דף הבית » מידע מקצועי » כל מה שאתה צריך לדעת על תרופות טבעיות לעצירות

כל מה שאתה צריך לדעת על תרופות טבעיות לעצירות

תרופות טבעיות נגד עצירות

תרופה טבעית לעצירות היא סיבים, אשר ניתן למצוא במזונות רבים כגון פירות וירקות. . שתיית מים מספקת גם תעזור ליצור צואה. אתה לא אמור להרגיש צורך להשתמש בחומרים משלשלים, שיכולים להיות השפעות שליליות על המעי הגס שלך. מסיבה זו, עליך להשתמש בהם רק כאשר יש צורך מוחלט. אם אתה שם לב שיש לך הרבה גזים במעיים, אז חשוב לא לאכול יותר מדי עמילנים או מזונות אחרים שגורמים לגזים. יש אנשים שסובלים מעצירות כי אין להם מספיק סיבים בתזונה. אם זה המקרה, אז אכילת מזונות המכילים סיבים תעזור למנוע את בעיות העצירות שלך. זו הסיבה שחשוב שתאכלו מזונות עשירים בסיבים בלתי מסיסים וסוגי מזון דלי סיבים אחרים שקל לעיכול ועוזרים בפינוי .

עצירות יכולה להיגרם גם מהרגלי שירותים לקויים. זו הסיבה שחשוב לשנות את יציאותיך כשלא מתחשק לך לעשות זאת. כמערכת סילוק הפסולת הטבעית של הגוף, המעי הגס שלך יעבור במסלול שונה ממה שהיית מדמיין לו היית מסתובב בעיר.

תשחרור עצירות מיידי

ישנן מספר תרופות ביתיות לעצירות, כגון אמבטיה חמה, שתיית מים מרובה ואכילת מזונות עשירים בסיבים.

משלשל טבעי

משלשל טבעי הוא חומר שניתן להשתמש בו לטיפול בעצירות. הוא מכיל חומר שיגרום לגוף לשחרר מים וצואה למעי הגס, אשר לאחר מכן מתפרק ועובר דרך מערכת העיכול. . משלשלים טבעיים עשויים בדרך כלל מצמחים או מרכיבים טבעיים אחרים. הם בדרך כלל נמוכים בנפח ובעלי pH נמוך מאוד. כמה משלשלים טבעיים עשויים להיות גם כמה יתרונות בריאותיים כגון הגדלת צריכת המים, הגדלת מספר היציאות ביום והקלה על תסמיני שלשול.

שלשול תרופות סבתא

כולנו יודעים ששלשול הוא מחלה שכיחה. ניתן לטפל בה בעזרת תרופות מסורתיות כמו גללי פרות, מיץ פירות ותה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן