דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות לשינה: טיפים חשובים ומקוריים

תרופות טבעיות לשינה: טיפים חשובים ומקוריים

תרופות טבעיות לשינה

בעיית השינה היא בעיה מרכזית עבור כולם. זה משפיע לא רק על העובדים אלא גם על משפחותיהם.

הצעד הראשון לפתרון הבעיה הוא להכיר בכך שזו לא רק שאלה של שינה מספקת. ישנם גורמים נוספים כמו מתח, חרדה ודיכאון שיכולים לגרום לאנשים להרגיש ישנוניים.

בעיות שינה נגרמות גם מתזונה לקויה, חוסר פעילות גופנית ועומסים כבדים. ניתן לשלוט בגורמים אלה בקלות באמצעות תרופות טבעיות כמו:

• שינה באמצעות אמבטיה חמה

• תרופות נוגדות דיכאון טבעיות

• נטילת TON של מים, לפחות 1 ליטר כל יום! ניתן לקחת רגיל או לערבב עם כל משקה אבקה. (סידן ציטראט או סידן פחמתי)

• שילוב עם מיץ תפוח ולימון. מערבבים אותו לאחר כשעתיים כאשר אתה מתעורר.

השלב הבא הוא להתארגן, לנתח את אורח החיים שלך ולראות מה אתה יכול לעשות כדי לשפר אותו. אתה צריך לנהל יומן של מה הבעיה – השינה, מצבי הרוח והרגלי העבודה שלך. רשום אילו פעילויות אתה עושה כל יום. לאחר מכן קבע אילו מהם גורמים לבעיות השינה שלך ותזמן אותן בהתאם. בסוף כל שבוע כתוב למטה מה שעשית וישנת. לאחר מכן שימו לב לתוצאות: כמה זמן הלכתם לישון, כמה עייפות הרגשתם ומה קרה במהלך הלילה. אתה יכול להשוות את התוצאות שלך עם אלה של אנשים אחרים בקבוצה שלך או ליצור תרשימים משלך.

טיפול טבעי בבעיות שינה

הדרך הטובה ביותר לשנת לילה טובה היא באמצעות תזונה נכונה ופעילות גופנית סדירה. אבל לפעמים, זה יכול להיות קשה לאנשים שלא רגילים לזה. יכול להיות שקשה להם לקום מהמיטה בבוקר כשהם מרגישים עייפים אבל רוצים להמשיך את היום שלהם. זה יכול להוביל אותם למצבים רבים ושונים שעלולים לגרום להם לבעיות מאוחר יותר כמו מתח, דיכאון או אפילו תאונות. טיפול טבעי בבעיות שינה הוא גם טיפול יעיל נגד בעיות אלו מכיוון שהוא עוזר לנו להירגע ולגרום לנו להרגיש טוב יותר בזמן שינה שקטה ללא כל סיוטים. ישנן תרופות טבעיות לשינה רבות בהן תוכל להשתמש כדי לישון טוב בלילה ולהפחית את רמות הלחץ שלך. אלו הם:

1) ויטמין B6, ויטמין זה הוא החשוב ביותר שיש לנו בגופנו מדי יום. זה עוזר לנו להרגיש טוב במהלך יום לחוץ בדיוק כמו ויטמין B12 המשמש לפיתוח תאי עצב שלנו . ויטמין B6 חשוב לייצור הסרוטונין, הכימיקל שעוזר לנו לישון. אנשים הסובלים מדיכאון עשויים להזדקק לוויטמין B6 כדי להישאר ערים, אבל הם יכולים לקבל אותם גם ממזונות כמו גזר, שזיפים מיובשים או שעועית. אם אתה מתקשה לישון (עייפות) או אפילו מרגיש אי שקט בלילה, עליך להתחיל ליטול טבליה אחת של B6 ביום, כל יום. אם אתה מרגיש חרדה, עצבני או חסר מנוחה בזמן השינה, אל תדאג כי מדובר בתסמינים נורמליים ושכיחים של דיכאון.

2) אתה צריך ויטמינים נוספים כמו ויטמין C, ויטמין E ו-B12 בתזונה שלך כדי לעזור לך להרגיש טוב יותר כאשר יש לך נדודי שינה.

3) פעילות גופנית מסייעת בהפגת מתחים על ידי פיתול השרירים והקלה על חרדה ומתח. אתה גם תרגיש פחות עייף ויותר ערני כשאתה מתאמן. טיפ בונוס: נסו לעקוב אחר שגרת הפעילות הגופנית שלכם לפחות פעמיים בשבוע. זה ישמור אותך בריא ותהיה בטוח שהקלוריות הנשרפות מועילות לבריאות שלך.

מלטונין

מלטונין, הורמון חשוב לגופנו, מיוצר בבלוטת האצטרובל ומווסת את מחזור השינה שלנו. הורמון זה חשוב לייצור מלטונין החיוני לשמירה על טמפרטורת גוף בריאה.

מלטונין הוא הורמון המיוצר על ידי בלוטת האצטרובל במוח. הוא שולט בקצב הצירקדי של הגוף שלנו, שאחראי על ויסות השינה והערות. הגוף מייצר מלטונין בתגובה לאור, חושך, טמפרטורה וגורמים סביבתיים אחרים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן