דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב!כיצד הסעדים של סבתא יכולים לעזור לנקות ליחה בתינוקות

סבתא יודעת הכי טוב!כיצד הסעדים של סבתא יכולים לעזור לנקות ליחה בתינוקות

ליחה בתינוקות: הסעדים של סבתא

טיפול בתינוק עם ליחה יכולה להיות משימה מפחידה, במיוחד אם אתה הורה חדש.אם ראית אי פעם את התינוק שלך משתעל או צפצופים בגלל שכבה עבה של ליחה בחזה או בגרון, אתה יודע כמה זה מפחיד ומדאיג.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להקל על התסמינים ולהעניק הקלה לקטנה שלך.

ליחה היא הצטברות של ריר במערכת הנשימה, בדרך כלל הנגרמת כתוצאה מדלקת בדרכי הנשימה מזיהום נשימה עליון או אחר.חשוב לציין כי ליחה מסוימת היא תקינה והכרחית להגנה על דרכי הנשימה ועזרה לגרש גירויים.עם זאת, יותר מדי ממנו יכול לחסום את דרכי הנשימה, מה שמוביל לשיעול ותסמינים אחרים.

במאמר זה נדון בכמה מהתרופות שנבדקו בזמן שסבתא נהגה לעזור להקל על תסמיני הליחה אצל תינוקות.

מה גורם לליבה אצל תינוקות?

ישנם כמה גורמים פוטנציאליים לליחה אצל תינוקות, כולל הצטננות, אלרגיות, אסטמה ואפילו ריפלוקס.כדי לקבוע את הסיבה הבסיסית, חשוב לדבר עם רופא הילדים שלך.

הסעדים של סבתא לליבה אצל תינוקות

הסעדים של סבתא לליחה אצל תינוקות שימשו במשך דורות ועדיין יכולים להיות יעילים כיום.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך פשוטה ועם זאת יעילה לסייע בהפחתת העומס אצל תינוקות.כדי להשתמש בשיטה זו, מלאו קערה או מחבת במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס או לבנדר.הניחו את התינוק במצב נוח במרחק של מטרים ספורים מהקערה, והשתמשו במגבת כדי ליצור מבנה דמוי אוהל סביב הקערה והתינוק.הקיטור עוזר לשחרר ולדק את הריר, מה שמקל על הגירוש.

2.טיפות האף מלוחים

טיפות באף מלח הן דרך נהדרת לסייע בהפחתת הגודש אצל תינוקות.כדי להשתמש בשיטה זו, מלא טפטפת נקייה בתמיסה של כפית מלח אחת וכוס מים חמים.החדירו שתיים עד שלוש טיפות של תמיסת המלח לכל נחיריים, ובוודאי לשמור על ראשו של התינוק מוטה לאחור.זה עוזר לשחרר ולדק את הריר, מה שמקל על הגירוש.

3.דבש ולימון

דבש ולימון הם שתי תרופות ביתיות פופולריות לליחה.כדי להשתמש בשיטה זו, מערבבים כפית דבש אחת וכפית מיץ לימון בכוס מים חמים.תן את התערובת לתינוק לשתות כמה פעמים ביום.השילוב של דבש ולימון עוזר לצבוע את הגרון ולהפחית את השיעול.

4.סירופ שום

סירופ שום הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לליבה.כדי להשתמש בשיטה זו, מערבבים כפית אחת של משחת שום עם כף דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון.תן את התערובת לתינוק לשתות כמה פעמים ביום.שום מסייע בהפחתת הדלקת והריר הדק, מה שמקל על הגירוש.

5.חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה מסורתית לליחה.כדי להשתמש בשיטה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם.תן את התערובת לתינוק לשתות כמה פעמים ביום.הכורכום מסייע בהפחתת הדלקת והריר הדק, מה שמקל על הגירוש.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לפקח על מצבו של תינוקך ולחפש טיפול רפואי אם הסימפטומים מחמירים או מתמידים.בנוסף, ייתכן שיהיה מועיל להשתמש במכשיר אדים בחדר התינוק שלך כדי לעזור להפחית את העומס.

לסיכום, הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך יעילה לסייע בהפחתת ליחה אצל תינוקות.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא הילדים שלך לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם יתכן שהם לא מתאימים לכל תינוק.

הסעדים של סבתא לליחה אצל תינוקות הועברו מדור לדור ומשמשים במשך מאות שנים.תרופות אלה טבעיות, קלות ליישום וניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הסימפטומים שלליחה בתינוקות.להלן כמה תרופות נפוצות שהוכחו כיעילות בטיפול בפלגם אצל תינוקות.

1.הרם את ראש התינוק בזמן שינה

הרמת ראש התינוק בזמן שהוא ישן יכולה לעזור להפחית את הליחה אצל תינוקות.ניתן לעשות זאת על ידי הנחת כרית או טריז קצף מתחת למזרן או באמצעות כרית מיוחדת שנועדה לרומם את הראש.העלאת הראש עוזרת לתינוק לנשום ביתר קלות, מה שיכול להפחית את הליבה.

2.השתמש בטיפות מלח ובמזרק נורה

שימוש בטיפות מלח ומזרק נורה יכול לעזור לשחרר ולהסיר ליחה מאף התינוק.טיפות מלח הן פשוט מי מלח שניתן להשתמש בהם כדי לשחרר את הליחה ולעזור לפנות את אפם.לאחר מכן ניתן להשתמש במזרק נורה כדי יניקה של הריר.יש לעשות זאת רק עם מזרק נורה נקי וטיפות מלח.

3.לספק נוזלים ולחות נוספים

מתן נוזלים נוספים לתינוק, כמו מים או חלב אם, יכול לעזור לדלל את הפליגה ולהקל על הפינוי.מכשיר אדים מגניב לערפל יכול גם לעזור להפחית את הליחה.אין לעשות זאת בחדר עם רמת לחות גבוהה, מכיוון שזה יכול להחמיר את הבעיה.

4.השתמש בשפשוף אדים

שימוש בשפשוף אדים, כמו Vicks, יכול לעזור להפחית את הליחה אצל תינוקות.ניתן ליישם אותו על אזור החזה והצוואר של התינוק ויש לשפשף אותו בתנועה סיבובית למשך מספר דקות.זה יכול לעזור לשחרר את הליחה ויכול לעזור לתינוק לנשום קל יותר ולנקות את האף שלהם.

תרופות אחרות

בנוסף לתרופות המפורטות לעיל, ישנם כמה תרופות אחרות שיכולות לעזור להפחית את הליחה אצל תינוקות.תרופות אלה כוללות שימוש במכונת אדים בחדר התינוק, שימוש בשמנים אתרים ושימוש בשטיפת מלח.חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה רק כמתווכות וכי אין להשתמש בהן במקום טיפול רפואי נכון.

שאלות נפוצות

הם הסעדים של סבתא לליחה בתינוקות בטוחים?

הסעדים של סבתא לליחה אצל תינוקות הם בדרך כלל בטוחים כל עוד הם משמשים כמופנים.חשוב לדבר עם הרופא או ספק שירותי הבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים לתינוק שלך.

מסקנה

הסעדים של סבתא לליחה אצל תינוקות יכולים להיות דרך נהדרת להפחית את הסימפטומים של ליחה.תרופות אלה טבעיות, קלות ליישום, וניתן להשתמש בהן להפחתת תסמיני הליחה אצל תינוקות.חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה רק כמתווכות וכי אין להשתמש בהן במקום טיפול רפואי נכון. התרופות של סבתא יכולות להיות דרך נהדרת לעזור לתינוקך להרגיש טוב יותר ולהפחית את הסימפטומים של פלגה.

לסיכום, לסיכום, הסעדים של סבתא לליחה אצל תינוקות הם דרך בטוחה ויעילה להפחית את תסמיני הליחה.תרופות אלה טבעיות וקלות לשימוש, וניתן להשתמש בהן כדי להפחית את תסמיני הליחה אצל תינוקות.חשוב לזכור להשתמש בתרופות אלה כמתווכות ולשוחח עם הרופא או ספק שירותי הבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לעזור לתינוק שלך להרגיש טוב יותר ולהפחית את הסימפטומים של ליחה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן