דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות יעילות לדיכאון

תרופות טבעיות יעילות לדיכאון

תרופות טבעיות נגד דיכאון

דיכאון מתייחס למצב אפיזודי של רגישות רגשית ב מסודר על ידי תחושה של אי יכולת לעשות שום דבר נורמלי. פעילויות רגילות כוללות תפקוד של צרכים בסיסיים (כגון אכילה, שינה ומין), טיפול עצמי, יחסים חברתיים ובין אישיים, או השתתפות בעבודה או במאמצים אחרים הדורשים את מלוא תשומת הלב של האדם.

דיכאון הוא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. זה גם בעיה רצינית של בריאות הנפש. זה לא קל לטפל בדיכאון אבל יש כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור לך

1. זרעי צ’יה: זרעי צ’יה הם תרופות טבעיות נהדרות לדיכאון. זוהי גם דרך טבעית טובה לרפא דיכאון בקלות ובמהירות. אתה יכול גם להוסיף כמה זרעי צ’יה לתזונה שלך ולשמור על עצמך בריא. זרעים אלה יכולים לעזור לך עם בעיית דיכאון מכיוון שהם עוזרים בשחרור סרוטונין ודופמין פנימה הגוף שלך.

2. ג’ינג’ר לבן: זוהי תרופה טבעית שיכולה לעזור לך עם דיכאון אבל יש לה גם כמה תופעות לוואי. ייתכן שתצטרך לקחת את המינון הזה במשך זמן מה או לפעמים אפילו במשך כל חיי הגוף שלך. נסה כמה כמוסות ג’ינג’ר לבנות אם יש לך בעיה כלשהי עם דיכאון ותו לא.

תרופות סבתא לדיכאון

כיום, דיכאון הוא מחלה קשה המשפיעה על אנשים רבים. זה יכול להיגרם על ידי מגוון רחב של גורמים, כולל מתח, חרדה ובחירות אורח חיים לקויות. ישנם סוגים שונים של תרופות נוגדות דיכאון זמינות בשוק שיכולות לסייע בטיפול בה. עם זאת, לתרופות אלו יש תופעות לוואי כגון תופעות לוואי שליליות כמו עלייה במשקל ובעיות בריאות אחרות. לכן, יש צורך למצוא דרכים יעילות לטיפול בדיכאון ללא כל השפעות שליליות על הגוף. .

כדי לעשות זאת, יש צורך בתזונה נכונה. תזונה שגורמת לאנשים להרגיש טוב ואנרגטיים תעזור להם להתמודד עם דיכאון ללא השפעות שליליות. כדי להפוך את המזון למזין יותר, אתה צריך לפעול לפי אותם עקרונות שנוקטים בעולם פיתוח הגוף: לאכול מזונות מלאים כמו פירות, ירקות וחלבונים. כדאי גם לשתות הרבה של מים, ולישון הרבה. תמיכה מיינסטרים חשובה מאוד גם כאשר מתמודדים עם דיכאון. אפשר להרגיש בעיות רגשיות גם כשאתה מרגיש טוב. הסיבה לכך היא שאנשים חווים רגשות שליליים בדרכים שונות משלנו. אחת הדרכים להתגבר עליה היא לקבל עזרה מאחרים: בני משפחה, חברים, יועצים ופסיכיאטרים יכולים כולם עֶזרָה. כשאתה מתקשר לפסיכיאטר, הוא יגיד לך מה קורה ויתן לך עצות.

תה נגד דיכאון

תה נוגד דיכאון הוא תה המשמש לטיפול בדיכאון. זה היה בשימוש במשך מאות שנים והוא שימש בצורות שונות. הצורה הנפוצה ביותר של תה נוגד דיכאון היא התה הירוק, שניתן למצוא ברוב בתי הקפה ובתי הקפה ברחבי העולם. תה ירוק (Lingzhi) הוא תה מסורתי המשמש לטיפול בדיכאון וחרדה. זה היה אחד התה הירוק הפופולריים ביותר בסין במשך שנים רבות. את העלים מיובשים כמעט תמיד ואז נדחסים לעוגות לפני שהם נמכרים לצרכנים.

תרופות טבעיות לחרדה

רובנו חרדים. חרדה היא רגש אנושי טבעי שאנו חשים כאשר אנו בלחץ. זו לא רק תחושה לא נעימה, זו יכולה להיות בעיה רצינית מאוד עבור אנשים מסוימים.

מחקר שנערך לאחרונה מראה שאפילו האנשים המנוסים ביותר חווים חרדה לפחות פעם אחת בחייהם. המחקר נערך על יותר מ-5,000 אנשים מעל גיל 50 שהתבקשו לתאר את תחושות החרדה שלהם בשבוע האחרון. הם גם ענו על שאלות כיצד התמודדו עם זה והאם פנו לעזרה מקצועית עבורו בשנה האחרונה. נמצא ששליש מהם חשו שיש להם בעיה נפשית (שנקראת לחץ). הם גם גילו שהם לא פנו לעזרה מרופאים או פסיכולוגים כי הם חשבו שזה יקר מדי וגוזל זמן הבעיה היא שלא תמיד אנחנו יודעים איך להימנע מחרדה. ניסיון להימנע מחרדה עשוי להיות די קשה וגם עלול לא לעבוד טוב במיוחד. הפרעות חרדה יכולות להימשך שנים ואנשים רבים מעולם לא פגשו אפילו רופא שיכול לעזור להם. כפי שאתה יכול לדמיין, כל זה נשמע די נורא! אבל, מסתבר שיש פתרון פשוט

וזה מאוד משתלם. אתה רק צריך ליישם את הפתרון הפשוט המכונה מדיטציית מיינדפולנס! ואם זה נשמע קצת פשוט מדי, אל דאגה: זה מתחיל בקורס מדיטציה!

מדיטציית מיינדפולנס היא פתרון מוכח לחרדות ולכל מיני מתחים. עבור דלקות פרקים, אסטמה ומחלות דומות זה מועיל לטיפול בכאב, הפחתת דלקות ו ניהול טוב יותר של מחלות. מדיטציית מיינדפולנס היא צורה של תרגילי ישיבה ונשימה שקל מאוד ללמוד. אתה מתיישב ועוצם עיניים או פשוט יושב על כיסא כשגבך נתמך על ידי מישהו. אתה מתעלם מהעולם החיצון ומתמקד אך ורק בנשימה שלך, מה שאתה תעשה במשך דקה אחת או יותר בכל פעם עד שתרגיש רגוע לחלוטין. אכפת ומתח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן