דף הבית » מידע מקצועי » להירדם בקלות עם תרופות טבעיות לשינה טובה

להירדם בקלות עם תרופות טבעיות לשינה טובה

תרופות טבעיות לשינה טובה

שינה היא אחד הגורמים החשובים ביותר לבריאות האדם. חוסר שינה משפיע על מצב הרוח שלנו, התפוקה שלנו ויכולת הריכוז שלנו. . כתוצאה מכך, היא משפיעה על איכות חיינו ויש לה השפעה משמעותית על הדרך בה אנו מנהלים את הקריירה שלנו ובהמשך החיים. אם אתה עייף כל היום, קשה לעשות את העבודה שלך היטב. אולי אפילו תהיה פחות פרודוקטיבי מהרגיל, וזו בעיה אמיתית כי אתה צריך לעשות הכל. זה זה מה שנקרא אובדן פרודוקטיביות. איך חוסר שינה משפיע על הבריאות שלנו? זה יכול לגרום: כאבי ראש ותלונות קלות אחרות, עייפות ואנרגיה נמוכה, שכחה, סחרחורת. למעשה חוסר שינה יכול אפילו להוביל להפרעות נפשיות כמו דיכאון או סכיזופרניה.

כולנו יודעים ששינה חשובה לבריאות שלנו. אם אנחנו לא ישנים מספיק, זה יכול להשפיע לרעה על הבריאות הפיזית והנפשית שלנו.

שינה היא דבר מאוד אישי. זה משהו שאנחנו לא יכולים לשלוט בו ולא קורה בן לילה. זה תלוי בהרבה דברים כמו כמות הזמן שאתה מבלה במיטה, איכות השינה שלך, כמה אתה מרגיש עייף כשאתה מתעורר וכו’.

הצעד הראשון לשיפור השינה שלך הוא לקבל יותר לילות רגועים ולוודא שאתה ישן מספיק גם במהלך היום. זה יעזור לך להישאר בכושר ובריא לפרקי זמן ארוכים יותר מבלי שתצטרך לדאוג בקשר לזה יותר מדי. הצעד השני יהיה לנסות את התרופות הביתיות האלה לשינה טובה:

– שתו מים בטעמים. זה חשוב מסיבות רבות. מים הם חלק חשוב מאוד בגוף האדם, ושטיפתם החוצה עוזרת לקרר אותנו ולהקל על העומס שאנו סוחבים איתנו כל היום.

– שנה את שגרת השינה שלך. נסה לישון בשעה אחרת ביום. אם אתם עובדים עם ילדים, נסו להפעיל את השעון המעורר לבית הספר שעה קודם כדי שתוכלו לישון מוקדם יותר ולישון כך שלא תהיו עייפים כשאתם מתעוררים. תמיד עדיף להיות נח ולא מותש מאשר להיות מותש ועייף.

– נסה קפה ללא קפאין. קפאין נהדר עבור דברים רבים כמו גירוי המוח, שמירה על ערנות וגורם לך לתחושת אנרגיה אך יש לו גם השפעה מזיקה על השינה.

מלטונין

מלטונין הוא הורמון המווסת את מחזור השינה והערות. הוא מיוצר בבלוטת האצטרובל, הממוקמת במוח. זה עוזר לווסת את טמפרטורת הגוף, לחץ הדם וקצב הלב שלנו.

מלטונין הוא הורמון שעוזר לגוף לישון. זה ידוע גם בתור הורמון השינה. זהו חומר טבעי, המסייע בוויסות הקצב הצירקדי וניתן להשתמש בו גם לטיפול במחלות שונות.

כדורי שינה

כדור שינה היא אחת התרופות החשובות ביותר בשימוש על ידי אנשים. זה יכול לעזור להקל על חרדה, נדודי שינה ובעיות רבות אחרות. עם זאת, יש לו כמה תופעות לוואי כמו נמנום, סחרחורת ואפילו מוות. . הבה נבחן את תופעות הלוואי הללו של כדורי שינה.

1. תחושת ישנוניות זוהי תופעת הלוואי השכיחה ביותר של כדורי שינה. ישנוניות מתרחשת בדרך כלל כאשר אתה נוטל כדור שינה למשך זמן ארוך יותר מ-4 שעות. זה יהיה כמו שינה אחרי זה אתה לא מרגיש עייף יותר, זה לא בעיה כי זה קורה לעתים קרובות גם בבריאות . אבל יש יוצא מן הכלל, כאשר אתה שוכח לקחת את זה ולפתע נרדם. תחושת הנמנום הזו תימשך כמה שעות ואז אתה ישנוני וזה לא קורה יותר.

2. סחרחורת היא תופעת לוואי שכיחה של כדורי שינה. זה מתרחש בדרך כלל כאשר אתה לוקח כדור שינה במשך זמן רב אך אף פעם לא לוקח אחד לאחר מכן . תופעת הלוואי הזו יכולה להיות מסובכת כי אתה עלול לחשוב שהיא נורמלית. אבל בדרך כלל אנשים שלא יודעים למה הם מרגישים ככה פחות פגיעים לטעות.

3. כאב ראש למעשה, כדורי שינה אינם מגיעים עם כאב ראש שאינו קשור לשימוש קבוע בהם. עם זאת, כאשר אתה לוקח כדורי שינה במשך יותר מ-4 שעות ולא לא משנה כמה פעמים תקום ותלך לישון, הראש שלך יתחיל להרגיש די לא בנוח. לפעמים, זה עשוי להיראות כמו הנגאובר. אבל אם אתה לוקח כדורי שינה במשך יותר מ-4 שעות, אל תיבהל.

כדורי שינה טבעיים

כדורי שינה טבעיים הם קבוצה של תרופות המשמשות לטיפול בנדודי שינה והפרעות שינה. יש הרבה כדורי שינה זמינים בשוק ויש להם שמות שונים כמו Ambien, Lunesta, Sonata וכו’.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן