דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות לפטריה בנרתיק

תרופות טבעיות לפטריה בנרתיק

תרופות טבעיות לפטריה בנרתיק

זיהום שמרים בנרתיק הוא זיהום המתרחש כאשר שמרים (סוג של פטרייה) גדלים ומייצרים הפרשה עבה ולבנה. זה יכול לגרום לתחושת צריבה וגרד בנרתיק. זה לא רציני אבל זה יכול להיות כואב.

יש הרבה תרופות טבעיות לזיהום שמרים בנרתיק. הנפוצים שבהם הם שום וג’ינג’ר. ניתן ליטול אותם דרך הפה או למרוח אותם באופן מקומי על הנרתיק. הם יכולים לשמש גם כשטיפי נרתיק.” “תוספי ויטמין B12 וחומצה פולית עשויים לסייע במניעת זיהומים חמורים.”

זיהום שמרים בנרתיק הוא בעיה שכיחה שרוב הנשים חוות. זה יכול להיות מצב כואב ומביך. הדרך הטובה ביותר להיפטר מזיהום שמרים בנרתיק היא לטפל בו באופן טבעי עם כמה תרופות טבעיות. . התרופות הטבעיות הבאות יטפלו בזיהום שמרים בנרתיק באופן טבעי ויעיל. זה לא רק יטפל בזיהום השמרים, אלא יעניק לנרתיק שלך תחושת שמרים בריאה.

שמן בצל טיפול בזיהום שמרים בנרתיק: בצל טוב לבריאות העור ובלוטות השמן. אתה יכול להשתמש בבצל כדי ‘להקשיח’ את הנרתיק שלך כך להיפטר מזיהום שמרים בנרתיק. טיפול בשמן בצל הוא אחת התרופות הביתיות הפופולריות ביותר לזיהום שמרים בנרתיק. זה גם די יעיל!

טיפול בשמן זית לנרתיק: לעלי זית יש השפעה אנטיבקטריאלית ואנטי דלקתית על הגוף. הם מקור טוב לשימוש אם יש לך נרתיק כואב עקב תזונה לא בריאה או עישון. . טיפול בשמן זית בזיהום בשמרים בנרתיק: שמן זית הוא תרופה טבעית לזיהום בשמרים בנרתיק. הוא פועל על הנרתיק ומספק הקלה לתסמינים כואבים.

טיפול בסביבת הנרתיק עם שמן קוקוס: שמן קוקוס שימש באיורוודה לטיפול במערכת הרבייה הנשית ובכל מיני בעיות בריאותיות. במאמר זה תלמדו כיצד להשתמש בקוקוס שמן לטיפול בדלקת שמרים בנרתיק. הטיפול פועל דרך הנרתיק, כך שלא צריך להשתמש בו מבחוץ. למריחת שמן קוקוס לזיהום בנרתיק: שופכים כרבע כוס מים חמים לקערה ומוסיפים שתי כפות שמן קוקוס. מרחו את השמן סביב הנרתיק והניחו לו לשבת במשך 30 דקות.

פצעים בפות

פצעים בפות הם זיהום של הנרתיק, הנגרם על ידי חיידק. זהו אחד הזיהומים הנפוצים ביותר המועברים במגע מיני. ישנם סוגים רבים של פצעי פות, כולל אלה על השפתיים הגדולות והמינורה, הנובעים מהדבקה ב- Chlamydia trachomatis ו- Neisseria gonorrhoeae בהתאמה. . הרוב המוחלט של המקרים מתרחשים על השפתיים הגדולות והקטנות. ישנם גם פצעים המופיעים בדופן הנרתיק הפנימי, במיוחד בזיהום זיבה, שאינו מצריך טיפול כירורגי. הטיפול בשניהם עלול להיות לא נעים ועלול להוביל לצלקות. בדרך כלל מומלצת כריתה כירורגית של הנגע.

פטריה בנרתיק דימום

ריר הנרתיק מכיל הרבה חיידקים. חיידקים אלו גורמים לזיהום בנרתיק, המכונה דימום נרתיקי פטרייתי (FVB). זיהומים פטרייתיים נגרמים בדרך כלל על ידי קנדידה; ומתרחשת הפרשה סמיכה, דמוית תאי דם לבנים. הדימום יכול להיות די חמור עם כל סוגי הזיהומים בנרתיק. דימום נרתיקי נובע בדרך כלל מחוסר איזון של פלורת החיידקים בנרתיק ו/או זיהומים בשמרים. ההערכה היא שיותר משני שלישים מהנשים יחוו חלק

גרד בפות אצל ילדות

גירוד הפות אצל בנות הוא בעיה שכיחה שיכולה להיות מעצבנת ולא נוחה. עם זאת, זה לא מצב רפואי חמור.

בחלק זה, נדון בתסמיני הפות המגרדים אצל בנות וכיצד לטפל בהם. . גירוד בנרתיק אצל בנות יכול להיגרם ממגוון רחב של מצבים כגון: – מחלות המועברות במגע מיני (STDs) כגון וגינוזיס חיידקי וטריכומוניאזיס. – מצבים המשפיעים על רירית הנרתיק, כולל וולוואר lichen fasciatus (VLF), קנדידה, וולוודיניה או פות. וסטיבוליטיס. – יובש ברירית הנרתיק, כולל דיספרוניה. . .

תרופה לגירוד בנרתיק במקרים של תסמיני פות מגרדים: הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להיכנס למקלחת חמה, ולאחר מכן למרוח מעט שמן על פני העור היכן שהגירוד יכול לעזור . • קבל חומר סיכה איכותי. • שמרו היטב על השטח. • השתדלו להימנע מאור שמש ישיר או מאמבטיות חמות שעלולות לייבש את העור. • השתמשי במכשיר אדים לאורך כל היום, במיוחד אם את שוטפת את השיער כל יום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן