דף הבית » מידע מקצועי » האם באמת כדאי להשתמש בתרופות טבעיות כדי להחלים מסרטן?

האם באמת כדאי להשתמש בתרופות טבעיות כדי להחלים מסרטן?

ירקות ממשפחת המצליבים תרופות טבעיות להבריא מסרטן

סרטן הוא סיבת המוות השכיחה ביותר בארצות הברית. רוב האנשים יצטרכו לעבור טיפול כימותרפי או הקרנות כדי לרפא את הסרטן שלהם.

אבל ישנן תרופות טבעיות שיכולות לעזור לך להחלים מסרטן ללא תופעות לוואי. תרופות אלו לרוב לא מתגלות עד מאוחר בחיים, כי לוקח להן זמן רב לעבוד והן לא נלמדות הרבה כי הן לא מהירות מספיק.

מוצרים טבעיים בעלי השפעות אפיגנטיות כוללים ירקות ממשפחת המצליבים, במיוחד כרובית, ובני משפחת המצליבים, כגון בצל, שום וצמחים נלווים. במילים אחרות, הם מונעים ביטוי של אונקוגנים, או גנים הגורמים לסרטן. ישנן תרופות העשויות מצמחים אלו וכן תרופות צמחיות אחרות המעכבות את ביטוי האונקוגנים. בנוסף, הם מפעילים גנים מפחיתי סרטן ובו זמנית מדכאים את ההפעלה של גנים גורמי סרטן שכבר היו קיימים. שילוב זה הביא לסוג של תרופות טבעיות ללא תופעות לוואי שממשיכות להיות הטיפול היעיל ביותר לחולי סרטן.

סרטן היא מחלה הפוגעת במיליוני אנשים ברחבי העולם מדי שנה. עם זאת, ישנן שיטות טבעיות שיכולות לעזור למנוע או אפילו לרפא את המחלה.

אילו דברים טבעיים טובים לסרטן?

יש הרבה דברים טבעיים שטובים לסרטן. חלקם הם כורכום, ג’ינג’ר, שום ופלפל שחור.

כורכום הוא הצמח הנפוץ ביותר בשימוש ברפואה האיורוודה לטיפול בסרטן. זהו תבלין ששימש במשך מאות שנים בהודו לטיפול במחלות רבות ושונות כולל סרטן. כורכום ידוע כבעל תכונות אנטי דלקתיות והוא יכול לסייע בהקלה על כאבים וכן להפחית נפיחות. לג’ינג’ר יש גם תכונות אנטי דלקתיות ועוזר לבחילות והקאות וכן להורדת חום. שום נמצא כיעיל במלחמה בגידולים והוא גם עוזר במלחמה בזיהום על ידי הרג חיידקים הגורמים למחלות כמו דלקת ריאות או שפעת. פלפל שחור מכיל פיפרין שעוזר להילחם בדלקת על ידי הגברת רמות תחמוצת החנקן בגוף אשר מוריד את הדלקת ויכול לסייע בהקלה על כאבים

הרשימה עוד ארוכה אבל אלו הם רק חלק מהדברים הטבעיים שכדאי לך לשקול להוסיף לתזונה שלך אם אתה מחפש

כיצד אוכל להחלים מסרטן מהר יותר?

סרטן היא מחלה שגורמת לתאים לגדול ללא שליטה. זה יכול להיגרם על ידי דברים רבים כגון עישון, קרינה וכימיקלים. ישנן דרכים רבות להחלים מסרטן מהר יותר.

חולי סרטן שעוברים כימותרפיה מקבלים תרופות שיעזרו להם להחלים מהר יותר. חלק מהתרופות הללו עלולות לגרום לתופעות לוואי חמורות כמו בחילות, הקאות ונשירת שיער.

הדרך הטובה ביותר להחלים מסרטן מהר יותר היא על ידי התמקדות בשמירה על בריאות ואכילה נכונה.

טיפולים אלטרנטיביים לכאבי סרטן

חשוב למצוא את הטיפול המתאים לכאבי סרטן. ישנם טיפולים אלטרנטיביים מסוימים שיכולים לעזור עם כאבי סרטן וחלקם מפורטים להלן.

דיקור: דיקור סיני הוא צורת טיפול המשתמשת במחטים כדי לעורר את מסלולי האנרגיה הטבעיים של הגוף. הוא שימש כטיפול במצבים רבים ושונים ונמצא כיעיל בניהול כאבי סרטן.

ביופידבק: ביופידבק הוא תהליך שעוזר לאנשים להשיג שליטה על הפיזיולוגיה שלהם, כגון דופק, לחץ דם או מתח שרירים. זה יכול לעזור להפחית את רמות הלחץ ולשפר את איכות החיים של חולים עם כאב כרוני, כולל אלה עם כאב כרוני הקשור לסרטן.

טיפול TENS: טיפול TENS משתמש בדחפים חשמליים כדי לחסום תחושות כואבות על ידי גירוי קצות העצבים על מנת להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב כרוני או חריף

טיפול בעיסוי: טיפול בעיסוי כולל שימוש בלחץ על אזורים ספציפיים בגוף על מנת להפיג מתחים, לקדם הרפיה,

טיפול מסורתי בסרטן

מטרת הטיפול המסורתי בסרטן היא להרוג את תאי הגידול ולהקטין את גודל הגידול. השלב הראשון בתהליך זה הוא זיהוי הגידול.

טיפולי סרטן מסורתיים יכולים להיות פולשניים למדי, והם עלולים לגרום להרבה כאב וסבל לחולים. זו אחת הסיבות שבגללה יש עניין גובר בטיפולי סרטן אלטרנטיביים כגון ריפוי הוליסטי, רפואה נטורופתית ודיקור.

טיפולי סרטן אלטרנטיביים עזרו לחולים רבים להחלים ממחלתם מבלי לעבור ניתוח פולשני או כימותרפיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן