דף הבית » כללי » טיפול טבעי להמסת שומן: תרופות סבתא להורדת נפיחות בבטן 

טיפול טבעי להמסת שומן: תרופות סבתא להורדת נפיחות בבטן 

ההתקדמות הטכנולוגית מצד אחד והעלייה ברמת החיים מצד שני, הביאו לכת שאנשים רבים, גברים ונשים כאחד, מקדישים תשומת לב רבה למראה החיצוני. שתי תופעות שרבים מתייחסים אליהן ברצינות יתרה הן נפיחות בבטן מצד אחד, וכן הצטברות של שומנים שפוגעים במראה הפרופורציונלי של הגוף ובאסתטיקה באופן כללי. בשורות להלן נציג בפני הקוראים כמה שיטות המסת שומן מצד אחד ולמניעה או הורדה של הנפיחות בבטן מצד שני.

המסת שומן – תרופות הסבתא הטובות ביותר

באופן כללי, ככל שהתזונה לקויה יותר ואורח החיים פחות פעיל, עלול השומן בגוף להצטבר בצורה בלתי מבוקרת. לפיכך באופן טבעי, הגברת הפעילות הגופנים עשויה להוות טיפול ראשוני ויעיל ביותר כנגד הצטברות שומן. עם זאת, יש כאלה שפעילות גופנית לא מספיקה אצלם והם חייבים לטפל בשומן בדרכים נוספות. להלן כמה מהן:

  • תזונה בריאה: תזונה בריאה היא תזונה שבה כמות השומנים שנצרכת היא מזערית. מצד אחד, חשוב לצרוך שומנים. מצד שני, אסור להגזים. פנייה לדיאטנית עשויה בהחלט לסייע ולהגביר את היכולת של הגוף להתמודד עם שומנים.
  • פעילות גופנית: כבר נאמר לעיל שפעילות גופנית קבועה ונכונה בהחלט עוזרת. עם זאת, הפעילות לא חייבת להיות אינטנסיבית. מספיקה הליכה מהירה של מספר קילוגרמים ביום על מנת לעשות פלאים בגוף. המסת שומן מלאה או חלקית בהחלט אפשרית באמצעות פעילות גופנית סדירה.
  • צריכת מוצרים טבעיים: מעבר לתזונה בריאה, כדאי לצרוך מוצרים טבעיים כגון תה ירוק או תמציות צמחיות שונות. כיום ניתן למצוא תמציות מוכנות ובטעם שעשוי להיות אפילו טעים למדיי.

הורדת נפיחות בבטן

כל הפעולות לעיל עשויות לאפשר המסת שומן יעילה בגוף, ואיתה גם הורדה מסוימת של הנפיחות בבטן. עם זאת, חשוב לזהות את מקור הנפיחות כדי לטפל בה ביעילות. נכון להיום יש תרופות טבעיות שהיעילות הרפואית שלהן מוכרת וידועה . עם התכשירים הטבעיים כאמור ניתן למנות זרעי שומר, שיכולים להפחית את הפעילות ואת הצטברות הגזים בבטן. גם צמח הג’ינג’ר יכול לסייע, בין אם צורכים אותו כשלעצמו ובין אם כתוספת לתה, או בדרכים אחרות. שתייה של תה קמומיל (בבונג) יכולה לסייע, בין אם בשיפור ההרגשה ובין אם בטיפול בבעיית הגזים באופן כללי. גם תמציות מבוססות מנטה או תמציות צמחיות דומות יכולות לסייע בנושא זה. ככלל, כל חומר שמפחית את הצטברות הגזים בבטן מפחית, באופן טבעי, את הנפיחות. עם זאת, חשוב להדגיש שאין שום תרופת פלא שתפחית את הנפיחות בבת אחת ולאורך זמן.

ככלל, הטיפול הנכון ביותר הן להמסת שומנים והן לנפיחות בבטן ושאר בעיות פיזיולוגיות, טמון בראש וראשונה בהחלטה לשנות את הרגלי החיים. התנהלות נינוחה יותר, תזונה בריאה והפחתה של משקאות ומאכלים עתירי סוכר וגזים, יביאו עם הזמן לתוצאה הרצויה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן