דף הבית » מדריך לרפואה טבעית » תרופות הריכוז הטבעיות הטובות ביותר

תרופות הריכוז הטבעיות הטובות ביותר

תרופות לריכוז טבעיות

תרופות ביתיות להתרכז הן הדרך הפופולרית ביותר להתרכז והן קלות ללמידה ולהשתמש בהן. כאן אנו נותנים לך כמה דוגמאות לתרופות ביתיות לריכוז:

• תה: אם אתה רוצה להתרכז, שתה תה. שתיית תה תעזור לריכוז. רק תוודא שאתה שותה תה שחור ולא ירוק או לבן.

• יין לבן: זהו יין קל שלמעשה עובד די טוב עבור הרבה אנשים, והסיבה לכך שזו שיטה כה פופולרית היא כי היא זולה! רק לערבב זוג של כפות יין לבן עם כוס מים חמים, ותלול למשך 5 דקות. שמור את הספל בקרבתך כל הזמן והשתמש בו כדי לעזור לך להתרכז במקלחת; זה עובד טוב מאוד.

• אטריות: אם זמנך מוגבל ואין לך מה לעשות מלבד לשבת שם ולבהות במבט אטום בחלל, נסה לאכול כמה אטריות. זה יהיה לעזור לך להתמקד טוב יותר.

• תה מיובש: אם זה יותר מדי טרחה או שאין לך זמן, פשוט הכינו שקית תה עם תה עלים רופפים והכניסו אותה לחדר. ואז מאוחר יותר, השאר את התיק ליד השולחן שלך והתרכז בעבודה כלשהי!

• מיץ לימון או תפוזים: אפשר להשתמש גם במיץ לימון, תפוז או ג’ינג’ר. פשוט הוסיפו מעט מים ותבלו למשך 5 דקות. זה יעזור לך להתמקד טוב יותר!

ילד היפראקטיבי טיפול טבעי

הטיפול הטבעי לילד היפראקטיבי הוא טיפול שפותח על ידי המכון המלכותי לבריאות הילד והאוניברסיטה הקולג’ בלונדון. זה מבוסס על הרעיון שלילדים היפראקטיביים יש סיכון מוגבר לפתח אוטיזם. ומצבים אחרים כגון ADHD. הטיפול כולל סדרה של מפגשי פסיכותרפיה, הנמשכים לרוב שלושה חודשים, במהלכם מלמדים את הילד ההיפראקטיבי כיצד לא להתנהג במצבים מסוימים. הרעיון מאחורי זה הוא שאם ילד ילמד להימנע מלהעליב וכך ימנע מתגובתיות יתר אז סביר להניח שהוא יגרום לבעיות בבגרות וכתוצאה מכך, להיות מאובחן עם אוטיזם. אחת הסיבות השכיחות לפיקוח על ידי מורים או אנשי מקצוע אחרים היא אי השגת ראייה מדויקת על התנהגות הילד והבנתו את סביבתו. מורה עשוי לרצות לראות אם ישנם סימני אזהרה המצביעים על תגובתיות יתר כגון התפרעות, ריצה ללא כיוון או נסערות.

אומגה 3 קשב וריכוז

תשומת לב היא מצרך נדיר. אם אתה רוצה לקבל יותר מזה, אתה צריך לשים לב יותר. תוספי אומגה 3 ידועים בהשפעותיהם החיוביות על קשב וריכוז. הם חיוניים לבריאות המוח ולביצועים שלנו.

הפרעות קשב וריכוז במבוגרים

ידוע היטב כי הפרעת קשב וריכוז יכולה להיות מצב קשה מאוד לטיפול. זוהי גם בעיה נפוצה במקום העבודה שבו אנשים נמצאים בלחץ וצריכים לעבוד קשה.

הבעיה העיקרית היא שהם מתקשים לשים לב ולהתרכז במשימה. המשמעות היא שהם צריכים יותר זמן ומאמץ כדי להשלים משימה שהוקצתה.

הסיבה העיקרית לכך היא שיש להם ביקוש גבוה מאוד לתשומת לב, במיוחד כשמדובר במשימות הכרוכות ברעיונות מורכבים. הם זקוקים ליותר זמן ומאמץ כדי לעבד מידע, במיוחד אם המשימה דורשת מהם לשים לב לפרקי זמן ארוכים.

זה גורם להם להיות מועדים יותר להסחות דעת והפרעות, מה שגם מעכב את התקדמות העבודה שלהם מכיוון שהם לא יכולים להתמקד במשימות שעל הפרק בגלל הדרישות מאנשים אחרים או דברים סביבם.

תרופה חדשה לקשב וריכוז

קשב וריכוז הם שני גורמים חשובים המשפיעים על הדרך שבה אנשים עושים עסקים, על הפרודוקטיביות שלהם ועל בריאותם.

תרופה חדשה לקשב וריכוז התגלתה. זה נקרא “AIMU” – Attention Inducing Modulated Unconstrained Stimulation of the Intrinsic Motivation to Work. זה עובד על ידי גירוי המוטיבציה הפנימית לעבוד אצל אנשים שכבר יש להם מוטיבציה לעבוד. . צוות המחקר מצא כי AIMU היא אסטרטגיה לא פולשנית, בטוחה ויעילה לשיפור הקשב והריכוז אצל אנשים בעלי מוטיבציה גבוהה לעבוד. האסטרטגיה החדשה מבוססת על הידע של מערכת התגמול של המוח “דופמין”.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן