דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות לטרשת נפוצה: המדריך המלא

תרופות טבעיות לטרשת נפוצה: המדריך המלא

טרשת נפוצה תרופות טבעיות

טרשת נפוצה תרופות טבעיות

טרשת נפוצה (MS) היא מחלה כרונית הפוגעת במערכת העצבים המרכזית. זוהי הפרעה נוירולוגית מתקדמת הגורמת לנזק למוח ולחוט השדרה ועלולה לגרום לנכות קבועה.

טרשת נפוצה (MS) היא הפרעה נוירולוגית כרונית ולעתים קרובות משביתה. זה משפיע על המוח, חוט השדרה ושאר חלקי הגוף.

המדיה החברתית סיפקה לנו פלטפורמה נוחה לחלוק את המחשבות והדעות שלנו. עם זאת, למרות היתרונות שלו, זה יכול להיות גם מקור לתסכול עבור אנשים עם טרשת נפוצה.

אל לנו לחשוב על תרופות ביתיות אלה כתחליף לרופאים שיכולים לרשום תרופות לטיפול בטרשת נפוצה. הם רק דרך נוספת לספק הקלה לסובלים ממחלה זו.

טרשת נפוצה תסמינים

טרשת נפוצה היא מחלה נוירולוגית כרונית ומתקדמת הפוגעת במערכת העצבים המרכזית. התסמינים של טרשת נפוצה מגוונים וכוללים עייפות, חולשת שרירים, אובדן שיווי משקל ובעיות ראייה. . ישנם תסמינים נוספים של מחלה זו הכוללים כאבי ראש וכאב עצבים. טרשת נפוצה היא מחלה נוירודגנרטיבית המערבת את מעטפת המיאלין המקיפה את מערכת העצבים המרכזית (CNS). הוכח כי נדן זה נמצא במצב של דה-מיאלינציה מתקדמת, אשר בסופו של דבר אחראית לתסמינים שחווים המטופלים. מיאלין מגן נדן, המאפשר למוח ולעצבים לפעול כראוי. כמו כן, נצפה כי עם טרשת נפוצה, קיים זיהום חיידקי בסיסי במערכת העצבים המרכזית הנקרא MSD. החיידק הגורם ל-MSD שייך למשפחה הנקראת Immunomonadaceae וניתן למצוא אותו במספר מיני בעלי חיים כולל חזירים, בקר ובני אדם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן