דף הבית » מידע מקצועי » 100% תרופות טבעיות יעילות לאלצהיימר

100% תרופות טבעיות יעילות לאלצהיימר

תרופות טבעיות לאלצהיימר

ישנה מודעות גוברת בגלל שמחלת אלצהיימר היא הפרעה נוירודגנרטיבית כרית. זה משפיע על המוח והזיכרון. מאמינים למנוע מחלה זו על ידי תזונה נכונה ופעילות גופנית. על מנת למזער את הסיכון לפתח אלצהיימר, אתה יכול לנסות את הפעולות הבאות כדי למנוע זאת:

1.) חומצה קפרילית היא חומצת שומן הקיימת בשמן קוקוס מעובד. חומצה קפרילית מומרת על ידי הגוף לקטון חלבוני. Ketasyn, תרופה, משתמשת בחלבון דומה. על פי מספר מחקרים, אלו שנטלו Ketasyn הראו פחות הידרדרות קוגניטיבית ותפקוד זיכרון משופר. כחלופה פחות יקרה לתרופות המכילות Ketasyn, יש אנשים שמשתמשים בשמן קוקוס.

2.) טיפול ב-AD עשוי להפיק תועלת מחומצות שומן אומגה 3. נצפתה כי צריכת חומצות שומן אומגה 3 על בסיס קבוע מפחיתה ליקוי קוגניטיבי. חשוב לזכור שהמחקר הזה נעשה על בעלי חיים, לא על אנשים. אכילת דגים, אגוזים ושמנים מסוימים יכולה לעזור לך להגדיל את כמות חומצות השומן אומגה 3 בתזונה.

3.) על ידי שימוש במחטים זעירות וסטריליות, דיקור סיני הוא טיפול אלטרנטיבי התומך בריפוי עצמי. טיפול זה אמור להמריץ את הגוף ולשפר את זרימת האנרגיה. בחולי AD, דיקור סיני עשוי לשפר את מצב הרוח ואת היכולות הקוגניטיביות שלהם. מחקר זעיר הראה גם שדיקור סיני הפחית את הכאב והעלה את רמות האנרגיה, אם כי עדיין נדרשים מחקרים נוספים.

4.) שמנים אתריים משמשים בארומתרפיה כדי לשפר את הרווחה. רוזמרין ולבנדר הם שני שמנים אתריים מועילים מאוד. חשוב לזכור שאסור להשתמש בשמנים אתריים ישירות לעור שלך. יש לדלל שלוש עד חמש טיפות תמיד באונקיה של שמן נשא, כמו שמן שקדים.

5.) לגינקו בילובה אין השפעה על הסיכון של אדם למחלת אלצהיימר, לפי המחקר. ג’ינגקו בילובה, לעומת זאת, עשויה לעזור לאנשים עם ליקוי קוגניטיבי שנגרם על ידי AD, על פי מספר ניסויים צנועים.

זה קריטי להבין כי מקצוע הרפואה אינו מקבל בדרך כלל טיפולים אלטרנטיביים עבור AD. מחקרים הראו שחלק מהטיפולים הללו מועילים בעוד שאחרים הוכחו כשקריים. חשוב קודם כל לדבר עם רופא על טיפולים אלטרנטיביים אם אתה מעוניין בהם.

כורכום נגד אלצהיימר

כורכום הוא אחד התבלינים הפופולריים בעולם ונמצא בשימוש כבר מאות שנים. הוא עשיר בנוגדי חמצון, המגנים על התאים שלנו מפני רדיקלים חופשיים ורעלים אחרים. שיכול להצטבר עם הזמן. יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות והוא ידוע כמועיל לאנשים עם דלקת פרקים, סוכרת, הפרעות כבד ובעיות רבות אחרות. גם אבקת הכורכום המסורתית וגם אבקת קארי טרייה הן אפשרויות נהדרות להוספת קורטוב של צבע לארוחות שלך או שאתה יכול להשתמש בהן כתבלינים שלמים במתכונים שונים. כמות קטנה של אבקת כורכום היא כל מה שצריך כדי להוסיף יותר צבע למנות שלך בלי הרבה מאמץ מצידך. לכורכום יש ידוע במשך מאות שנים בתכונות האנטי דלקתיות החזקות שלו; למעשה, הוא שימש כתרופה לכל דבר במשך אלפי שנים. בשילוב עם אחד או שניים מחמשת התבלינים האחרים הללו, כורכום הוא תוספת נהדרת לכל מתכון. הדבר הטוב ביותר בכורכום הוא שהוא עובד נהדר בשילוב עם כמה עשבי תיבול ותבלינים אחרים.

כורכום יכול לעזור להפחית את הסיכון לפתח מחלת אלצהיימר. על ידי מניעת התקדמותו. זה עשוי גם לעזור לשפר את איכות החיים של אנשים עם מחלת אלצהיימר על ידי הקלה על סימפטומים של מחלת אלצהיימר. כורכום כורכום הוא תרכובת המופקת משורש כורכום ומכונה כורכומין בארה”ב. התמצית נמצאה כבעלת השפעות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון כאחד. התמצית נמצאה גם כבעלת יכולת מסוימת בשיפור תפקוד הזיכרון ועוזרת בהפחתת דלקות, במיוחד אלו הקשורות לדמנציה. קור

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן