דף הבית » מידע מקצועי » תרופות טבעיות אלטרנטיביות לעיכוב ביוץ

תרופות טבעיות אלטרנטיביות לעיכוב ביוץ

תרופות טבעיות לדחיית ביוץ

ביוץ הוא תהליך במערכת הרבייה הנשית המתרחש מעת לעת. תהליך זה חשוב מאוד לגוף הנשי שכן הוא גורם לשחרור ביצית מהשחלה.

כמה תרופות טבעיות יכולות לעזור לעכב את הביוץ ולאפשר לאישה להיכנס להריון באמצעות שיטות אלה. הדרכים הטבעיות הללו למניעת ביוץ הן לא רק בטוחות, אלא גם זולות ויעילות. כמה מהפופולריים שבהם הם תה צמחים, ארומתרפיה ודיקור.

-מי לימון: זוהי דרך מצוינת להתחיל את היום שלך. חשוב לשתות כוס מים עם לימון קודם כל בבוקר. זה עוזר לווסת את רמות ה-pH של הגוף שלך וגם יעזור לך להרגיש יותר אנרגיה לאורך היום.

-שינויים תזונתיים: כדאי לנסות לשנות את התזונה על ידי אכילת יותר פירות וירקות טריים, הימנעות ממזונות מעובדים והפחתת צריכת הסוכר.

-תה צמחים: תה צמחים כמו קמומיל או ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את הלחץ על הגוף ולספק הקלה מכאבי מחזור. .

– יוגה: עבור נשים רבות, יוגה היא שיטה להקלה על כאבי מחזור ולהגברת הפוריות. יוגה כשלעצמה לא תגרום לעיכוב ביוץ, אבל היא יכולה לעזור להקל על הסימפטומים.

– התנזרות מינית: הימנעות מפעילות מינית למשך זמן מוגדר יכולה להיות בעלת אותה השפעה כמו תה צמחים ויוגה.

התרופה הטבעית הנפוצה ביותר היא נטילת זרעי חילבה. זרעים אלה מכילים גם מרכיב הנקרא טריגונלין שהוא חומר כימי שיכול לעזור בבעיות פוריות.

כיצד לדחות מחזור באופן טבעי בבית למשך יומיים

זהו מיתוס נפוץ שניתן לדחות את המחזור על ידי הימנעות ממזונות מסוימים. זה לא נכון וזה עלול להוביל לתוצאות שליליות.

האמת היא שאתה לא יכול להימנע מהמחזור שלך על ידי הימנעות ממזונות מסוימים. עם זאת, ישנן כמה דרכים טבעיות שבהן תוכל לדחות את המחזור שלך ביומיים על ידי ביצוע העצות הבאות:

– לאכול יותר פירות וירקות

– לשתות הרבה מים

– לישון הרבה

דרכים מוכחות לעכב את המחזור שלך

ישנן דרכים רבות לדחות את המחזור. אלה כוללים שימוש בגלולות למניעת הריון, התקן תוך רחמי הורמונלי וזריקות פרוגסטרון. אם את מחפשת דרך טבעית יותר לעכב את המחזור שלך, את יכולה להשתמש בטמפון עם הסרת המוליך או לשנות את התזונה שלך.

תרופות ביתיות לכאבי מחזור

ישנן תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור לך להימנע מהכאב ואי הנוחות של המחזור שלך.

1. לעשות אמבטיה חמה: אמבטיה חמה תרפה את השרירים, תקל על כאבי מחזור, וגם תקל עליך לישון במהלך הלילה.

2. שתו תה ג’ינג’ר: תה ג’ינג’ר הוא תרופה מצוינת לכאבי מחזור מכיוון שהוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות אשר ירגיעו את גופכם ויספקו הקלה בכאבי מחזור.

3. אכלו אורז חום: אורז חום עשיר במגנזיום שעוזר להתכווצויות שרירים ומפסיק כאבים בזמן הווסת על ידי הרגעת עצבים ברחם ובשחלות, על פי רופאי איורוודה

4. קח כמוסות כורכום: כמוסות כורכום יכולות לעזור בכאבי מחזור בגלל הם מכילים כורכומין שיש לו אנטי Unsafe השפעה דלקתית והיא אנטי דלקתית באופן טבעי.

5. הפחיתו את כמות הקפה שאתם שותים: הקפאין בקפה עלול לגרום להתייבשות שתגביר את הכאב במהלך המחזור.

6. נסה דיקור: דיקור סיני שימש במשך מאות שנים כדי לעזור עם כאבי מחזור מכיוון שהוא משחרר אנדורפינים וסרוטונין כדי לספק הקלה בכאב, על פי מטפלים ברפואה סינית מסורתית

7. בצע אמבטיה חמה עם מלחי אפסום: אמבטיה זו מספקת מגנזיום גופרתי אשר מרגיע את העצבים שלך ועשוי לעזור עם התכווצויות . אמבטיה זו מספקת מגנזיום גופרתי אשר מרגיע את העצבים שלך ועשוי לעזור עם התכווצויות

8. בצע אמבטיה חמה עם שמן אתרי לבנדר: זה מרגיע את מערכת העצבים ועשוי לעזור להקל על כאבי מחזור אצל רוב האנשים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן