דף הבית » מידע מקצועי » כל מה שאתה צריך לדעת על תרופות טבעיות לאנמיה

כל מה שאתה צריך לדעת על תרופות טבעיות לאנמיה

תרופות טבעיות לאנמיה

אנמיה מצב שבו לגוף אין מספיק תאי דם אדומים. זה יכול לנבוע ממגוון סיבות, כמו מאגרי ברזל נמוכים או יותר מדי ברזל בדם. תרופות טבעיות לאנמיה מהוות חלופה טובה טיפולים רפואיים יקרים ופולשניים. הם מכילים מהנים אנ טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של מיה. אתה יכול לנסות:

1.) שומשום, במיוחד שומשום שחור, הם מקור פנטסטי לעוד ברזל. שומשום ניתן להשרות במים למשך כמה שעות, ואז לטחון לעיסה. קח את זה מדי יום עם כפית דבש.

2.) אכלו יותר ירקות ירוקים מכיוון שהם מכילים כמויות גדולות של כלורופיל עשיר בברזל, כמו זה שנמצא בתרד, סלרי, ירקות חרדל וברוקולי.

3.) הגדל את צריכת ויטמין C שלך לאנמיה יש נטייה להדרדר את המערכת החיסונית שלך, מה שהופך אותך לפגיע יותר לזיהומים והפרעות דלקתיות. אתה עשוי לחזק את עצמך פנימי עם מספיק ויטמין C, וזה גם מסייע בספיגת הברזל. אכלו הרבה תפוזים, או נסה לשתות כוס מי לימון כל יום.

4.) על ידי אכילת בננות ירוקות או בשלות, אתה יכול להעלות משמעותית את רמות הברזל שלך. בננות הן מקור נהדר לפולאט, אשלגן, ויטמין C וברזל. הם נותנים לגוף שלך את המשאבים הדרושים לייצור RBC בריאים ולהגביר את רמות ההמוגלובין.

5.) צימוקים ותמרים הם שני ספקים מצוינים של ברזל וויטמין C. החסינות שלך תוגבר וספיגת הברזל תשתפר על ידי ויטמין C.

אנמיה היא מצב מסכן חיים המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. זה נגרם על ידי מחסור בברזל. על מנת לטפל באנמיה, הגוף זקוק לברזל.

סוגי אנמיה:

אנמיה היא מצב הגורם לדם להתחמצן גרוע. זה יכול לגרום לעייפות, חולשה ואפילו מוות. ישנם סוגים שונים של אנמיה. הסוגים הנפוצים ביותר הם:

המוגלובינופתיה (הפרעות דם שבהן הגוף אינו יכול להעביר או לעשות שימוש בכמות הדם הרגילה בגוף)

מחסור בלקטאט דהידרוגנאז (הנובע ממחסור בתאי דם אדומים נושאי חמצן, הגורם להתייבשות ותפוקה מופחתת)

סוגים אחרים כוללים מחלת תאי חרמש וכמה צורות של הפרעה גנטית נדירה המכונה פקטור V Leiden.

הבעיה עם אנמיה היא שהיא גורמת לאיבוד נוזלים במהירות. אז אם שלך הדם אינו מקבל מספיק חמצן, זה יכול לגרום לך לרדת במשקל ולהתייבש. בנוסף לעייפות, אנמיה גורמת לך להרגיש כאילו אינך מקבל מספיק אוויר לריאות. חשוב שהרופא שלך יספק לך תזונה טובה כדי שהגוף יוכל להשתמש בדם העשיר בחמצן בצורה יעילה יותר מלכתחילה, הסובלים מאנמיה חייבים להחליף את הנוזלים שאבדו. חלק מזה הוא על ידי ריבוי לחות על ידי שתייה מרובה של נוזלים.

איך מטפלים באנמיה

טיפול באנמיה נעשה בעיקר על ידי מתן תוספי ברזל. עם זאת, ישנם טיפולים רבים אחרים הזמינים למצב זה כמו השתלות מח עצם והשתלות תאי גזע. . אנמיה היא מצב בו יכולת הגוף לייצר דם יורדת. זה יכול לקרות בגלל מגוון סיבות, אבל ברוב המקרים הסיבה נובעת מפעילות מופחתת של תאי הדם האדומים של הגוף עצמו. תאי דם הם סוגים מיוחדים של תאים בגופנו המבצעים פונקציות רבות ושונות, כולל הובלה וגדילה. תאים כמו תאי דם אדומים אינם מתחלקים לעתים קרובות במיוחד ומתרבים כתוצאה מתהליך “החלוקה” הזה, כך שהם לא מסוגלים לתת כמות גדולה של חמצן וחומרי מזון לגוף. ייצור תאי דם אדומים (RBC) ישנם שני סוגים של RBC: אריתרוציטים ו-Erythroid HSCs (Hmatopoietic Stem Cells). אנמיה מנוטרת על ידי מדידת ייצור RBC, בדרך כלל בדיקת דם פשוטה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן