דף הבית » מידע מקצועי » 100% תרופות טבעיות יעילות לצרבת

100% תרופות טבעיות יעילות לצרבת

תרופות טבעיות לצרבת

צרבת היא בעיה נפוצה עבור אנשים. זוהי תחושה שאתה מרגיש בבטן כאשר אתה עומד לבלוע משהו. אבל, זה יכול להיתקל גם כאשר אתה אוכל או שותה משהו עם הרבה אוכל ומים.

המונח צרבת משמש לתיאור החוויה של תחושות צריבה בבטן, הנחוות בדרך כלל כאשר אנו אוכלים משהו שאינו טוב לנו.

צרבת היא אחת התלונות השכיחות ביותר בקרב אנשים. זה יכול לקרות כשהקיבה ריקה, כשאוכל נתקע בגרון או כשיש לנו טעם רע בפה.

תרופות ביתיות לצרבת כוללות: הדיאטה הטובה ביותר לריפוי צרבת היא הדבר הרגיל, תזונה בריאה ומאוזנת. הדבר החשוב ביותר לעקוב בזמן האכילה הוא הלחות היומית. אכלו יותר מים, מיצים, מרק ושתו אותם בכמויות קטנות. הימנעות מקפאין או אלכוהול עלולה לגרום גם לצרבת. אם יש לך בעיות עיכול או כאבי בטן עזים נסה לשתות נוזלים חמים , נטילת טבליה או אכילת מסטיק.

כמו כן, אם יש לך בעיות עיכול וכאבי בטן עזים, בצע אמבטיה חמה במים עם מיץ לימון או באמצעות מים חמים.

סיבות לצרבת

צרבת היא אחד התסמינים השכיחים ביותר של מחלת ריפלוקס גסטרו-וופגיאלי (GERD). זה נגרם על ידי שילוב של גורמים כולל ריפלוקס חומצי, צרבת ורוח. ההערכה היא ש-15% עד 30% מהאנשים בעולם סובלים מצרבת.

חומציות בקיבה תרופות סבתא

מהי חומצת קיבה?

חומצת הקיבה מגיעה ממערכת העיכול ונועדה לעזור לעכל מזון ולהרוג חיידקים. יש לזה מגוון השפעות על הבריאות שלנו. יהיה קל יותר לפרט את כולם אבל הם: אנטי דלקתיים, אנטי מיקרוביאליים, אנטי שלשולים, נוגדי חמצון, אנטיבקטריאליים וכו’.

הבטן שלך מייצרת החומצה בתגובה למה שאתה אוכל ושותה. אכילת יותר מדי מזון עלולה לגרום לריפלוקס חומצי. לגמו משקה חם ממש לפני השינה כדי לעזור לגוף להירגע ולהתייצב.

מה עוזר לצרבת

צרבת היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. זה גם גורם מוות מרכזי בבריטניה. הסיבות הן רבות, אך על פי ה-NHS, צרבת יכולה להיגרם על ידי:

1) אוכל חריף

2) משקאות חריפים

3) קפאין

4) אלכוהול

5) יותר מדי מלח באוכל או בשתייה.

מזונות סותרי חומצה

מזונות סותרי חומצה הם סוג מיוחד של מזון שיכול לשלוט על החומציות בקיבה. הם משמשים כדי למנוע מהקיבה לייצר יותר מדי חומצה. . דוגמאות למזונות המכילים מרכיבים יוצרי חומצה כוללים מזון חמוץ, חומצות חזקות (כגון חומץ), ואפילו כמה מיצי פירות. בקיבה, חומצות אלו עלולות לגרום לגוף לייצר חומצת קיבה מהר מדי. אם זה קורה יותר מדי, ייתכן שהבטן שלך לא תעבוד מספיק טוב או שיש לה רירית חלשה. לכן מומלץ לאכול מזון עם חומצה מופחתת כאשר אתה מרגיש שאתה לא מסוגל לשלוט על החומציות בקיבה. אתה יכול גם לתקן את הבטן שלך עם מזון טבעי נוגד חומצה ומזון אלקליין. המזונות הנוגדים חומצה הטובים ביותר למטרה זו הם מיצי פירות, פירות חמוצים כגון סמבוק ופירות שלמים כגון תאנים או אגסים. הם יעזרו לשמור על הבטן שלך . מזונות המכילים מרכיבי מזון בסיסיים יעזרו לאזן את החומציות בקיבה. . אם אתם אוכלים מזונות עם יותר מדי חומצה בקיבה, מומלץ לאכול אותם בכמויות קטנות ולאחר מכן פעם או פעמיים ביום. כמו כן, מומלץ לשתות הרבה מים בזמן אכילת מזונות אלו.

דלקת בקיבה תרופות סבתא

אין ספק שדלקת קיבה היא אחת המחלות הנפוצות והנפוצות ביותר. זה משפיע על אנשים רבים בדרכים שונות. לחלק מהאנשים יש את זה כמצב כרוני, בעוד שלאחרים יש את זה רק במקרים נדירים. חלק מהאנשים גם בוחרים להשתמש באסטרטגיות עזרה עצמית כגון ניהול מתח, מדיטציה ותרגילי נשימה כדי להילחם בדלקת הקיבה. אחד הטיפולים הביתיים הנפוצים ביותר לגסטריטיס הוא שימוש בקומפרס קר. דחיסה קרה יכולה לעזור למנוע מהבטן להיות מגורה. הם משמשים לניקוז נוזלים עודפים, מה שעלול להוביל לקרישת הדם ולגרום לדימום בגוף. יש למרוח את הקומפרס הקר לאחר האכילה, מכיוון שזה יעזור להפחית כל מזון חלקיקים בבטן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן