דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא: פיתרון בלתי צפוי לפטריות הציפורניים שלך!

הסעדים של סבתא: פיתרון בלתי צפוי לפטריות הציפורניים שלך!

מה זה פטריית ציפורניים?

פטריית ציפורניים היא זיהום פטרייתי של ציפורן הציפורן הנגרמת על ידי סוגים מסוימים של פטריות.מצב זה יכול לגרום לציפורניים להיות עבות, לא צבעוניות ושבירות, ואף יכול להוביל לכאב ואי נוחות.חשוב לקבל אבחנה וטיפול מוקדם בפטריית ציפורניים, כך שהזיהום לא יתפשט לציפורניים אחרות ויגרום נזק נוסף.

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים

הסעדים של סבתא לטיפול בפטריות ציפורניים קיימות כבר מאות שנים ויכולות להיות יעילות מאוד בסיוע להילחם במצב זה.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שסבתא נהגה לטפל בפטריית טורנייל:

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי -חיטוי טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית ומורחים את התערובת על ציפורן הציפורן הפגוע פעמיים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לפטריית ציפורניים בגלל תכונותיו נגד פטריות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים והספגו את כפות הרגליים בתמיסה למשך 20 דקות.חזור על תהליך זה כל יום למשך שבועיים לפחות.

שום

שום הוא תרופה יעילה נוספת לפטריית ציפורניים בגלל תכונותיו האנטי -פטריוניות והאנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים עם קצת שמן זית.מרחו את התערובת על ציפורן הציפורן הפגועה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את הדלקת והגירוד הנגרם כתוצאה מפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף סודה לשתייה עם שתי כפות מים חמים והמרחו את העיסה על ציפורן הציפורן המושפעת.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות.

חומץ ומלח

חומץ ומלח יכולים לעזור להרוג את הפטרייה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף מלח עם כוס חומץ לבן והספגו את כפות הרגליים בתמיסה למשך 30 דקות.חזור על תהליך זה כל יום למשך שבועיים לפחות.

טיפ ייחודי:

חשוב לשמור על ציפורני ציפורניים יבש ונקי בכל עת על מנת למנוע התפשטות של פטריית ציפורניים.הקפידו ללבוש גרביים העשויים מחומרים נושמים כמו כותנה וצמר, ולשנות אותם לעתים קרובות.לאחר המקלחת, יבש את כפות הרגליים ביסודיות, במיוחד בין אצבעות הרגליים.

מסקנה

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים הם דרך נהדרת לטפל במצב זה באופן טבעי ואפקטיבי.אמנם סעדים אלה עשויים לקחת זמן לעבוד, אך הם יכולים להיות יעילים מאוד בטיפול בפטריות ציפורניים ולמנוע התפשטותה.זכור להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שאתה לוקח.

רוב האנשים שמעו על סיפורי הנשים הזקנות על פטריית ציפורניים, אך האם יש להם אמת?למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות ציפורניים.להלן חמש מהשיטות הפופולריות ביותר:

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור שונים, כולל פטריית ציפורניים.בדרך כלל הוא מיושם ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.שמן עץ התה יכול להיות מדולל גם עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית, ולהחיל על האזור הנגוע.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.בדרך כלל הוא מדולל במים ומוחל ישירות על האזור המושפע.חומץ תפוחים יכול לשמש גם בספיגת רגל כדי לסייע בטיפול בפטרייה.

3.שום

לשום תכונות טבעיות טבעיות וניתן להשתמש בהן לטיפול בפטריות ציפורניים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע, או שניתן לקצוץ אותו ולהוות במים כדי ליצור תה שום.לאחר מכן תה זה יכול לשמש ככף רגל כדי לעזור לטפל בפטריית ציפורניים.

4.אורגנו אויl

שמן אורגנו הוא עוד נוגד פטרייה טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.בדרך כלל הוא מיושם ישירות על האזור הפגוע או מדולל בשמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית, ומופעל על האזור הנגוע.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בה לטיפול בפטריות ציפורניים.בדרך כלל הוא מעורבב במים ליצירת משחה ואז מיושם ישירות על האזור המושפע.ניתן להשתמש בסודה לשתייה גם בספוג רגל כדי לעזור בטיפול בפטרייה.

מסקנה

פטריית ציפורניים יכולה להיות מצב קשה לטיפול, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור.שמן עץ התה, חומץ תפוחים, שום, שמן אורגנו וסודה לשתייה הם כולם נוגדי פטריות טבעיים שניתן להשתמש בהם לטיפול בפטריות ציפורניים.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם וכי תמיד עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתנסה טיפול חדש כלשהו.

שאלות נפוצות

  • ש: מהי הדרך הטובה ביותר להתייחס לפטריית ציפורניים?
  • א: הדרך הטובה ביותר לטפל בפטריית ציפורניים היא להתייעץ עם רופא ולעקוב אחר עצתם.ניתן להשתמש בתרופות טבעיות כמו שמן עץ התה, חומץ תפוחים, שום, שמן אורגנו וסודה לשתייה כדי לסייע בטיפול בפטרייה.

פטריית ציפורניים יכולה להיות מצב קשה לטיפול, אך עם הסעדים הנכונים וקצת סבלנות, ניתן להיפטר מהפטרייה לתמיד.הסעדים של סבתא אולי לא תמיד עובדים, אך עם שילוב של רפואה מודרנית וטיפולים טבעיים, ניתן להיפטר מהפטרייה ולהחזיר ציפורניים בריאות. Onychomycosis , או פטריית ציפורניים, הוא מצב שכיח שניתן לטפל בו בתרופות טבעיות, אך הואהכי טוב להתייעץ עם רופא לפני שתנסה טיפולים חדשים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן