דף הבית » מידע מקצועי » כל המידע על תרופות טבעיות להצטננות

כל המידע על תרופות טבעיות להצטננות

תרופות טבעיות לצינון

כולנו יודעים שהצטננות יכולה להיות מאוד מעצבנת וכואבת. אבל זה לא המקרה שאתה צריך ללכת לרופא כל פעם. אתה יכול לנסות תרופות טבעיות ולהימנע מלכתחילה לחלות.

כאן נדבר על תרופות טבעיות להצטננות.

הרבה אנשים סובלים מהצטננות ואנחנו לא יודעים למה. לרוב, זה נובע מחוסר שינה ומתח. זה יכול להיות גם בגלל שהגוף שלנו לא מתפקד כמו שצריך. אז, כאן נדבר על תרופות טבעיות להצטננות וכיצד הן יכולות לעזור לך להיפטר מתסמיני ההצטננות שלך בצורה מהירה.

אם אתה סובל מיותר מדי תסמיני הצטננות, אולי תרצה לנסות את התרופות הטבעיות הבאות:

1. מיץ לימון: לימונים ידועים בתכונות המגבירות את החסינות שלהם. פזרו כמה זרעים על האזורים הכואבים ומרחו לימונים חמים על הראש או אזור החזה. זמן קצר לאחר מכן אתה יכול לשפשף אותם במלח, זה יעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את זמן ההחלמה שלך.

2. פירות הדר: אפשר לפזר קצת של מיץ לימון על הפירות האלה ולאכול אותם במשך מספר ימים. זה יעזור בהסרת הנגיף מגופך.

3. מליסה לימון: אפשר לקנות את העשב הזה באינטרנט או בכל חנות צמחי מרפא. אחסן אותו במקום קריר וצרוך אותו באופן קבוע לאחר הארוחות כדי להקל על הצטננות וחום.

4. חלב: אם אתה לא אוהב לשתות חלב, , קח כוס מים. אתה יכול להוסיף לו קצת לימון או מיץ תפוזים ולשתות אותו לאורך היום. זה יעזור להיפטר מההצטננות שלך במהירות.

5. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו להפחתת שפעת, אז פזרו מעט ג’ינג’ר על האזורים הפגועים ומרחו טיפה אחת ממנו על כרית צמר גפן על אזור המצח לאחר שלקחתם מקלחת.

סינוסיטיס תרופות סבתא

סינוסיטיס הוא מצב בריאותי שכיח שיכול להשפיע על כל אחד בכל עת. זה נגרם על ידי מספר גורמים שונים כולל גנטיקה, אלרגיות, וירוסים וחיידקים. ניתן לרפא אותו באמצעות תרופות ביתיות כגון תרסיס לאף. , שמנים בכבישה חמה וקרה, תוספי תזונה ושיטות טבעיות אחרות יחד עם כמה טיפולים רפואיים מוכחים.

תרופות סבתא לכאב גרון

כאב גרון הוא חוויה לא נוחה ולפעמים מעצבנת. זה עלול להיגרם מסיבות שונות, כגון הצטננות ושפעת, שיעול יבש, או אפילו אלרגיות למזון.

תרופות ביתיות לכאב גרון יכולות להיות יעילות בטיפול בסימפטומים של כאב גרון. כמה תרופות ביתיות לכאב גרון כוללות את הדברים הבאים: .

דבש: כפית דבש אפשר להכניס לכוס מים חמימים בערב או בבוקר. זה יעזור לשחרר את הריר ולהקל על חלק מהכאבים הקשורים לכאב גרון.

מיץ לימון: סוחטים כפית אחת של מיץ לימון על צמר גפן ומכניסים אותו לאף, ואז פוצצים את האף חזק ככל האפשר. . שימוש בטכניקה זו יכול לשמש גם כדי להקל על הכאב.

מנטה: שפשפו את פרקי הידיים והמרפקים עם חתיכת מנטה וחזרו על הפעולה במשך כ-10-15 דקות, ואז שטפו את הידיים עם סבון. היצמד לשגרה הזו לפחות יומיים על מנת לקבל הקלה בכאב הגרון.

שום: תרופה צמחית זו יכולה להיות מועילה בהחלמה , אבל אם אתה רגיש לריחות, אל תשתמש בנוכחות אחרים.

ג’ינג’ר: עשב חריף זה יכול להועיל בהקלה על כאבים והפחתת נפיחות, אך אינו משמש לעתים קרובות במיוחד בטיפול בדלקות גרון.

קינמון: התבלין הקטן והחום-צהוב הזה הוא בחירה טובה עבור אנשים מבוגרים שרוצים לנסות את התרופה הזו מכיוון שהוא לא נשרף הוא משמש בתרופה זו לטיפול בשיעול.

התקררות טיפול

טיפול קירור הוא טיפול רפואי המשתמש בקור להורדת טמפרטורת הגוף. הוא משמש לטיפול במחלות כמו סוכרת, לחץ דם גבוה ומחלות לב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן