דף הבית » כללי » תרופות סבתא לכאבי שיניים: 3 דרכים להקלת כאבים

תרופות סבתא לכאבי שיניים: 3 דרכים להקלת כאבים

בעידן המודרני, כאבי שיניים הפכו לנפוצים ביותר. גם מי ששומר על בריאות השיניים ומטפל בהן באופן קבוע, עשוי למצוא את עצמו לילה אחד עם כאבים שקשה להתגבר עליהם. ביקור אצל רופא השיניים בהרצליה עשוי לפתור את הבעיה. עם זאת לפעמים הביקור מתעכב, ואז כל מה שנשאר הוא האפשרות לצרוך תרופות סבתא לכאבי שיניים. בשורות להלן נציג לקוראים 3 דרכים לטפל בכאבי השיניים, שאחת מהן מוכחת ויעילה במיוחד.

מיץ לימון – פשוט, קל ויעיל

כשמדברים על תרופות סבתא לכאבי שיניים אי אפשר להחמיץ את מיץ הלימון. הלימון כשלעצמו הוא פרי עוצמתי, שהמיץ שלו עשוי לשמש למספר מטרות ולא רק לבישול. כשהחניכיים או השיניים כואבות, הדבר הטוב ביותר הוא לשטוף את הפה באמצעות מיץ לימון לא מדולל. חשוב שהמיץ יהיה טרי, וחשוב עוד יותר שיהיה בטמפרטורת החדר. אפשר לשטוף באמצעותו את האזור הכואב, ואפשר למרוח אותו באמצעות היד על האזור הבעייתי. בשני המקרים הטיפול עשוי להשיג תוצאה לא רעה, אם כי לטווח זמן קצר יחסית של עד כמה שעות.

תה צמחים בטמפרטורת החדר

כשכואבות השיניים, כל משקה או מזון קר מדיי או חם מדיי, עלול להעצים את הכאבים. ואולם שטיפת הפה וגם שתייה של תה קמומיל או תה מרווה בטמפרטורת החדר יכולות להשיג את המטרה. ויש גם בונוס לא צפוי – סוגי התה הללו עשויים להפחית מעט את הדופק ואת לחץ הדם, ואיתם להוריד את עוצמת הכאב. באופן עקרוני, בלי קשר לשיניים, מדובר בסוגים של תה שהיעילות והתועלת הבריאותית בצידם מוכחת כבר מזה כמה עשורים.

סודה לשתייה ואיך משתמשים בה

סודה לשתייה הוא אחת הנוסחאות הפלאיות. אמנם לא מדובר ממש בתרופה טבעית , אבל מדובר בהחלט במשהו שעשוי לעזור בהרבה מקרים. היא מנקה, מחטאת ומסייעת אגב כך בהפחתה של כאבי השיניים. אם אין כל דרך אחרת או כל תרופה אחרת, סודה לשתייה עשויה להעניק תשובה מסוימת לכאב.

תרופות סבתא לכאבי שיניים – הציפורן כסם הרגעה אולטימטיבי

כשמדברים על תרופות סבתא לכאבי שיניים אי אפשר שלא להזכיר את הציפורן. רבות נכתב על התבלין הפלאי הזה, שרבים מכירים אותו בעיקר כתבלין שהטעם שלו דומיננטי, והוא משפיע על סוגי מזון שונים וכן על דברי מאפה. אבל רבים אינם יודעים שהן בצורתו הטבעית והן בצורה המרוכזת שלו, מדובר במשכך כאבים ממדרגה ראשונה. מריחה של אבקת ציפורן על האזור הכואב, פועלת בדיוק כמו שמאלחש של רופא השיניים עובד. למעשה, מכל האמצעים שהוזכרו לעיל, הציפורן השלם או הטחון הוא המנצח הברור. מריחה נכונה של ציפורן על האזור הכואב אכן משככך כאבים וזמן ארוך יחסית.

בשורות לעיל הבאנו רק כמה דוגמאות למשככי כאבים טבעיים. מאליו מובן שאפשר להשתמש במקביל גם במשככים תרופתיים.  מה שיפה בתרופות הסבתא הוא שאפשר להשתמש בהם בנפרד או בנוסף לתרופות אחרות, לרוב ללא צורך בהתייעצות עם רופא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן