבל יש להם השפעה שלילית על הבריאות שלנו. לכן אנשים צריכים להקפיד על כמות הברזל והמגנזיום בתזונה שלהם.

למה חולי סרטן יורדים במשקל

יש צורך גובר להבין מדוע חולי סרטן יורדים במשקל. חולי סרטן מתמודדים לעתים קרובות עם מספר מצבים בריאותיים שעלולים לגרום לירידה במשקל. הסיבות הנפוצות ביותר לירידה במשקל בחולי סרטן כוללות: • תזונה לקויה • בחילה והקאה • עייפות ותופעות לוואי אחרות של טיפול כימותרפי או הקרנות (RRT) •

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן