דף הבית » מדריך לרפואה טבעית » תרופות הרגעה טבעיות יעילות לכלבים

תרופות הרגעה טבעיות יעילות לכלבים

תרופות הרגעה טבעיות לכלבים

כלבים הם החבר הכי טוב של האדם. הם בני לוויה נאמנים ואוהבים. עם זאת, הם יכולים גם להיות מאוד הרסניים ואגרסיביים אם משאירים אותם לנפשם. לכן, חשוב לספק להם חומר הרגעה טבעי אשר לא רק ירגיע אותם אלא גם ימנע מהם לפגוע בכלבים ובאנשים אחרים.

לכלבים יש חוש ריח חזק מאוד ואם אתם רוצים שהכלב שלכם ישאר רגוע ונינוח בזמן שאתם יוצאים לטיול, אל תחפשו רחוק יותר מתרופות ההרגעה הטבעיות הבאות:

שמן וטיבר אם אתה מחפש אפשרות טבעית יותר, אתה יכול להשתמש בשמן Vetiver בנוסף לתרופות ההרגעה הרגילות שלך. Vetiver הוא סוג של שמן אתרי שהיה בשימוש ועדיין נמצא בשימוש על ידי אנשים רבים מכיוון שהוא נחשב מאוד מועיל. עבור כלבים, שמן הווטיבר יכול לעזור להפחית עצבנות וחרדה. הוטרינר שמן איבר יכול לעזור להפחית את שרירי הלסת והלשון של הכלב. שמן וטיבר ידוע כבעל אחד ההשפעות החזקות ביותר על כלבים, וזו הסיבה שהוא משמש לעתים קרובות גם כתרופה לחרדה ודיכאון אצל כלבים. אתה יכול להשתמש בשמן וטיבר בשגרת הטיפוח הרגילה של הכלב שלך או כשאתה שוטף את הפרווה שלו על ידי שימוש בשמן וטיבר שַׁמפּוֹ. שמן וטיבר הוא חלופה טובה לתרופות הרגעה רגילות שתוכלו לקנות בחנות החיות המקומית שלכם. חומר ההרגעה החזק ביותר בשימוש בשמן וטיבר ידוע כשמן לבנדר והוא אחד מחומרי ההרגעה הטבעיים היעילים ביותר לכלבים. Animal Essentials משתמשת בשמנים אתריים וטיבר או לבנדר במוצרי הטיפוח שלהם והם גם שימושיים מאוד במוצרי טיפוח לכלבים. בעת שימוש בשמן וטיבר, חשוב מאוד להשתמש בכמות קטנה ולא להגזים בכך, מכיוון שזו הסיבה לכך שלכלב שלך עשויה להיות תגובה שלילית לשמן אתרי וטיבר.

איך להרגיע כלב בחרדה

אתה יודע שהכלב שלך חרד ואתה רוצה להרגיע אותו. ניסיתם הכל – הפינוקים, הפינוקים, הפינוקים וכן הלאה. אבל נראה ששום דבר לא עובד. הדרך הטובה ביותר להרגיע כלב חרדתי הנה כמה דברים שאתה יכול לנסות:

1. לחץ על האף שלך או השתמש בקול שלך

2. ללטף את הכלב

3. תן צליל שריקה

4. נסה להפעיל לו פעילות חבטות

5. שחקו איתו ותנו לו למצוא דברים

6. תן לו לרדוף אחריך, לזרוק פריסבי או פשוט תהנה איתו

7. שים לו משהו אחר בעיניים או בפה

8. תגרום לו לעשות טריק ספציפי שאתה רוצה שיעשה

9. תבקש ממנו לשבת על הברכיים שלך

10. שים כמה כריות כדי לנסות ולסדר מיטה לכלב הכל עניין של סבלנות, הבנת ההבדלים בין חרדה ופחד, ולדעת מתי אתה צריך להתערב יותר מאשר אתה צריך להתעלם. יש לנו כאן הרבה כלבים, ולא תמיד יש לנו זמן לשים לב לכולם בבת אחת.

תפריט טבעי לכלב

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כאשר אתה רוצה להאכיל כלב הוא להבין איזה סוג מזון הוא אוהב. אתה יכול להשתמש בידע זה כדי ליצור תפריט שימשוך את הכלב. . לדוגמה, אם הכלב שלך אוהב לעשות קקי באמצע היום, מזון רטוב הוא מזון שאתה יכול להאכיל בארוחת הבוקר. אם הכלב שלך אוהב לאכול בלוח זמנים קבוע, אז אוכל טוב יהיה משהו כמו מזון משומר לכלבים. אתה יכול גם להציע אכילה יבשה ופינוקי כלבים תוצרת בית. אם זה משהו שהוא נהנה בו , אז אתה לא צריך להוציא הרבה כסף על מזון ופינוקים עתירי קלוריות. זה קל יותר לעשות כאשר אתה יודע איזה סוג של מזון לכלבים חיית המחמד שלך אוהב. חלק מרכזי ביצירת תפריט עבור הכלב שלך הוא לדעת כמה ואיזה סוג מזון הוא אוכל. אתה צריך להאכיל אותו בלי לתת לו יותר מדי או פחות מדי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן