דף הבית » מידע מקצועי » 4 תרופות טבעיות לדלקת פרקים

4 תרופות טבעיות לדלקת פרקים

תרופות טבעיות לדלקת פרקים

כולנו יודעים שדלקת פרקים היא מצב כואב ומתיש. הכאב מורגש במפרקים, שאחראים על העברת הגוף ממקום למקום. זה נגרם על ידי דלקת של הסחוס והגידים המחברים מפרקים לעצמות.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם בעיה זו היא להשתמש בתרופות טבעיות. אם יש לך דלקת פרקים, עליך לנסות את התרופות הטבעיות הבאות: *

1. קח מקלחת איכותית וחמה בכל יום.*

2. לאחר המקלחת, אין לשפשף את המפרקים הפגועים.*

3. לא להתכופף יותר מדי במהלך היום.*

4. הישארו לחות ואכלו תזונה מאוזנת לתזונה ובריאות מקסימלית.* 5. בצע שפע של פעילות גופנית כדי לשמור על הגוף והנפש שלך בכושר ובריאות.

ויטמינים לדלקת פרקים

תוספי הוויטמין הנכונים חשובים לאנשים עם דלקת פרקים. יש צורך לקחת תוסף שיש בו את המרכיבים הנכונים לשיפור הבריאות שלך. ולהפחית את הכאב שלך. תוספי ויטמין מומלצים לעתים קרובות על ידי רופאים, המאמינים שהם יכולים לעזור לאנשים עם דלקת פרקים. לדוגמה, ויטמין C הוא מרכיב חשוב במוצרי תוספי דלקת מפרקים רבים.

מה טוב לדלקת פרקים

“דלקת פרקים היא מחלה הגורמת לכאב, נוקשות ונפיחות במפרקים. זה משפיע על 250 מיליון אנשים ברחבי העולם. הרבה אנשים סובלים מדלקת פרקים, אבל לא כולם מודעים לכך. המצב יכול להוות בעיה עבור אנשים שיש להם בעיות בריאות אחרות, כגון מחלות לב וכלי דם וסוכרת.

הדרך הנפוצה ביותר לטיפול בדלקת פרקים היא באמצעות תרופות או פיזיותרפיה. אבל יש גם כמה טיפולים טבעיים שיכולים לעזור לך להיפטר מהכאב והנוקשות הנגרמים מדלקת פרקים. טיפול אחד כזה הוא טיפול בעיסוי – פעילות גופנית המסייעת להרפיית שרירים ולהקלה על כאבים במפרקים”.

דלקת מפרקים ניוונית

דלקת מפרקים ניוונית היא הפרעת מפרקים כרונית שיכולה להיות קשה לטיפול. הוא מאופיין בכאב, נוקשות ונפיחות של המפרקים בידיים, בברכיים וירכיים.

דלקת מפרקים ניוונית היא אחת המחלות הכרוניות הנפוצות ביותר. זה משפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם ומהווה גורם מרכזי לנכות ומוות.

דלקת בגיד ביד תרופות סבתא

דלקת בגידים יכולה להיגרם גם משימוש יתר או תנועה חוזרת של הגיד. זה נדיר יותר אצל נשים מאשר גברים ומשפיע על אנשים מבוגרים לעתים קרובות יותר. הסוג הנפוץ ביותר הוא דלקת בגידים, המתרחשת כאשר הגידים נקרעים בתוך הגיד עצמו. זה נוטה להיות אחד הסוגים הראשונים של דלקת גידים להתרחש , ולרוב אינו כואב. הגידים נמצאים בשרירים בהם אנו משתמשים להנעת הידיים והרגליים ולביצוע עבודה פיזית כמו הרמה או זריקה. שרירים אלו מחוברים לשרירים אחרים בגוף הנקראים גידים, הנצמדים לעצמות כגון להב הכתף (הומרוס), מפרק המרפק, מפרק שורש כף היד, עצם האמה ( רדיוס), ומפרק הירך. הגידים מחוברים גם לעצמות אחרות וגידים עלולים להיפצע גם במפרקים אלו. זה נקרא “טנדינופתיה”, שהוא כינוי כללי למצב בכל שלושת סוגי דלקת הגידים. כאשר גיד נקרע, יש לו פוטנציאל להיקרע לתוך שכבה דקה נוספת של רקמה הנקראת— את מעטפת הגיד. הגידים מתחברים לעצם ולשריר ואינם חזקים ואלסטיים במיוחד. לכן, כאשר הם נפרדים או נקרעים, הם יכולים להיקרע לרקמות הסובבות של הגוף כגון שרירים, עצבים וגידים. זוהי סיבה שכיחה מאוד לכאב במפרק המרפק (מפרק קרפומטקרפל).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן