דף הבית » מידע מקצועי » התרופות הטבעיות הטובות ביותר לבלוטת התריס

התרופות הטבעיות הטובות ביותר לבלוטת התריס

תרופות טבעיות לבלוטת התריס

ישנן מספר תרופות טבעיות לבלוטת התריס, כולל שינויים תזונתיים, תוספי מזון וטיפולים צמחיים שניתן להשתמש בהם כדי לטפל בבעיות בלוטת התריס.

שינויים תזונתיים כגון הפחתת צריכת סויה והגברת הצריכה של מזונות עשירים ביוד יכולים לסייע בשיפור תפקוד בלוטת התריס. חשוב לציין שסויה אינה מזיקה לכל מי שסובל מבעיות בבלוטת התריס, אך יש לצרוך אותה במתינות כאשר מנסים לנהל את המצב.

חלק מהאנשים מוצאים הקלה בתסמינים שלהם על ידי נטילת תוספי מזון המכילים יוד או סלניום. תוספי מזון אלה זמינים ברוב בתי המרקחת וחנויות המכולת, כמו גם באינטרנט.

טיפולים צמחיים כגון תמצית אגוז שחור ותה עלי מרווה עשויים לסייע גם בתסמינים הקשורים לבלוטת התריס. הם אינם דורשים מרשם או כל השגחה רפואית אחרת מכיוון שהם נחשבים בטוחים לצריכה על ידי רוב המבוגרים.

ישנן תרופות טבעיות רבות לבלוטת התריס. חלק מהתרופות הללו ניתן למצוא במטבח שלך ואחרות ניתן למצוא בחנות המכולת המקומית שלך.

כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לבלוטת התריס הן:

– כורכום

– חומץ תפוחים נא

– אלוורה

– ויטמין סי

– תוספי בלוטת התריס

– אצה

– בננות

– קינמון

– פלפל קאיין

– חומץ תפוחים נא

תרופות טבעיות לבלוטת התריס הן נושא פופולרי בגלל היתרונות השונים שהיא מספקת. זה גם הופך יותר ויותר פופולרי בגלל המודעות הגוברת לגבי תופעות הלוואי שלו.

מה משפר באופן טבעי את תפקוד בלוטת התריס?

ישנן דרכים רבות לשפר באופן טבעי את תפקוד בלוטת התריס, אך אחת היעילות ביותר היא על ידי נטילת יוד. יוד הוא מינרל שניתן למצוא במזון שאנו אוכלים, וכן בתוספי מזון. זה הכרחי לייצור הורמוני בלוטת התריס ולמטבוליזם.

יוד חשוב כי הוא עוזר לווסת את חילוף החומרים שלנו ולמנוע מחסור ביוד. זה יכול להוביל להיפותירואידיזם או יתר פעילות בלוטת התריס אם לא מטופלים כראוי. מחסור ביוד נפוץ במיוחד במדינות שבהן יש גישה מועטה למלח יוד או פירות ים מכיוון שהם מקורות עשירים ליוד.

בלוטת התריס זקוקה ליוד כדי לייצר הורמונים המווסתים את חילוף החומרים והגדילה, כך שכאשר אין מספיק זמין, היא עלולה לגרום לבעיות ביכולת הגוף לשמור על משקל תקין, קצב לב ועוד.

כיצד אוכל לנרמל באופן טבעי את בלוטת התריס שלי?

ישנן דרכים רבות לנרמל באופן טבעי את בלוטת התריס שלך. הנה כמה מהם:

– צרכו מזונות עשירים ביוד כגון אצות, פולי סויה וביצים.

– שתו מים שעברו סינון עם מערכת סינון אוסמוזה הפוכה.

– לישון מספיק ולהתאמן על בסיס קבוע.

– קח תוספים של סלניום וויטמין D3 על בסיס יומי.

– החלף מכלי מזון מפלסטיק במיכלי זכוכית כדי להימנע מהכימיקל ביספנול A (BPA).

בעיות בבלוטת התריס יכולות להיגרם ממגוון גורמים כולל תזונה לא בריאה, מתח וחוסר איזון הורמונלי.

כדי לסייע במניעת פעילות יתר של בלוטת התריס, אתה יכול לקחת תוספי מזון כגון סלניום וויטמין B6 המסייעים בוויסות ייצור ההורמונים. כדי למנוע תת פעילות בלוטת התריס ניתן ליטול תוספים כמו יוד וויטמין B12 אשר פועלים גם לוויסות ייצור ההורמונים. כדאי גם לאכול יותר מזונות עשירים ביוד כמו פירות ים, ביצים, פולי סויה ותפוחי אדמה כדי לשמור על רמה בריאה של יוד בגוף.

מהו הצמח הטוב ביותר לבלוטת התריס?

תזונה צמחית היא דרך יעילה לניהול בריאות בלוטת התריס, וישנם צמחים רבים שיכולים לעזור בתפקוד בלוטת התריס.

כמה מהצמחים הטובים ביותר לבלוטת התריס הם:

-תרד

-סלרי

-קולארד גרין

-אַרטִישׁוֹק

-שורש ברדוק

-שורש שן הארי

-שורש מרשמלו

הצמח הטוב ביותר לבלוטת התריס הוא פונקציה של גורמים שונים כולל הגיל שלך והתזונה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן