דף הבית » מידע מקצועי » כל מה שאתה צריך לדעת על תרופות טבעיות בערמונית

כל מה שאתה צריך לדעת על תרופות טבעיות בערמונית

ערמונית תרופות טבעיות

ידוע שסרטן הערמונית היא מחלה נפוצה. הטיפול הנפוץ ביותר עבורו הוא ניתוח, אך ניתן לטפל בו גם בתרופות טבעיות, כולל עשבי תיבול.

כמה מהתרופות הטבעיות הנפוצות ביותר לסרטן הערמונית הן כורכום ופפאיה. שני הפירות הללו הוכחו כמסייעים בשיפור הסימפטומים של סרטן הערמונית. טיפולים טבעיים אחרים כוללים צמחי מרפא, פרוביוטיקה ופעילות גופנית או מתיחות. אתה יכול גם להשתמש בנוגדי חמצון כמו ויטמין C ובטא קרוטן, כמו גם מזונות כמו גזר, עגבניות, תפוחי אדמה, בצל ושום כדי לעזור להילחם במחלה.

1) פפאיה: פפאיה עשירה בסיבים אשר עוזרים למעיים להעביר אוכל טוב יותר. זו אחת הסיבות לכך שפפאיה עוזרת לעיכול ומגבירה את כמות המרה בגוף.

2) כורכום: כורכום או כורכומין, שהוא קרוטנואיד, הידוע גם כפיגמנט צהוב, נותן לגופנו תגובה חיסונית לתאים סרטניים. זה מועיל מאוד לסרטן הערמונית מכיוון שהוא חוסם את הצמיחה והרבייה של תאים סרטניים כמו סרטן הערמונית.

3) ויטמין C: מחקר אחד הראה כי ויטמין C מפחית את רמות הגידול ב-50%. זה גם עוזר לרפא פצעים ולמנוע זיהומים חדשים.

4) ויטמין B6: ויטמין זה חשוב לזרימת דם תקינה ולתפקוד עצבי טוב.

5) בטא קרוטן: בטא קרוטן הוא נוגד חמצון חזק מאוד אשר עוזר לגוף לשרוף שומנים ולהוריד דלקות. זה גם מגביר את העמידות שלנו לתאים סרטניים.

6) ויטמין E: כמות ויטמין E שאנו מקבלים במערכת שלנו תלויה בכמות האור שאנו סופגים, כמו גם באיזה מזונות אנו אוכלים ויטמין E חשוב לראייה, לבריאות הלב ולתפקוד המוח שלנו.

7) כרום: מינרל זה בטוח לחלוטין בכמויות גדולות שכן הוא עוזר לתקן DNA ומחזק את מערכת העצבים שלנו. זה גם עוזר להוריד את לחץ הדם.

8) סלניום: ויטמין זה חיוני להטמעה נכונה של רכיבי תזונה, בריאות הלב ובריאות העיניים.

9) אבץ: אבץ הוכח כבעל תכונות מדהימות רבות כמו היכולת לשפר את תפקוד הריאות ולהפחית את ייצור הריר, מה שגורם לבהיר יותר נשימה ואיכות שינה טובה יותר.

10) B12: B12 הוכח כיעיל בטיפול באסתמה, תוסף זה עוזר להגביר את המערכת החיסונית וכן לשפר את מצב הרוח ואת הבהירות הנפשית. אכילת מזונות עשירים באבץ יכולה גם לעזור לך לבנות את צריכת המינרלים שלך. לדוגמה, נסה לכלול לחמים ודגנים, אגוזים, עלים עלים כהים כמו תרד, מנגולד או סלק, נתחי אבוקדו או קוביות (טרי זה הכי טוב), ביצים ועוף עם העור הפריך והיפה הזה.

פרוסטטה

ישנן מספר סיבות שאולי תרצו לעשות בדיקת ערמונית. אלו כוללים:

1) לגלות סרטן הערמונית, שהוא מצב בריאותי חמור המשפיע על אחד מכל 1,000 גברים.

2) כדי לקבוע אם יש לך ערמונית מוגדלת. ניתן לעשות זאת באמצעות אולטרסאונד הפין, שהוא כלי הדמיה לאיתור סרטן הערמונית בפין.

3) כדי לברר אם יש לך בעיות זיקפה (ED). ניתן לעשות זאת באמצעות שאלון זיקפה (EDQ), המודד את תגובת הזקפה לגירויים שונים ומשמש לאבחון ED.

4) כדי לקבוע את הסיכון שלך לפתח סרטן הערמונית לאורך זמן. ניתן לעשות זאת על ידי מדידת כמות הטסטוסטרון בדם והשוואה לרמות נורמליות לפני ואחרי התחלת נטילת תרופות אנטי-סרטניות, כגון טמוקסיפן או דוצטקסל.

הערמונית היא בלוטה המקיפה את הערמונית. זה ידוע גם בתור מערכת הרבייה הגברית.

בלוטת הערמונית מתחברת לשלפוחית השתן ולשופכה (הצינור המוביל שתן משלפוחית השתן אל החלק החיצוני של הגוף). זה עוזר לשלוט על שפיכה, מתן שתן ועשיית צרכים. הערמונית ממלאת גם תפקיד חיוני בהנאה מינית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן