דף הבית » מידע מקצועי » 4 התרופות הטבעיות הטובות ביותר נגד גאוט

4 התרופות הטבעיות הטובות ביותר נגד גאוט

תרופות טבעיות לגאוט

גאוט היא מחלה דלקתית הנגרמת מהצטברות גבישי חומצת שתן במפרקים.

התסמין השכיח ביותר של גאוט הוא כאב פתאומי, חמור ומייסר במפרק אחד או יותר. במקרים רבים, כאב זה יכול להיות משבית ולהוביל לאובדן משמעותי של ניידות ויכולת נשיאת משקל.

כמה תרופות טבעיות נגד גאוט כוללות:

– שתייה מרובה של מים

– אכילת מזונות עשירים בויטמין C

– נטילת תרופות אנטי דלקתיות כמו איבופרופן

– הימנעות ממזונות עשירים בפורין כגון פירות ים, בשר אדום ואלכוהול

ניתן לטפל בהצלחה בגאוט באמצעות תרופות טבעיות כגון דובדבנים, סלרי ולימונים. אבל חשוב לזכור שייתכן שתרופות אלו לא יתאימו לכולם. תרופות אלו הן כולן טבעיות, אך ייתכן שהן אינן מתאימות לכולם. לדוגמה, אם יש לך בעיות כליות או נוטלים תרופות מסוימות, עליך לדבר עם הרופא שלך לפני השימוש בהן.

מהי הדרך המהירה ביותר להיפטר מגאוט?

ישנן שתי דרכים להיפטר מגאוט: תרופות ושינויים באורח החיים. טיפול תרופתי יכול לעזור בהקלה על כאבים ובהפחתת דלקת באזור המפרק. שינויים באורח החיים כוללים הימנעות ממזונות עשירים בפורין, ירידה במשקל אם סובלים מעודף משקל או שמירה על משקל תקין אם לא עודף משקל, הגבלת צריכת אלכוהול ושינה מספקת מדי לילה כדי להפחית את רמות הלחץ.

גאוט היא סוג של דלקת פרקים הנגרמת על ידי רמות גבוהות של חומצת שתן. גאוט תוקף את המפרקים, שהם בדרך כלל הבוהן הגדולה והקרסול. התסמינים השכיחים ביותר של גאוט כוללים נפיחות, אדמומיות, כאב וחום סביב המפרק.

רוב האנשים מקבלים גאוט בגלל שהגוף שלהם מייצר יותר מדי חומצת שתן. זה בדרך כלל בגלל אכילת יותר מדי מזונות עשירים בפורינים, כמו בשר ופירות ים. גורמים נוספים שיכולים לתרום לגאוט כוללים שתיית אלכוהול רבה מדי, עודף משקל או היסטוריה משפחתית של גאוט.

מהו המוצר הטבעי הטוב ביותר עבור גאוט?

המוצר הטבעי הטוב ביותר עבור גאוט הוא זה שאתה יכול לקחת ללא כל תופעות לוואי. ישנם מוצרים רבים שמתיימרים להיות הטובים ביותר אבל הם לא עובדים או יש להם תופעות לוואי.

כמה מהמוצרים הטבעיים הטובים ביותר עבור גאוט הם:

– כורכום

– חומץ תפוחים

– סלרי

– שורש ג’ינג’ר

גאוט נגרמת על ידי יותר מדי חומצת שתן בדם. זה יכול להיגרם על ידי אכילת יותר מדי מזונות עשירים בפורינים, כמו בשר אדום ופירות ים, או שתיית יותר מדי אלכוהול. במקרים מסוימים, גאוט עלולה להתרחש כאשר לגוף אין מספיק אנזים הנקרא קסנטין אוקסידאז (XO) כדי לפרק חומצת שתן לאלנטואין.

אילו מזונות עוזרים לגאוט להיעלם?

חולה בגאוט צריך לנהל יומן מזון כי קשה לדעת אילו מזונות יגרמו להתקף. אם האדם סובל מהתקף, עליו להימנע מאכילת מזון בעל תוכן גבוה בפורין. מדובר במזונות העשירים בחלבון ומכילים רמות גבוהות של פורינים, העלולים לגרום להתקפי גאוט.

מזונות מסוימים יכולים לעזור לגוף שלך לשטוף חומצת שתן מהמפרקים ולעזור לעצור התקף גאוט. כדאי לאכול סוגי מזון אלה במהלך התלקחות או לפחות בהקדם האפשרי לאחר שההתקף שכך כדי לקבל הקלה למפרקים ולמנוע התקפים עתידיים.

המאכלים הבאים עוזרים לגאוט להיעלם:

– דובדבנים

– פירות הדר

– מלפפונים

– תפוחים

– תפוזים

– חמוציות

– מלונים

האם ניתן להיפטר מגאוט ללא תרופות?

אמנם ייתכן שלא ניתן להיפטר מגאוט ללא תרופות, אך ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית את הסימפטומים שלה. אלה כוללים שמירה על לחות והגבלת צריכת מזונות עשירים בפורין כגון פירות ים, רכיכות, בשר איברים ואלכוהול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן