דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות לדלקת: המדריך המלא

תרופות טבעיות לדלקת: המדריך המלא

תרופות טבעיות לדלקות

דלקת היא תגובה טבעית של הגוף לכל סוג של פציעה או זיהום. זוהי תגובה למלחמה בפולשים זרים או כדי להגן על הגוף מפני נזק נוסף. עם זאת, דלקת יכולה גם להזיק ולהוביל לכאבים כרוניים ולבעיות אחרות.

ישנן תרופות טבעיות רבות לדלקת שתוכלו להשתמש בהן בבית. הנה כמה מהפופולריים שבהם:

-פלפל קאיין: תבלין זה ידוע בתכונות האנטי דלקתיות שלו. הוכח שהוא מפחית כאב, נפיחות ונוקשות במפרקים ובשרירים. זה גם מחזק את המערכת החיסונית ומסייע בירידה במשקל.

-כורכום: תבלין זה עשיר בכורכומין אשר הוכח כבעל תכונות אנטי דלקתיות המסייעות בהפחתת הסיכון למחלות לב, סוכרת, סרטן, מחלת אלצהיימר ועוד.

– שום: שום הוכח כבעל תכונות אנטי דלקתיות חזקות המסייעות בהפחתת כאבים מדלקת פרקים וכן מסייעות ברמות הכולסטרול בזרם הדם .

-ג’ינג’ר: תבלין זה עשיר גם בתכונות אנטי דלקתיות ויכול לסייע בהפחתת כאבים מדלקת פרקים וכן לשמש לטיפול בבעיות עיכול, דלקות ועוויתות שרירים.

-ציפורן: ציפורן היא עשב ששימש במשך מאות שנים בשל תכונותיו האנטי דלקתיות והמשככות כאבים חזקות. זה יכול לעזור להפחית כאבים כתוצאה מראומטיזם ודלקת פרקים.

תרופות טבעיות לדלקת הן דרך יעילה לטיפול בדלקת ללא תופעות הלוואי של תרופות מרשם. הם יכולים לעזור בהפחתת כאב, נפיחות ואדמומיות.

מזון אנטי דלקתי

התזונה האנטי דלקתית היא תזונה המסייעת בהפחתת הדלקת. מרכיבי המפתח של התזונה הם ירקות ופירות, דגנים מלאים, אגוזים וזרעים, שומנים בריאים כמו אבוקדו ושמן זית, דגים ופירות ים, בשר רזה כמו עוף או הודו, ביצים או טופו.

מזון אנטי דלקתי נקשר לסיכון נמוך יותר למחלות לב. יש לו גם יתרונות אנטי סרטניים. בנוסף ליתרונות הבריאותיים הללו הוא גם דל בקלוריות מה שמקל על אנשים לעקוב אחר תוכנית הדיאטה הזו.

התזונה האנטי דלקתית יכולה לעזור לך לרדת במשקל בטווח הארוך וכן להילחם בדלקות בגוף.

חשוב לנו שתהיה לנו תזונה עשירה במזון אנטי דלקתי. הסיבה לכך היא שדלקת היא הגורם למחלות רבות כמו מחלות לב, סוכרת מסוג 2 וסרטן.

מזון אנטי דלקתי יכול לעזור לנו להפחית את הסיכון למחלות אלו. עם זאת, זה לא קשור רק למה שאנחנו אוכלים אלא גם איך אנחנו מבשלים את האוכל שלנו. עלינו לנסות להימנע מבישול באמצעות טמפרטורות גבוהות ושמן שעלול להוביל לדלקת.

צמחי מרפא לשיכוך כאבים ודלקות

ישנם צמחי מרפא רבים שניתן להשתמש בהם לשיכוך כאבים ודלקות.

אניס, בזיליקום, עלה דפנה, פלפל שחור, זרעי קימל, זרעי סלרי, פרח קמומיל, זרעי צ’יה, זרעי כוסברה, פרח ועלים של עשב שמיר, זרעי ועלים של שומר, שורש ג’ינג’ר

צמחי מרפא רבים ממליצים על צמחי מרפא אלו שכן נמצאו יעילים בהקלה על כאבים ודלקות.

כיצד להפחית דלקת בגוף במהירות

דלקת היא תהליך טבעי המסייע בריפוי. עם זאת, כאשר זה לא מנוהל כראוי, זה יכול להפוך לבעיה בריאותית. הגוף מייצר דלקת כדי להדוף חיידקים ווירוסים.

הסיבה השכיחה ביותר לדלקת בגוף היא מהתגובה החיסונית לזיהום חיידקי או ויראלי. חשוב להפחית את הדלקת בהקדם האפשרי לאחר הטיפול בזיהום, כי יכול לקחת זמן עד שמערכת החיסון תחזור לרמות נורמליות ותפסיק לייצר את כל הכימיקלים הדלקתיים הללו.

ניתן להפחית את הדלקת על ידי נטילת תרופות אנטי דלקתיות כגון איבופרופן או נפרוקסן נתרן, אכילת מזונות עשירים בחומצות שומן אומגה 3 כגון סלמון, אגוזי מלך ועלים כהים, פעילות גופנית סדירה ושינה מספקת בכל לילה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן